Vuoden 2012 viallinen sinkkulista

AlkuunEdelliset301–317 / 317SeuraavatLoppuun
Nyt alkaa taas helpottamaan rakkauden tuska, eikä haittaa vaikka olenkin ikuisesti tällä listalla. Tosin mä suolikaksneljässä provosoin yhtä vanhempaa miestä kirjoittelemaan mun kanssa runoja. Musta ois ihanaa jos mies menisi mun kanssa sellaiseen luovaan tajunnanvirtaan vaikka ei edes mua tuntisi...näissä nettijutuissa on puolensa.
Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään.

^Harrikka-miehestä näkyi enää takavalo kun et antanut?

Joo...ensin se teki oharin ja sitten kun selitteli mulle sitä jälkeenpäin ja ilmoitti että tallessa ollaan, niin olin liian lyhytsanainen...odotti varmaan että olisin alkanut draamailemaan ja osoittanut miten välitän tai jotain. Sitten se kysyi että ai ihan sama, ja vastasin että ihan sama ok joo, johon sen vastasi että hö. Sen jälkeen ei olla juteltu, mutta kyllä se kutsui mut bändinsä keikalle.

Kun siinä toisessa ketjussa kannustin ihmisiä fyysisiin toimintoihin, niin kyllä mä olen jäänyt niin koukkuun tuohon pihtaamiseen ja olen ylpeä siitä nyt näin tarkemman harkinnan jälkeen.

Muusantuuska kirjoitti:
Kun siinä toisessa ketjussa kannustin ihmisiä fyysisiin toimintoihin, niin kyllä mä olen jäänyt niin koukkuun tuohon pihtaamiseen ja olen ylpeä siitä nyt näin tarkemman harkinnan jälkeen.

Kiva kuulla että sittenkin olit pohjimmiltasi kunnon nainen.

Muusantuuska kirjoitti:
Nyt alkaa taas helpottamaan rakkauden tuska, eikä haittaa vaikka olenkin ikuisesti tällä listalla.

Tai ainakin viikon?
Vuoden Käkikello ja pikku hanipöö puudeli

There's a lot of idiots in the world, so live with it -Karl Pilkington

VeliSkeptinen kirjoitti:
Muusantuuska kirjoitti:

Kiva kuulla että sittenkin olit pohjimmiltasi kunnon nainen.

Kyllä mun sisälläni asuu kaikenmaailman sataman naiset ja raamatun aikaiset huorat, mutta olen näin vanhoilla päivillä alkanut ajattelemaan että kiva jos mies pitäisi minustakin. Eli olen varmaan huono nainen joka huutaa minäminä, ei tässä ole nyt varaa pyhimyksen viittaa sovitella.

Muusantuuska kirjoitti:
Joo...ensin se teki oharin ja sitten kun selitteli mulle sitä jälkeenpäin ja ilmoitti että tallessa ollaan, niin olin liian lyhytsanainen...odotti varmaan että olisin alkanut draamailemaan ja osoittanut miten välitän tai jotain. Sitten se kysyi että ai ihan sama, ja vastasin että ihan sama ok joo, johon sen vastasi että hö.

Harva kai tykkää kuulla että jokin juttu hänen suhteensa on toisesta "ihan sama". Voi olla että otti tuon sitten pakkeina? No en spekuloi enempää. Eteenpäin vaan. :-)

carryon kirjoitti:
Muusantuuska kirjoitti:
Joo...ensin se teki oharin ja sitten kun selitteli mulle sitä jälkeenpäin ja ilmoitti että tallessa ollaan, niin olin liian lyhytsanainen...odotti varmaan että olisin alkanut draamailemaan ja osoittanut miten välitän tai jotain. Sitten se kysyi että ai ihan sama, ja vastasin että ihan sama ok joo, johon sen vastasi että hö.

Harva kai tykkää kuulla että jokin juttu hänen suhteensa on toisesta "ihan sama". Voi olla että otti tuon sitten pakkeina? No en spekuloi enempää. Eteenpäin vaan. :-)

No mut ei kantsis tehä ohareita tai ainakin selittää paremmin.

täällä vielä :) mut en ehkä kauaa! tai siis sinkkuna ajattelin pysyä, mut ajattelin muuttuu not-availableks piakkoin!
you should know that love will never die but see how it kills you in the blink of an eye

BluuLemon kirjoitti:
carryon kirjoitti:
Muusantuuska kirjoitti:

No mut ei kantsis tehä ohareita tai ainakin selittää paremmin.

Nimenomaan. Jos kolmansien treffien jälkeen tekee oharit ja ilmoittaa vasta seuraavana päivänä että tallessa ollaan, niin ei siinä mulla herää mitään muita tunteita kuin että ihan sama. Kyllä se siitä selkeästi nokkiinsa otti, mutta toisaalta ei olisi kannattanut niitä ohareita tehdä. Enkä myöskään ala tuntemattomalta ihmiiseltä tivaamaan syytä käytökseensä, vaan sen sijaan uskon siihen että teot ja tekemättä jättämiset puhuvat enemmän kuin tuhat sanaa.

Muusantuuska kirjoitti:
Enkä myöskään ala tuntemattomalta ihmiiseltä tivaamaan syytä käytökseensä, vaan sen sijaan uskon siihen että teot ja tekemättä jättämiset puhuvat enemmän kuin tuhat sanaa.

Totta, täysin samaa mieltä olen tästä asiasta. Ja pätee se tuttuihinkin. :-)

Juu, oharit kertoo mulle sen, että toista ei kiinnosta tarpeeksi ja siinä ei sanat auta. Silloin minuakin lakkaa kiinnostamasta, koska jos etsin suhdetta, sen olisi hyvä lähteä molemminpuolisesta kiinnostuksesta. Tosin tuonkin opin kantapään kautta, kun olin monta vuotta on/off-suhteessa...mä en lähde enää kuin sellaisiin suhteisiin, joissa kumpaakin kiinnostaa, muuten se menee taas liian vaikeaksi ja monimutkaiseksi roikkumiseksi jossa kumpikaan ei ole onnellinen. Kuulostaa ehkä tiukalta linjavedolta, mutta ei jaksa enää mitään pelleilyä kun sellaisessa voi oikeasti sattua...yleensä itseeni enemmän.

Niin ja hyvinhän mun kävi...voitin pelkoni ja olin ekaa kertaa moottoripyörän kyydissä, sekä en antanut kun minusta ei tuntunut siltä. Taidan olla oikealla tiellä, nyt vaan uusille treffeille =)

Muusantuuska kirjoitti:
Niin ja hyvinhän mun kävi...voitin pelkoni ja olin ekaa kertaa moottoripyörän kyydissä, sekä en antanut kun minusta ei tuntunut siltä. Taidan olla oikealla tiellä, nyt vaan uusille treffeille =)

Sit kun vielä vähän kehityt niin et anna vaikka tuntuiskin siltä.

Itse asiassa fyysisesti tuntui, henkisesti ei.

Eli olen jo kehittynyt, jee!!!

BluuLemon kirjoitti:
shadowcaster kirjoitti:
Evil_Misery kirjoitti:
Minut vaan palkattiin töihin. Outoa.

Mikä on outoa, se että olet töissä vai se että joku palkkasi sinut? ;)

Vai se että joku vaan palkkasi?

Yhtälössä kaikki on hämärää.

AlkuunEdelliset301–317 / 317SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun