Tules ny talavi

AlkuunEdelliset1–20 / 40SeuraavatLoppuun

Kiristää odotellessa ja maaliskuun suojat oli eilen. Rekat kolisi pahemmin, kun junat kivikossa.
Laitetaanko pieneen pussiin?
Sais tulla kyllä.

lolbox
ei tarvi tulla

Hirssi
Kovasti arpoo, tullako vai eikö tulla. Talvi siis.

jyväskylässä satoi tänään lunta koko päivän : )

Kyllä se vielä tulee. :)
Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää.

Vihdoin -1 ollut hetken.

Just tänään mitattiin, niin täällä on tuolla ylhäällä 395,cm lunta ja kylässä 135,cm. Mä voin slami lähettää täältä sulle lunta, niin pääset mäkeen! :-)
Ei oo kaikki muumit laaksossa.

Lähetä. Pakkasta sentään -5 täälläkin, jospa saisivat lumikoneet pyöriin täysillä.

Tännään ja eilen on tullut kunnolla lunta. Jokohan ladut alakais olemaan hiihtokunnossa
"Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma"

Snoukka70 kirjoitti:
Just tänään mitattiin, niin täällä on tuolla ylhäällä 395,cm lunta ja kylässä 135,cm. Mä voin slami lähettää täältä sulle lunta, niin pääset mäkeen! :-)

Rehvastelija. :D
Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää.

Fantte kirjoitti:
Snoukka70 kirjoitti:

Rehvastelija. :D

Hah! :-P Viime yönä oli taas tullu 30,cm lisää... Must tuntuu et kohta vois taas jo riittää! :-D

-2,2 ja lunta sataa.

-5 ja tulee ihan perkeleesti lunta, en meinannut päästä autolla pihasta kun lähdin kauppaan aamulla, loiva ylämäki ja vain kymmenkuntasenttiä lunta talon opiskelijat jäädyttäneet sen sutimalla.

Nyt se on täällä <3
“We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.”
-George Bernard Shaw-

lolbox
buuuuu

jupsjuu kirjoitti:
Nyt se on täällä <3

No niin oonki! *Haliruts* <3<3

jupsjuu kirjoitti:
Nyt se on täällä <3

Juu, tarkotit kyllä varmaan Snoukkaa ^ ;D), joka tuossa imoittautui, mutta se lumipeite todellakin viimein tuli!
Kunhan pysyisi, edes muutaman viikon. Lisää saisi kyllä mieluusti tulla, ainakin 20cm...

Oikein ihanan kaunista ja raikasta on, vihdoinkin. Tollasena kun pysyiskin. Ei pahemmin liukastakaan. Hiihtää nyt ei voi vielä, onneksi. Tai siis, on se tavallaan ihanaa sit kun voi ja pääsee sellaiseen hyvään alkuun siinä ja jos vielä on hyvä sää ja keli, ja kyllähän siinä kunto nousee paremmin kuin juostessa, mut pieni stressi sit on et pitäs joka mahdollisessa tilaisuudessa mennä, enkä mä oo kuitenkaan mikään himohiihtäjä.

Ihan piukan tuntuinen pakkanen oli ulkona.

AlkuunEdelliset1–20 / 40SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun