Viikseen vetely

AlkuunEdelliset21–40 / 40SeuraavatLoppuun
Diablesse kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
^ Pyyhe nyt on pientä. Kokeile jtn painavampaa.

Kylpytakki ja pyyhe, loppuu vain pituus kesken ;(

Sun vai sen?

Sillä on onneksi satiininen aamu/kylpytakki, että paino ei olisi vaikeus.

Tuollainen "haavan aukaisusta" puhuminen sopii niille, jotka suvaitsevat Somalian romantiikan viehättäviä perinteitä.

Mahtavaa alemmuuskompleksisten testoulvontaa. :D
Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.

Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3

shiwan8 kirjoitti:
Mahtavaa alemmuuskompleksisten testoulvontaa. :D

No shit. :D
Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me

jymyhunaja kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:

Sun vai sen?

Sun vehkeelläsi on siis oma aamutakki? *tipahtaa*
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Naapurin londikin kävi ovella vonkaamassa, kun mies oli lähtenyt työreissuun. Pihtasin. Sanoin että pidetään suhde täysin ammatillisena, kun omistaa parturin keskustassa ja on perinteisesti leikannut mun hiukseni. Tietysti ampiaisvyötärö otti nokkiinsa ja lupasin harkita vielä kympin uutisiin asti. Ei kyllä millään kiinnostaisi taas huudattaa d-kuppia olohuoneen seinää vasten, mutta pakko kai se on. En halua olla riidoissa naapureiden kanssa.

VeliSkeptinen
MAgrippa kirjoitti:
Tuollainen "haavan aukaisusta" puhuminen sopii niille, jotka suvaitsevat Somalian romantiikan viehättäviä perinteitä.

Kyllähän kulttuuriantropologisesti asiaa pitää pystyä tutkimaan neutraalisti tieteellisestä näkökulmasta. Mistä tälläiset puheet juontavat? Ja somaleita tähän on turha kytkeä. Taidat olla sellainen hyssyttelijä joka haluaa esittää suomalaiset jonain herraskaisena laatukansana.

Diablesse kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:

Sun vai sen?

Sun vehkeelläsi on siis oma aamutakki? *tipahtaa*

Awww, cute overload. Ja satiininen vielä. :-DDDD

VeliSkeptinen kirjoitti:
Kyllähän kulttuuriantropologisesti asiaa pitää pystyä tutkimaan neutraalisti tieteellisestä näkökulmasta. Mistä tälläiset puheet juontavat?

Kulttuuriantropologisesti katsoen seksuaalisuus heijastaa paikallista kulttuuria ja vielä lisäksi omaa aikakauttaan.
Haava -sanan käyttö kuvattaessa naisen sukupuolielintä on maassamme harvinaista.
Voisi sanoa että suomalaisessa kulttuurissa, josssa ei milloinkaan ole esiintynyt
tuota Afrikan sarvessa yleistä miesten halua yhtyä suoraan naiseen leikkaaamaansa isoon haavaan,
tuon sanan käyttö johtuu vain siitä, että haaavahan on myös eräänlainen rako.

Suomalaiset eivät todellakaan noin perinteisesti ole olleet kovin "herraskaisia" eikä kansanperinteestä löydy hienostuneita rakastelutekniikoita kuten Intiasssa, mutta perinteestä ei seksin yhteydessä löydy myöskään väkivallan kuvauksia.
Tarkemmin analysoitaessa voidaan huomioida, että tietty seksin tapa on osissa Suomea usein käsitetty miehen arvoa alentavaksi, mutta siitä mainitseminen kertoo että sielläkin sitä on harjoitettu.

Ehkä VeliSkeptinen voisi ystävällisesti puolestaan valottaa mistä on tullut tuo seksuaalisuuden kuvallisissa esityksissä nykyään yllättävästi yleistynyt naisen lyöminen? Ja onko se siirtymässä reaalielämään sitä edeltäneiden "muotien" tavoin?

VeliSkeptinen kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Mitä Skeeterille on tapahtunut? :O Ihmeelliset jutut.

Liekö ollut joku lomaromanssi alfauros Manolon kanssa?

Lapsi ja manolot ei oikeen lomalla toimi. Ei kyl manolot muutenkaan nappaa.

Taisin kalauttaa pääni seinään taas liian kovaa et jutut vähän vinksahti.:D winks wonks. Eilenkin baarissa huudettiin vieraisiin pöytiin PEENIS ja PIPPELI. siis en mä huutanut vaan kaveri

Alive81 kirjoitti:
Eeeei.. eihän todellisten Alfojen tarvi uhota? ;)

Näin se homma etenee :)
A little less conversation, a little more action please.

Rollo--- kirjoitti:
Kyllä se niin on että mies ajaa ja akka vikisee. Rakastelut sun muut kiehnäämiset on niitä puppelipoikien ja hyppyritukkien juttuja. Ei niitä raavaat miehet harrasta. Kovaa ajoa vaan kun latu on liukas!

:) sä et sit tosta vaniljaseksistä niin perusta?
Sign here.

ex-hyypi kirjoitti:
Rollo--- kirjoitti:
Kyllä se niin on että mies ajaa ja akka vikisee. Rakastelut sun muut kiehnäämiset on niitä puppelipoikien ja hyppyritukkien juttuja. Ei niitä raavaat miehet harrasta. Kovaa ajoa vaan kun latu on liukas!

:) sä et sit tosta vaniljaseksistä niin perusta?

Minä Tarzan sinä Jane!

Tarzan huuto: aaaalialiaaaaaaaaaaaalialiaaaaa!

ja ei kun naaraan selkään

Paljon tyhjiä lauseita.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

Skeeter kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Mitä Skeeterille on tapahtunut? :O Ihmeelliset jutut.

Liekö ollut joku lomaromanssi alfauros Manolon kanssa?

Lapsi ja manolot ei oikeen lomalla toimi. Ei kyl manolot muutenkaan nappaa.

Taisin kalauttaa pääni seinään taas liian kovaa et jutut vähän vinksahti.:D winks wonks. Eilenkin baarissa huudettiin vieraisiin pöytiin PEENIS ja PIPPELI. siis en mä huutanut vaan kaveri

Onks se kaveri citystä:)
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!

gusten
kyllä se nainenkin voi viedä ja mies vikistä. tosin ite harvemmin haluun mikkihiiriä sänkyyni :)

mut siis mun sängyssä ei lahnaile kukaan, en minä eikä se joka sinne joutuu...

edit: lisäyksenä vielä, että mun mielestä hyvään seksiin kuuluu kaikkea kiehnäyksestä kunnon jyystöön. siks juurikin siihen sessioon vai mikskä sitä nyt kutsuis voi mennä sitä aikaa, kun siinä sekä rakastellaan että pannaan. hyi ku oli rumasti sanottu, mut you got the point :D

Seksi on mulle sitä että mä ilosesti pötköttelen ja annan miehen hoitaa kaikki hommat sielä sängyssä, koska niinhän sen kuuluu mennä. Ja sitten kun mä ite tulen, niin mä isken kiskan kiinni, käännän kylkeä ja alan nukkumaan^^
Ihanaa olla Nainen! <3
You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.

Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people.

isokukko
Vendis kirjoitti:
Seksi on mulle sitä että mä ilosesti pötköttelen ja annan miehen hoitaa kaikki hommat sielä sängyssä, koska niinhän sen kuuluu mennä.

Niin juuri noin sen kuuluisi mennä. Naiset ovat pilanneet seksin.

isokukko kirjoitti:
Vendis kirjoitti:
Seksi on mulle sitä että mä ilosesti pötköttelen ja annan miehen hoitaa kaikki hommat sielä sängyssä, koska niinhän sen kuuluu mennä.

Niin juuri noin sen kuuluisi mennä. Naiset ovat pilanneet seksin.

Mä en ainakaan pilaa seksiä. Mä pelastan seksin. Mitä seksiin tulee, mä olen Super Woman.
You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.

Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people.

Alkoi just vähän tekemään mieli, hoitsukin on töissä ja joku mätisäkki puhuu tuhmia.. hitto.

AlkuunEdelliset21–40 / 40SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun