Tanssimiitti 27.1 LeBonkissa

AlkuunEdelliset1–20 / 376SeuraavatLoppuun

aloitanpa uuden ketjun ihan selvyyden vuoksi. Edellisessä oli paljon muuta huutelua ja sekavia paikka ideoita, niin yksinkertaistetaan.

Eli pe 27.1 tavataan klo 21 Dublinerissa ja siitä siirrytään riittävän ajoissa LeBonkiin jotta ei jouduta liian kauan jonossa kökkimään. Ne jotka eivät halua hetguttaa ja maksaa sisäänpääsyä, voivat nauttia seurasta Dublinerissa.

Tulossa:
Skeeter
Diablesse
Lolbox
Anata + avec, jos työt antaa myöten
Shiwan, lupasi olla laukkuvahtina
Ex-hyypi, ainakin hitaille

Ehkäilijät:

Shadowcaster
Alive, jos torso vapautuu muusta käytöstä
Carryon
Gusten vois tulla Dublineriin
Paltsaraja?, vai horisiko ketjussa muuten vaan

Please, tähän ketjuun vain ilmottautumisia.
spamspamspam
Make love, not war! ♥

Mitä eroa on vaimolla ja tyttöystävällä?

-Noin kymmenen kiloa.
Make love, not war! ♥

eli Pihis ilmottautuu tanssimiittiin ja lupaa esittää soolon LFMAO:n biisin tahdissa.

Skeeter kirjoitti:
eli Pihis ilmottautuu tanssimiittiin ja lupaa esittää soolon LFMAO:n biisin tahdissa.

<3 <3 <3
Deal with it.

Mun laukkuvahteus alkaa sitten illasta jahka töistä pääsen.
Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.

Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3

Joo mä tuun.
Make love, not war! ♥

Eikun hitto en pääsekään! Katoin kalenteria ja pitääkin mennä muutamaks viikoks tropiikkiin talvea karkuun! Olin ihan unohtanut!
Make love, not war! ♥

Paltsaraja
En voi tulla koska ko. paikka on hyvin vahvasti kytköksissä pop-taitelija Alvar Gullichsenin luomaan Bonkiin. Koska Bonk edustaa nykytaidetta ja muotoilua lasketaan se täten jonkin asteiseksi kulutusyhteiskunnan raiskaamaksi hipsterikulttuuriksi, ei oikeaksi hipsterismiksi. Vannoutuneena persoonattomana hipsterinä (joka on siis kuten emo, mutta säälittävämpi) olen estynyt tulemsata paikalle pitämään hauskaa (joka on kielletty koska se on niin mainstreamia).

Lupaan kuitenkin trendivaatteissani paheksua etänä sitä, että paikalle saapuu ihmissyöntiä, kirkkojen polttamista, huumausaineiden käyttöä suosivan, saatanan palvontaan kannustavan, wigga- ja noitauskontoja tukevan hevimetallirappiokulttuurin edustajia. Sen jälkeen teen 8-bittisen nintendon peliohjaimesta kaulakorun, painan pipon (trendikkän punaisen sellaisen) syvemmälle päähän, ajan fixillä korttelin ympäri jotta saan energiaa säveltää itselleni biisin. Talletan sen iPodilleni ja annan vain itseni kuulla sen, että siitä ei tulisi liian main streamiä. Sen jälkeen soitan jollekin muotoilijaystävälleni (joita siis hipsterinä väistämättä tunnen monia) ja pyydän häntä suunnittelemaan itselleni uudet kehykset silmälaseilleni, koska olen aivan varma, että näin saman tyyliset, kuin nykyiseni, jollakin ja se on siis niin last siisonia sitten se. Sen jälkeen menen manikyyriin ja taidenäyttelyyn jota ei vielä kukaan ole nähnyt.

Pihis kirjoitti:
Eikun hitto en pääsekään! Katoin kalenteria ja pitääkin mennä muutamaks viikoks tropiikkiin talvea karkuun! Olin ihan unohtanut!

Voi ei! Harmi :)
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

^eli Paltsaraja tulee Dublinersiin drinkille. Ihanaa

njoy kirjoitti:
Pihis kirjoitti:

Voi ei! Harmi :)

Kiitos myötätunnosta, ehkä tää tästä. :(
Make love, not war! ♥

...varsinkin kun on jo muutamia öitä varattuna esim. Koh Sametin paratiisirannalle.

www.seiska.fi...missa+thaimaassa++mita+on+tapahtunut+tuksun+silikoneille/
Make love, not war! ♥

Pihis kirjoitti:
...varsinkin kun on jo muutamia öitä varattuna esim. Koh Sametin paratiisirannalle.

Aika samettia.
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

Mulla on sille illalle jo merkintä kalenterissa, mutten ole varma mihin aikaan vapaudun. Jos kerkiän, niin tulen ehdottomasti :)
A little less conversation, a little more action please.

Paltsaraja
Pihis kirjoitti:

Kuvasarjasta puuttuu selkeästi viimeiset kuvat. Eli ne missä sisaruksilla on köydet nilkoissa ja köysien toisessa päässä green peacen kumiveneet yrittää hinata heitä takaisin mereen. Näin, mutta toisin päin.

Jes, tuun siis myös etkoille!
Sign here.

^missä on etkojen etkot koska 21 on aivan saatanan myöhään jos ei meinaa lähteä Boink:n nolaamaan itseään:)

En kyllä ymmärrä miks LeBonkiin pitää mennä vasta yöllä,

www.lebonk.fi/tapahtumat.php?aid=229&k=222

siellähän on päiväkerho 27.1.2012 klo 17

Päiväkerho 17-22

Miksi hauskaa ei voisi olla heti töiden jälkeen?

Nyt se on mahdollista kun LeBonk tuo Tammikuussa 2012 tiloihinsa aivan uudenlaisen After Work klubin.

DJ:t soittaa, kuohuva virtaa ja tanssiminenkin on sallittua.

Päiväkerho, se hauskempi After Work!

Kuohari 10e/plo

Valkoviini 15e/plo

Punaviini 15e/plo

Tarjous voimassa 1.1.2012 - 29.2.2012

Eli ehdottaisin et mennään LeBonkiin aiemmin, saa halpaa skumppaa eikä tarvihe maksaa sisällekään. Vai meinaako ne heittää jengin pihalle ja kerätä pääsymaksut sit takaisinpyrkiviltä:)
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!

shiwan8 kirjoitti:
Mun laukkuvahteus alkaa sitten illasta jahka töistä pääsen.

Mä lupaan etsiä jo nyt sen clutchin, jossa on iso metallirengas, niin saan sen pysymään vyössä tai vyölenkissä kiinni myös tanssiessa.

Ei vittu. Mä taisin just inventoida vyötärölaukun mallia 2012. xD
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Pihis kirjoitti:
Joo mä tuun.

Paltsaraja kirjoitti:
En voi tulla koska -- olen estynyt tulemasta

Kauheen kivaa, Pihis, että hehkutat vaikka Paltsis ei pysty. Reilukerho.

Oho sori mä spämmäsin. Mut se on Pihiksen syytä, se aloitti! Ja okei, voin mäkin rangaistuksekseni (ja teidänkin kärsimykseksenne, ahhahhaa) esittää yksin jonkun tanssin mut ei sit mtn törkeitä kiits Skeeter.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

AlkuunEdelliset1–20 / 376SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun