Tanssimiitti pe 27.1
Keskustelu on lukittu, eikä siihen ole enää mahdollista kirjoittaa viestejä.
 | Diablesse kirjoitti:
Hei herra arjen sankari, saanko mä jutella Paltsiksen kaa ihan itse kun pärjään kyllä sille ja sen mielikuvitukselliselle meidän iskälle? Thx. Ei sun tarvi hyvitellä mulle mtn. Ainakaan täällä cityssä. *wink*
Lupaan ostaa sulle hyvitykseksi joku päivä donitsin.
Mut hei shiwan, sä varmaan tiedät tän lakipykälän: entä jos Paltsis uhkailis et usuttaa lohikäärmeensä (kyseessä ei ole allegoria, ei ole!) mun kimppuun, onkse laiton uhkaus vaikka kaikki tietää ettei lohikäärmeitä oo olemassa?
Riippuu toki aina siitä, voiko ko. ihminen oikeasti uhata asialla jolla uhkaa. Mielikuvitusolennot ovat tunnetusti aika hatara uhkaamisen väline. Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | -Nemesis- ^Joskus on sellaiset jutut menny läpi, että on uhannut sanomalla, että palkkaa jonkun porukan hakkaamaan. |
 | Hitto, mä uhkaan teitä kaikkia lohikäärmeillä, joita selvästi on kasvamassa mun kahvinkeittimessä päätellen niistä äänistä, joita se pitää. Ne kasvaa isoiksi ja syö teidät kaikki! Wohoooooo! Deal with it. |
 | Päivällä kun menin yhteen kauppaan siellä soi se ojoijoi-biisi ja rupes tekee mieli hetguttaa. Mut tääl onkin näköjään juteltu jostain ihan muusta. |
 | anazi kirjoitti:
Hitto, mä uhkaan teitä kaikkia lohikäärmeillä, joita selvästi on kasvamassa mun kahvinkeittimessä päätellen niistä äänistä, joita se pitää. Ne kasvaa isoiksi ja syö teidät kaikki! Wohoooooo!
Mental note to self: Never drink coffee from anazi... A little less conversation, a little more action please. |
 | shadowcaster kirjoitti:
anazi kirjoitti:
Hitto, mä uhkaan teitä kaikkia lohikäärmeillä, joita selvästi on kasvamassa mun kahvinkeittimessä päätellen niistä äänistä, joita se pitää. Ne kasvaa isoiksi ja syö teidät kaikki! Wohoooooo!
Mental note to self: Never drink coffee from anazi...
Juu ei kannata, sillä on jänniä sivuvaikutuksia. Toisaalta, saattaisi kaataa naista iloisesti, jos välillä tuprauttaisi vähän tulta jostain päästä :) Deal with it. |
 | shiwan8 kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Hei herra arjen sankari, saanko mä jutella Paltsiksen kaa ihan itse kun pärjään kyllä sille ja sen mielikuvitukselliselle meidän iskälle? Thx. Ei sun tarvi hyvitellä mulle mtn. Ainakaan täällä cityssä. *wink*
Tomorrow never dies :D Mut ei sit sellaista miniversiota kuten viimeksi. Thx. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | anazi kirjoitti:
Juu ei kannata, sillä on jänniä sivuvaikutuksia. Toisaalta, saattaisi kaataa naista iloisesti, jos välillä tuprauttaisi vähän tulta jostain päästä :)
Sais vain pahoinpitelysyytteet eikä naista ollenkaan ;) A little less conversation, a little more action please. |
 | Diablesse kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Tomorrow never dies :D Mut ei sit sellaista miniversiota kuten viimeksi. Thx.
ai mimmi asettaa jo vaatimuksia hyvitysdonitseillekin. O.o |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|