Tanssimiitti 27.1 LeBonkissa

AlkuunEdelliset361–376 / 376SeuraavatLoppuun
Tänään perseet heiluu!

Dia-rakas, tuon tautini jäljiltä näytän joka tapauksessa perseeltä :)

Kyllä, kelpo mies ja kyllä, Haaviston äänestäjä. Peace and love.
Deal with it.

Voi paska , mä en kykene tuleen

Mitä, ei!!!!
Deal with it.

Loistavaa, skeeter pitää sittenkin lupauksensa.

Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta.

Hmmm, allekirjoittanut tulee hieman myöhässä. Koska. Olen. Tyttö.
Deal with it.

Hirssi
Leccare kirjoitti:

Todella surkea versio. Jos tällä ei rupea perseet heilumaan tanssilattialla, niin ei sitten millään.

Pitäkää hauskaa! : )

Matkalla ollaan!!! Tilatkaa pöytä koreeks, hirvee jano :}
Sign here.

Raporttia illasta:
1) pöytä oli erittäin koreana saapuessa!
2) Anazi, olet ilo silmälle
3) kiitos semi-hitaasta herralle jonka kanssa tanssin. Eikö nykyään enää tule montaa hidasta putkeen????
Sign here.

Ex-hyypi, kiitos. Punastuin. Ja sinä olit varsin säteilevä ilmestys :)
Deal with it.

^ niin olin, muttta näkisitpä minut nyt :)
Sign here.

^ Olikohan siellä häkää ilmassa, kun mullakin oli aamulla vähän hutera olo ja pieni päänsärynpoikanen? Nyt kahvin voimalla sisäfutissarjapeliin, hakekaa mut illalla jostain lasaretista, jookos?
"I hate bigots. I hate _all_ bigots. Which makes me a bigot, I know, that dictionary does cut both ways" -Rodney Carrington-

Hirssi kirjoitti:
Todella surkea versio. Jos tällä ei rupea perseet heilumaan tanssilattialla, niin ei sitten millään.

Apua. Nyt iski niin hirveä myötähäpee että ei oo ennen tarvinnut sen takia YouTube videoo jättää kesken (kuuntelen siihen saakka sentään kun laulu alkoi :D ) Jumaleissön! Mäkin laulan paremmin :)

ex-hyypi kirjoitti:
^ niin olin, muttta näkisitpä minut nyt :)

Rähähä! Tipahdin ihan täysin tolle kommentille :D
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

Hirssi
njoy kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:

Apua. Nyt iski niin hirveä myötähäpee että ei oo ennen tarvinnut sen takia YouTube videoo jättää kesken (kuuntelen siihen saakka sentään kun laulu alkoi :D ) Jumaleissön! Mäkin laulan paremmin :)

Mutta pitää pojille hattua nostaa, kun ilkeävät julkisesti esiintyä : D

Voi himpulapimpula kun en millään päässyt paikalle.

Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.

Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3

AlkuunEdelliset361–376 / 376SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun