Waltavien Tissien Hehkutus
 | -Nemesis- anazi kirjoitti:
On helvetin vaikea olla nainen. Jos on helppo, se ei ole hyvä, jos on vaikea sekin on huono.
Ei kai kukaan vaikeudesta tykkää. Nimikin jo sanoo, että asia on vaikea eli negatiivinen asia. Vähän sama kuin haluaisi tehdä helpon työn vaikeamman kautta ihan huvikseen =) |
 | -Nemesis- kirjoitti:
anazi kirjoitti:
On helvetin vaikea olla nainen. Jos on helppo, se ei ole hyvä, jos on vaikea sekin on huono.
Ei kai kukaan vaikeudesta tykkää. Nimikin jo sanoo, että asia on vaikea eli negatiivinen asia. Vähän sama kuin haluaisi tehdä helpon työn vaikeamman kautta ihan huvikseen =)
No tämäpä juuri. Tahallinen vaikeilu on persiistä, mutta sitten toisaalta jos on aina niin helppo ja mutkaton, onko sekään kivaa? Sellainen joojoo-tyyppi ja kaikki käy. Deal with it. |
 | -Nemesis- anazi kirjoitti:
-Nemesis- kirjoitti:
anazi kirjoitti:
Ei kai kukaan vaikeudesta tykkää. Nimikin jo sanoo, että asia on vaikea eli negatiivinen asia. Vähän sama kuin haluaisi tehdä helpon työn vaikeamman kautta ihan huvikseen =)
No tämäpä juuri. Tahallinen vaikeilu on persiistä, mutta sitten toisaalta jos on aina niin helppo ja mutkaton, onko sekään kivaa? Sellainen joojoo-tyyppi ja kaikki käy.
En minä ainakaan näe siinä mitään ongelmaa, että kahdella ihmisellä on samat mielipiteet asioista. Eri asia on sitten se, jos toinen taipuu aina toisen tahtoon. |
 | -Nemesis- kirjoitti:
Eri asia on sitten se, jos toinen taipuu aina toisen tahtoon.
Tuota olisi hyvä välttää. :) Deal with it. |
 | anazi kirjoitti:
Tahallinen vaikeilu on persiistä, mutta sitten toisaalta jos on aina niin helppo ja mutkaton, onko sekään kivaa? Sellainen joojoo-tyyppi ja kaikki käy.
On. Ei kai se että omaa omat mielipiteet ole mitään vaikeilua? I don't trust kids. I think they're planning to replace us.
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes. |
 | Vaikeista ihmisistä: joskus on asia niinkin yksinkertaisesti ettei toista osapuolta ymmärrä jonkun jutun suhteen lainkaan, mutta ei se tarkoita sitä että se toinen osapuoli olisi "vaikea". Joskus kommunikaatio voi olla vain niin solmussa, ettei se onnistu vaikka kuinka yrittäisi etenkin jos toinen ei halua yrittää ymmärtää toisen näkökantaa lainkaan asian suhteen.
Vaikeilu on sitten asia erikseen, mulle se tarkoittaa sitä että toinen on tahallaan vaikea ja kiusaa toista käytöksellään. |
 | Skeeter kirjoitti:
joskus muinoin isot tissit taisi olla merkki kyvystä ruokkia lapsi hyvin. Siis imettää. Vielä seiskytluvulla saatettiin sanoa, että naisella oli imettämiseen hyvän malliset rinnat.
apina.biz/54465.jpgEi oo kaikki muumit laaksossa. |
 | Mäkään en ole koskaan tajunnut miksi jotkut naiset teettää itselleen waltavat tissit. Kuten se kantrilaulaja mikäsenniminytonkaanenenäämuistamitään. Onneks mul ei oo niin waltavanisot, vaan just sopivan isot. Ei sellaisilla voisi hetguttaa mitään tanssimista, juoksemisesta puhumattakaan. Ja olisi kans kamalaa raahata waltavaa peräsintä mukanaan, joten olen onnellinen ettei mulla ole sellaista, koska tykkään juosta ja tanssia. Vaikken ole tanssinut pitkään aikaan, nyt huomaan. Pitää alkaa taas. |
 | Snoukka70 kirjoitti:
hetki_ikuisuus kirjoitti:
Jaa? Sanosin, että on myös nättejä. Toisia tosin on siinä suhteessa siunattu enemmän kuin toisia mutta toisaalta sekin ehkä on katsojan silmässä?
(Siinä sitä oiski miespuolisille cityläisille siunausta kerrakseen: Tissi silmään :D )
Joo, meen nukkumaan.
Oottaan innolla hitkiksen iltasiunausta tissillä silmään! :-P
Ei kannata. Voi taju lähtee. :D |
 | njoy kirjoitti:
Mäkään en tajua. ei mua hirveän isot himota. Pitää olla sellaiset kämmeneen sopivat ihanan kiinteät joita on kiva puristella, ja mä tykkään kyllä pienemmistä söpöistä nänneistä ite.
Sitä paitsi se on kantajastaan kiinni. Pienemmätkin on joskus jees <3
Täytyy kyllä kompata tätä kaikkea lainattua, vaikka ns peppumies itse olenkin. A little less conversation, a little more action please. |
 | Skeeter kirjoitti:
Vielä seiskytluvulla saatettiin sanoa, että naisella oli imettämiseen hyvän malliset rinnat.
Mulle sanottiin kerran, että lantionseutu on juuri kuten pitääkin olla, mutta yläosassa saisi olla lisää. Sanojana puoliseniili papparainen, iältään arvauksena jotain 80 ja kuoleman väliltä.
Ei vituttanut kuu(nne)lla tuollaista. Ei siis yhtään. :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | hetki_ikuisuus kirjoitti:
Larla kirjoitti:
...mutta pienemmällä ympärysmitalla C taas on ihan sopusuhtainen. Joten kuppikoolla ainakin on vaikea lähteä sanomaan mikä on isoa kun se ympärysmitta vaikuttaa niin paljon.
"pienemmällä kuppikoolla C taas on ihan sopusuhtainen".
Tarkoittaa...?
Jos on pienempi ympärysmitta, niin silloin on yleensä myös sirompi kroppa ja jos taas isompi kroppa ja samassa määrässä kasvava kuppikoko, niin eikös ne näytä kummallakin naisella yhtä sopusuhtaiselta? :o
Tietenkin jos ihan vertaa pelkkää rinnan kokoa suhteuttamatta sitä kantajaansa, niin onhan se koko isompi isomman ympäryksen omaavalla. Mutta yhtä sopusuhtaisia molemmat.
No siis lähinnä tarkoitin, että c on pienehkön näköinen sirolla, mutta jos ympärysmitta on 85 kuten minulla niin en kyllä ihan kamalasti tykännyt ceestä. Olo oli kuin lehmällä. Enkä nyt välttämättä tarkoita, että muiden tissit siinä kokoluokassa olisi häiritsevät, mutta omani saisi olla kämmeneen sopivat vaikka muuten olisinkin tankkeri. --------- |
 | Larla kirjoitti:
hetki_ikuisuus kirjoitti:
Larla kirjoitti:
...mutta pienemmällä ympärysmitalla C taas on ihan sopusuhtainen. Joten kuppikoolla ainakin on vaikea lähteä sanomaan mikä on isoa kun se ympärysmitta vaikuttaa niin paljon.
"pienemmällä kuppikoolla C taas on ihan sopusuhtainen".
Tarkoittaa...?
Jos on pienempi ympärysmitta, niin silloin on yleensä myös sirompi kroppa ja jos taas isompi kroppa ja samassa määrässä kasvava kuppikoko, niin eikös ne näytä kummallakin naisella yhtä sopusuhtaiselta? :o
Tietenkin jos ihan vertaa pelkkää rinnan kokoa suhteuttamatta sitä kantajaansa, niin onhan se koko isompi isomman ympäryksen omaavalla. Mutta yhtä sopusuhtaisia molemmat.
No siis lähinnä tarkoitin, että c on pienehkön näköinen sirolla, mutta jos ympärysmitta on 85 kuten minulla niin en kyllä ihan kamalasti tykännyt ceestä. Olo oli kuin lehmällä. Enkä nyt välttämättä tarkoita, että muiden tissit siinä kokoluokassa olisi häiritsevät, mutta omani saisi olla kämmeneen sopivat vaikka muuten olisinkin tankkeri.
Ok, nyt ymmärsin. :) |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|
|