Suhde puujalkavitsailijan kanssa
 | VeliSkeptinen Voisitko menettää sydämesi ja antautua suureen rakkauteen ihmisen kanssa joka viljelee puujalkavitsejä? Sulattaisiko lakoniset fingerporimaiset sutkautukset kuoresi ja saisivat sinut nauramaan vai alkaisivatko ne hiljalleen vituttamaan niin paljon että puhdas rakkauskin kuihtuisi kuluneiden puujalkavitsien painolastin alle? |
 | Paltsaraja Kyllä! Squid being shellfish! |
 | lolbox en |
 | Hirssi Oi kyllä <3 Mitä rankempaa ja mustempaa huumoria nainen viljelee, niin sitä parempi.
Tiesittekös muuten pikku rupiperseet, että Jopi Jalkapuolen puujalka hävisi kakkosrähinän aikana piirretyistä sen takia, kun kotiin jenkkilään palasi invalidisoituneita sotilaita? |
 | Just did it and doing it again <3 OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | ^ Oho väärä ketju. No mut ei toi niin pahasti mennyt pieleen. :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | lolbox Diablesse kirjoitti:
Just did it and doing it again <3
sähän sanoit ettet tänää kehuskele! |
 | Tapailin vuosi sitten sellaista puujalkahuumorin harrasta viljelijää. Vähän aikaa se oli hauskaa mutta kun joka asiasta piti aina viisastella niin kyllä se jossain välissä alkoi nyppimään. Eli rajansa kaikella. Liika siisteys tappaa luovuuden. |
 | Hirssi _Smiley_ kirjoitti:
rajansa kaikella.
Aivan. Rajat ne oli Neuvostoliitollakin. |
 | lolbox kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Just did it and doing it again <3
sähän sanoit ettet tänää kehuskele!
No hei kahdesti vaan ja niin peräkkäin että vois laskea yhdeksi. Ei se oo kehuskelua, vaan toteamista. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | Hirssi kirjoitti:
Oi kyllä <3 Mitä rankempaa ja mustempaa huumoria nainen viljelee, niin sitä parempi.
Näin :)
Tosin ei oo pakko olla nainen :) You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people. |
 | _Smiley_ kirjoitti:
Tapailin vuosi sitten sellaista puujalkahuumorin harrasta viljelijää. Vähän aikaa se oli hauskaa mutta kun joka asiasta piti aina viisastella niin kyllä se jossain välissä alkoi nyppimään. Eli rajansa kaikella.
Tän(kin) takia mullon korvatulpat. Ja suukapula. :) OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | lolbox _Smiley_ kirjoitti:
Tapailin vuosi sitten sellaista puujalkahuumorin harrasta viljelijää. Vähän aikaa se oli hauskaa mutta kun joka asiasta piti aina viisastella niin kyllä se jossain välissä alkoi nyppimään. Eli rajansa kaikella.
kantsii koittaa seuraavaksi puupäähuumorin viljelijää. |
 | Vendis kirjoitti:
Tosin ei oo pakko olla nainen :)
Sä taidat olla aika näppärä versatile sitten? :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | Diablesse kirjoitti:
Vendis kirjoitti:
Tosin ei oo pakko olla nainen :)
Sä taidat olla aika näppärä versatile sitten? :D
Mähän oon ihan mielettömän näppärä, ehkä jopa näppärin :D You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
 | VeliSkeptinen Hei tämä on lolboxin paritusketju, menkää lesboilemaan muualle! |
 | Aijaa. Heti ku tuun tänne näyttää nickiäni, mut kommennetaan veks.
I'll get me goat. You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
 | lolbox VeliSkeptinen kirjoitti:
Hei tämä on lolboxin paritusketju, menkää lesboilemaan muualle!
hetkinen, luulin että puhut itestäs! |
 | Hirssi Vendis kirjoitti:
Aijaa. Heti ku tuun tänne näyttää nickiäni, mut kommennetaan veks.
I'll get me goat.
Vuohet ovat kyllä ihan herttaisia eläimiä ; ) |
 | lolbox Hirssi kirjoitti:
Vendis kirjoitti:
Aijaa. Heti ku tuun tänne näyttää nickiäni, mut kommennetaan veks.
I'll get me goat.
Vuohet ovat kyllä ihan herttaisia eläimiä ; )
eli tosi versatile!
mut joo ei kyl ole eka kerta kun ton pariskunnan kiehnäys herättää närkästystä miehissä. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|