netti deittailu- hyvä vai huono juttu?

AlkuunEdelliset61–69 / 69SeuraavatLoppuun
postmanrings kirjoitti:
carryon kirjoitti:
Ei tietenkään, miksi eroaisi?

Siksi koska ketjun aiheena voisi katsoa olevan nettideittailun erityispiirteet.

Tämä se onkin yksi ydinjuttuja. Jotkut luulevat, että nettideitissä toisiin ihmisiin tutustuminen eroaisi jotenkin muusta ihmisiin tutustumisesta mutta eihän se eroa millään tapaa. Ihmiset ovat ihmisiä aina.

carryon kirjoitti:
Tämä se onkin yksi ydinjuttuja. Jotkut luulevat, että nettideitissä toisiin ihmisiin tutustuminen eroaisi jotenkin muusta ihmisiin tutustumisesta mutta eihän se eroa millään tapaa.
Ohhohhoo. Nyt on sulla homma kyllä aivan pielessä.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

kiusausko kirjoitti:
carryon kirjoitti:
Tämä se onkin yksi ydinjuttuja. Jotkut luulevat, että nettideitissä toisiin ihmisiin tutustuminen eroaisi jotenkin muusta ihmisiin tutustumisesta mutta eihän se eroa millään tapaa.

Entä jos carryon puhuu vain itsestään ja/tai siitä, miten hän omalla kohdallaan asian kokee olevan?
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Diablesse kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
carryon kirjoitti:

Entä jos carryon puhuu vain itsestään ja/tai siitä, miten hän omalla kohdallaan asian kokee olevan?

Tjaa, jos jonkun mielestä ihmisiin tutustuminen riippuu siitä missä toisen kohtaa, ihan vapaasti. :-) Musta ihmiset ovat ihmisiä riippumatta siitä missä ensikontakti tapahtuu.

^ Mä nyt hain nimenomaan sitä, että puhut omista kokemuksistasi ja näkemyksistäsi.

Vai tarkoitatko tosiaan sanoa, että tiedät tai "tiedät", miten muut ihmiset suhtautuvat irlissä vs netissä tapaamiinsa ihmisiin?

Mun käsityksen mukaan jokaisella on omat kriteerit ja suhtautumiset ja jotkut tosiaan suhtautuu netissä tapaamiinsa eri tavalla kuin livenä tapaamiinsa. Mut hei, saatan olla totaalisen väärässäkin. :)
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Diablesse kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
carryon kirjoitti:

Entä jos sinä itsestäänselvyyksien sijaan olisit joskus arvailematta muiden ajatuksia täällä ja antaisit ihmisten vaan ihan itse vastailla heille esitettyihin kysymyksiin?

Diablesse kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan jokaisella on omat kriteerit ja suhtautumiset ja jotkut tosiaan suhtautuu netissä tapaamiinsa eri tavalla kuin livenä tapaamiinsa. Mut hei, saatan olla totaalisen väärässäkin. :)

Pyydän noita eri tavoin suhtautuvia ilmoittautumaan ja lyhyesti kuvaamaan, missä on ero ja miksi.
"En halua kehuskella liikaa, mutta niihin aikoihin iskin naisen vähintään kerran päivässä" –George Lazenby

Minä en suhtaudu netissä tuleviin lähestymisiin kovinkaan vakavasti. Se on vähän leikkiä, hassua, pilaa tai juksailua. Voi johtua myös siitä, etten ole netissä siksi, että odottaisin jotain lähestymisiä.
Jos joku ihminen tulee oikeassa maailmassa esittämään jotakin asiaa, suhtaudun siihen yleensä melko lailla samoin, mutta koska näen ihmisen kasvot, eleet jne.niin kykenen nopeammin tekemään analyysiä siitä, onko minulla tämän ihmisen kanssa jonkinlaista asioitavaa vaiko ei. Netissä sen asian selvittäminen on mahdotonta. Kuka vaan voi olla mitä vaan. Trust me, mulla on ollu internezissä ehkä noin viitisen sataa erilaista roolia.
Mulla on myös tosielämän dataa fuckkeduppi-kansasta sen verran, etten luota ihmisiin ellei anneta syytä.
Ihmiset lähtökohtaisesti kuitenkin pyrkivät luomaan kontaktia ja ottavat faktana heille esitetyn tiedon. Mikä on mun mielestä aika helvetin pelottavaa, mutta koska en juurikaan arvosta ihmistä noin maailmankaikkeudellisessä mielessä juurikaan, kaikki, mitä täällä pallolla tapahtuu siksi, että joku on tyhmä ja ajaa omaa etuaan ja kuvittelee muidenkin ajavan sitä, riemastuttaa minua.Joo tiedän olen kusipää.

kiusausko kirjoitti:
Netissä sen asian selvittäminen on mahdotonta. Kuka vaan voi olla mitä vaan. Trust me, mulla on ollu internezissä ehkä noin viitisen sataa

Mä taas olen joka paikassa oma itseni eli mulla ei ole rooleja missään, enkä erottele netissä kohtaamiani ihmisiä muista ihmisistä. Mutta kuten sanottu olen aina pyrkinyt tapaamaan kaikki hyvin nopeasti livenä jotta näkisin oikeasti miten toisen kanssa sujuu, oli sitten kyse kavereista tai deiteistä.

AlkuunEdelliset61–69 / 69SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun