Tanssimiitti pe 27.1
Keskustelu on lukittu, eikä siihen ole enää mahdollista kirjoittaa viestejä.
 | Panetusketjun innoittamana tanssimiitti!! Kaikki hetguttamaan.
Ahkerat hetguttajat vois sanoo mikä olis hyvä paikka tanssimiseen. alkuvauhtia vois ottaa vaik klo 21 alkaen naapuripubista.
Go |
 | I am soooooooooooo in already!!! Just olin avaamassa ketjua :D
Mulle käy melkein paikka ku paikka kunhan sieltä tulee edes jokseenkin tunnistettavaa r'n'b:tä/hiphoppia tai edes listapoppia, koska senkin seassa on laatumusaa.
Niin ja tanssilattia olisi kiva, koska pöydillä tanssimista ei jostain syystä katsota kovin hyvällä. Ja onhan se minihamekin vähän ehkä rajoittava tekijä. Siis ei mun mielestä koska käytän legginsejä alla mut silti. En haluu ihan heti saada porttaria taas johonkin paikkaan :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | Oliskos Apollo ok? Siin vois striitissä istuskella aluks ja sit mennä tanssiin. en kyl tiiä niitten musasta millasta se on.
Jos osallistuu miittiin, ni sit on pakko tanssia. nih. tiedossa aivotonta hetgutusta. |
 | julmis Entu... osallistun etänä ja heilutan helikopteria klo 23.25-23.35 välisenä aikana... :S |
 | Skeeter kirjoitti:
Oliskos Apollo ok? Siin vois striitissä istuskella aluks ja sit mennä tanssiin. en kyl tiiä niitten musasta millasta se on.
Jos osallistuu miittiin, ni sit on pakko tanssia. nih. tiedossa aivotonta hetgutusta.
Kuulostaa hyvältä idealta. :) En pääse nyt, mutta kevväämmällä, kevvämmällä... |
 | VeliSkeptinen Skeeter kirjoitti:
Panetusketjun innoittamana tanssimiitti!! Kaikki hetguttamaan.
Onko myös RicosMortis tervetullut? |
 | Apollo on ihan ok, siellä on ainakin tilaa myös vaihtaa paikkaa jos joku ei-toivottu tyyppi tunkee liian lähelle. Musavalikoima vaihtelee, on siellä sitä tanssittavaakin. Meinaan kyllä kiivetä jonnekin seinälooseihin/korokkeelle enkä tunkea hikimeritanssilattialle. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | VeliSkeptinen kirjoitti:
Onko myös RicosMortis tervetullut?
Yhtä paljon kuin Leccare. :) OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | julmis kirjoitti:
heilutan helikopteria klo 23.25-23.35 välisenä aikana... :S
Muista laittaa kuvia ja klippejä cityyn. :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | Hirssi Diablesse kirjoitti:
Niin ja tanssilattia olisi kiva, koska pöydillä tanssimista ei jostain syystä katsota kovin hyvällä.
Giggling Marlin meni ihan piloille Kuopiossa kun muuttui Armakseksi, pöydillä tanssiminen loppui siihen. |
 | Jos tänne ilmoittautuu passiiviseksi osallistujaksi muuttuuko miitti salamiitiksi? Ei, tämä ei ole vittuilua. Haluan vain kartoittaa mitkä mahdollisuudet on pitää yhdessä hauskaa osallistumatta varsinaiseen tanssiin. Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | ^Voisiko "tanssiksi" kutsua myös sitä että istuu lasi kädessä pöydässä heilutellen välillä jalkoja ja käsiä (myös tovereitten vastaavia raajoja) rytmikkäästi plus tehden ylävartalollaan eriviileitä moveseja? |
 | Voiks vetää vaan slowareita? Sign here. |
 | Lavatansseihin? "Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma" |
 | shiwan8 kirjoitti:
Jos tänne ilmoittautuu passiiviseksi osallistujaksi muuttuuko miitti salamiitiksi? Ei, tämä ei ole vittuilua. Haluan vain kartoittaa mitkä mahdollisuudet on pitää yhdessä hauskaa osallistumatta varsinaiseen tanssiin.
Mä en voi ottaa tähän kantaa koska en ole miitin järkkääjä ja ei, tämäkään ei ollut vittuilua.
Huomasin kuitenkin itsekeskeisyydestäni huolimatta tämän:
Skeeter kirjoitti:
Jos osallistuu miittiin, ni sit on pakko tanssia.
Itse siis näen asian niin, että miittaajat tanssii. Piste. En tosin usko, että kukaan, ainakaan järkkääjä, tulee hutkimaan jaloilleen jos joku osallistujista feelaa. Apollo on iso paikka ja siellä on aika varmasti tilaa myös niille, ketkä osuvat paikalle ihan sattumoisin tai muissa kuin miittimerkeissä.
Skeeter, kommentoithan, jos olin asiaton, puhuin puolestasi tai jollain muulla minulle hyvinkin ominaisella tavalla ylitin soveliaisuuden rajoja tmv. Kiits. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | carryon kirjoitti:
^Voisiko "tanssiksi" kutsua myös sitä että istuu lasi kädessä pöydässä heilutellen välillä jalkoja ja käsiä (myös tovereitten vastaavia raajoja) rytmikkäästi plus tehden ylävartalollaan eriviileitä moveseja?
Istumasheikkaus ei voi olla mielestäni illan pääruoka, ainoastaan lisuke. :) Mut Skeeter sanoo oman sanansa tähän ja se on se vedenpitävä sääntö, ei mun läpätykset. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | Hirssi kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Niin ja tanssilattia olisi kiva, koska pöydillä tanssimista ei jostain syystä katsota kovin hyvällä.
Giggling Marlin meni ihan piloille Kuopiossa kun muuttui Armakseksi, pöydillä tanssiminen loppui siihen.
Korjataan asia kun tuun käymään Kuopijoon :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | ex-hyypi kirjoitti:
Voiks vetää vaan slowareita?
Voin diilata sulle erikoisluvan, jos tanssit mun kaa. Ai miten niin seksistä touhua? Todellakin on, erittäin sellaista and proudly :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | Diablesse kirjoitti:
carryon kirjoitti:
^Voisiko "tanssiksi" kutsua myös sitä että istuu lasi kädessä pöydässä heilutellen välillä jalkoja ja käsiä (myös tovereitten vastaavia raajoja) rytmikkäästi plus tehden ylävartalollaan eriviileitä moveseja?
Istumasheikkaus ei voi olla mielestäni illan pääruoka, ainoastaan lisuke. :) Mut Skeeter sanoo oman sanansa tähän ja se on se vedenpitävä sääntö, ei mun läpätykset.
Rajatapaukset kannattaa kartoittaa. :-) |
 | ^ Juu tietty. :)
Eikä mua haittaa vaikkei kaikki osallistujat tanssisikaan. Mä hyvin todennäköisesti keskityn vain itseeni siinä vaiheessa kun tulee loistobiisi. Niin ja ex-hyypiin sit ku tulee hitaat. :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|