Suhde puujalkavitsailijan kanssa

AlkuunEdelliset461–472 / 472SeuraavatLoppuun
anazi kirjoitti:
"Korjata vaimon". Hienosti menee.

No hei, jos sen rikkoo ensin niin on ihan paikallaan että myös korjaa. Mun mielestä.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Hoitsu kiehahti mun huumorista ja nyt koskee päähän.

Diablesse kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
tarkoitukseni ei ollu pahoittaa Dian mieltä, mutta arviointikykyni petti pahasti ja niin kävi.

Et pahoittanut, pahoitutit eli mahdollistit asian. Itsehän herkän mieleni pahoitin.

Niin ja vittu joko nyt uskotte te muutkin urvelot että mä oon herkkä kukkanen enkä mikään saatanan kovismimmi. Vittu. Muistakaa tää jatkossa ennen ku huorittelette, saatan - viiveellä mutta silti - ottaa itseeni.

Ai mie oon urvelo? Elä mätisäkki yleistä, ja en vihaa naisia jos siihen vetoat - nyt on kinaa

jymyhunaja kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
tarkoitukseni ei ollu pahoittaa Dian mieltä, mutta arviointikykyni petti pahasti ja niin kävi.

Et pahoittanut, pahoitutit eli mahdollistit asian. Itsehän herkän mieleni pahoitin.

Niin ja vittu joko nyt uskotte te muutkin urvelot että mä oon herkkä kukkanen enkä mikään saatanan kovismimmi. Vittu. Muistakaa tää jatkossa ennen ku huorittelette, saatan - viiveellä mutta silti - ottaa itseeni.

Ai mie oon urvelo? Elä mätisäkki yleistä, ja en vihaa naisia jos siihen vetoat - nyt on kinaa

Mä laitan rahaa likoon hoitsun puolesta! Ahhahhhaaaa :D

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

VeliSkeptinen
Diablesse kirjoitti:
Niin ja vittu joko nyt uskotte te muutkin urvelot että mä oon herkkä kukkanen enkä mikään saatanan kovismimmi.

Pahoittelen nöyrästi että liitin termin kovisnainen nimimerkkiisi jossain ketjussa.

Yllätyin, että Vesseli lähti ketjuriepotteluun mukaan... Haen jätskiä. Jatkakaa.
Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys.

VeliSkeptinen kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Niin ja vittu joko nyt uskotte te muutkin urvelot että mä oon herkkä kukkanen enkä mikään saatanan kovismimmi.

Pahoittelen nöyrästi että liitin termin kovisnainen nimimerkkiisi jossain ketjussa.

No niin, nyt sulle voisi heruakin.

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Diablesse kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
Ketju on kyllä suht naurettavaa paskaa:)

Onks tää nyt se kohta jossa voi todeta LOLLERO LOL?

Ei. Tää on jo enemmän surullista paskaa.
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!

VeliSkeptinen
Diablesse kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:

HUI!

Paltsaraja
VeliSkeptinen kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:

HUI!

Smells like gingerbread points! Toivottavasti onnetar ei osaa englantia ettei taas tuu pahaa karmaa :D

Tällä sain joskus kun oltiin poterossa kranaattitulessa kusipää pisteet "eino grön on parhaimmillaan ikivihreissä tangoissa" naispuolinen lutikka aikoi oksentaa mun päälle jos vielä lauon jotain vastaavaa.

En oo ikinä seurustellut ihmisen kanssa, jolla on puujalka. Se olisi kyllä aika kinkyä. <3
Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail.
- Ralph Waldo Emerson

AlkuunEdelliset461–472 / 472SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun