Vuoden 2012 viallinen sinkkulista
 | julmis HÖHÖHÖ... viallisia sinkkuja tänäkin vuonna????
Mä ainakin, jossain on vikaa mussa, kun en kestä tyhmiä ja itsekkäitä naisia... :S |
 | *nostaa käden* |
 | lolbox poistus nyt listalta!
...
eikun huijasin vaan, uskoko joku muka? |
 | Yhä sinkku, yhä viaton. Onneksi on sinkkumiitti tulossa. Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | En vaan ole löytännyt sopiva ehdokasta. |
 | Paltsaraja Hah! En kuulu tälle listalle! |
 | Mie voin kohta kuuluakkin.. |
 | Nitr0 kirjoitti:
En vaan ole löytännyt sopiva ehdokasta.
Tämä on ehkä hienoimpia fraaseja ikinä. Annetaan ymmärtää, että voi ottaa kenet vaan mutta kun kukaan ei oikein ole kelvannut itselle. :D Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | Paltsaraja jymyhunaja kirjoitti:
Mie voin kohta kuuluakkin..
Maksat hoitsulle jotta saat sinkkuilla rauhassa? |
 | Paltsaraja shiwan8 kirjoitti:
Nitr0 kirjoitti:
Tämä on ehkä hienoimpia fraaseja ikinä. Annetaan ymmärtää, että voi ottaa kenet vaan mutta kun kukaan ei oikein ole kelvannut itselle. :D
hmm... Ehkä ne on vaan ollu kaikki epäkypsiä, kahlitsevia, narisevia, hallitsevia ja kenties jopa yksinhuoltajia jotka etsivät muiden siittämille lapsille rahoittajaa ja keinoisää... :) |
 | -Nemesis- shiwan8 kirjoitti:
Nitr0 kirjoitti:
Tämä on ehkä hienoimpia fraaseja ikinä. Annetaan ymmärtää, että voi ottaa kenet vaan mutta kun kukaan ei oikein ole kelvannut itselle. :D
Minä sanon saman: en ole löytänyt sopivaa ehdokasta. Olishan noita ottajia varmaan ollut, mutta kun ei.
Ehdokas on ehdokas ja tarkoittaa ainakin minulle sitä, että voisin harkita häntä kumppanikseni. Ehdokkaan kanta ei ole relevantti vielä siinä vaiheessa =) |
 | Paltsaraja kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Mie voin kohta kuuluakkin..
Maksat hoitsulle jotta saat sinkkuilla rauhassa?
Joo lainasin rahaa, paljon helpompaa kuin pitää siivouspäivä, vittumaisen lentsun päälle. vaikka mun viimekuun tulot jäi alle 6000€ koska en tehnyt mitään, korjailen asiaa mitä nyt etänä + pupeltimella voi.
(hoitsu lähettää lähes kaikki tienestinsä vanhemmilleen) |
 | Ehdottomasti kyllä "Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma" |
 | En tiiä. Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me |
 | Juu, juu. |
 | o/ |
 | Täällä edelleen, pidän selkeesti rimaa liian korkeella. No sen siitä saa kun otti eron hyvästä miehestä. |
 | Tästä mä tykkään tänne mä jään. Kunnes unelmien prinssi valkealla ratsullaan ovellein karauttaa. Liika siisteys tappaa luovuuden. |
 | Hep! Viihdyn itekseni. Jos joku suhde lämpenee liikaa, luikin karkuun. Sen kummemmin analysoimatta viihdyn näin : ) |
 | lolbox paulikki kirjoitti:
Hep! Viihdyn itekseni. Jos joku suhde lämpenee liikaa, luikin karkuun.
tollaset on just hyvii |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|