Niinistön naama norsunvitulla. Miksi?

AlkuunEdelliset1–20 / 34SeuraavatLoppuun

Luulisi että vaalien voittaja ja Suomen tuleva presidentti olisi rennompi. Niinistö oli kuin myrkyn niellyt koko illan.

Ottaako niin voimille kun joutuu vielä 2 viikkoa kiertämään haisevan rahvaan seassa ennen kun julistetaan presidentiksi?

Niinistö ilmeisesti toivoi pääsevänsä ekalla kiekalla läpi ja oli sitten kyrpä otassa kun ei saanut enemmän ääniä kuin muut ehdokkaat yhteensä. Niinistön olisi pitänyt tehdä kuin Kekkonen aikoinaan ja ilmoittaa ettei jaksa käydä vaaleja, että julistakaa nyt vaan voittajaksi jos haluatte Herra Yliherran luotsaamaan jotain kuppasta pikkumaata.

Onhan se varmasti kovin rankkaa Luxenburilaisen pankin johtajalle ja monimiljonäärille seistä jossain Itä-Keskuksen Hesburgerissa junttien ympäröimänä.
Se on ihan sama miten se on, joku aina valittamassa.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

kiusausko kirjoitti:
Se on ihan sama miten se on, joku aina valittamassa.

12 vuotta on oikeistokonservatiivit itkeneet verta "Muumimamman takia".

Kai se nyt on sitte liberaalien vasemmistolaisten aika määkiä netissä "Roope Ankasta" ja hänen Suomelle aiheuttamastaan häpestä ainakin seuraavat 6 vuotta.

Tehdään kansalaisaloite säästölinjaan, kansanedustajien palkkoihin leikkausta kuten myös presidentin Salelle varmaan sopisi, mutta se ei sitä päätä vaan eduskunta, jonka palkkataulukon on luonut joku muu n. 30v:n ajan.

Mitenköhän tulisi ääniä jaa, ei,, tyhjiä, poissa.

Nyt pitää kyllä jo puolustaa Niinistöä. Rumasti sanottu tuo. Katsokaa itse joskus peiliin, onko se näky niin kaunis aina. Saati sitten kun ikää on tonkin verran. Ja kampanja takana ja vielä edessä pahin taisto.

littlelight kirjoitti:
Nyt pitää kyllä jo puolustaa Niinistöä. Rumasti sanottu tuo. Katsokaa itse joskus peiliin, onko se näky niin kaunis aina. Saati sitten kun ikää on tonkin verran. Ja kampanja takana ja vielä edessä pahin taisto.

Sä et ole nähnyt mun peilikuvaa. Jos pärställä pääsisi Mäntyniemeen ni mulla olis jo toinen kausi menossa.

Tietysti sä tulet mainostamaan Niinistöä seuraavat 2 viikkoa. Kaikki täällä tietää että mikä sulla on se tasan yksi syy äänestää tokalla kierroksella, nyt kun Esaijah eikä Soini päässeet kakkoskierrokselle.

Paskan syntisen pressan saat joka tapauksessa. Niinistö on ronkkinut enemmän kokoomusböönien tuheroita kuin Mehiläisen gynekologi, välittämättä vähääkään mistään perhearvo-imagoista (jotain hyvää siis siinäki ukossa).

Sen takia varmaan mun kuvatkin poistettiin, poliittisista syistä =D

Hirssi
Intissä turkislakkia sanottiin norsunvituksi. Niinistön lärvi on kyllä aika ryppyinen, siinä mielessä vertaus norsuun on osuva.

Masa190 kirjoitti:
Sä et ole nähnyt mun peilikuvaa. Jos pärställä pääsisi Mäntyniemeen ni mulla olis jo toinen kausi menossa.

Luulisin että tuohon hommaan vaaditaan myös muutaman aivosolun omistaminen. On se varmaan kauheaa olla tyhmä ja köyhä.

Mitä sekin nuori perse siinä pillunaamassa näkee. Eikö sillä parikymmentä vuotta nuorempi akka ollut.

Masa190 kirjoitti:
littlelight kirjoitti:

Tietysti sä tulet mainostamaan Niinistöä seuraavat 2 viikkoa. Kaikki täällä tietää että mikä sulla on se tasan yksi syy äänestää tokalla kierroksella, nyt kun Esaijah eikä Soini päässeet kakkoskierrokselle.

Paskan syntisen pressan saat joka tapauksessa. Niinistö on ronkkinut enemmän kokoomusböönien tuheroita kuin Mehiläisen gynekologi, välittämättä vähääkään mistään perhearvo-imagoista (jotain hyvää siis siinäki ukossa).

Kysymys oli siitä että onko oikein haukkua toisten ulkonäköä. Ja Sauli on sentään vielä parhaasta päästä. Soinia haukuitte jo niin rumasti, puolustin sitäkin. Minusta on järkyttävää että presidentti valitaan iän ja ulkonäön perusteella. Suurin syy miksi mua Haaviston pääsy kakkoseksi harmittaa on se, ettei hänellä ole tutkintoa. Minusta se on käsittämätöntä ettei ole mitään perusvaatimuksia, miten se onkin mahdollista! Itse olen saanut koko ikäni todistella suorituksiani, eikä ois tullut mieleenkään että ois voitu ottaa ulkonäön perusteella töihin, vaikka silloin oisin varmaan helpommin päässyt.
Ja jos vielä koulupudokkaat sun muut idols-sukupolven edustajat tekis niin, mutta muka sivistyksen edustaja, huhhuh.

Ehkä sä olet niin hyvännäköinen, tai ehkä et. Ja minkähän ikäinen olet? Et taida olla vielä Saulin ikäinen? Luulis ettei sun tarvis sitten Saulin naisia kadehtia.

Rollo--- kirjoitti:
Mitä sekin nuori perse siinä pillunaamassa näkee. Eikö sillä parikymmentä vuotta nuorempi akka ollut.

Eikös sulla pitänyt olla noita ihan riesaksi asti? Vai oliko se vain toiveunta?

littlelight kirjoitti:
Kysymys oli siitä että onko oikein haukkua toisten ulkonäköä. Ja Sauli on sentään vielä parhaasta päästä.

Mä en haukkunut Saulin ulkonäköä. Mä toivon että näytän siinä iässä yhtä freshiltä. Mä haukuin Niinistön hapanta ilmettä vaali-iltana. Ihme synkistelijä. Senhän ei tarvi kun jatkaa samaan malliin ja se on kahden viikon päästä pressa.

littlelight kirjoitti:
Ehkä sä olet niin hyvännäköinen, tai ehkä et. Ja minkähän ikäinen olet? Et taida olla vielä Saulin ikäinen? Luulis ettei sun tarvis sitten Saulin naisia kadehtia.

Ei, en valitettavasti oo niin hyvännäkönen et pääsisin pelkästään naamani näyttämällä presidentiksi. En ole Saulin ikäinen mutta olen yhtä äkäinen kuin Sauli. Kadehdin Saulin vaikutusvaltaa. Jos minä olisin yhtä palvottu niin rupeaisin Suomen keisariksi.

VeliSkeptinen
Onhan hänellä porilainen vaimo, voi pistää hermot kireälle.

Masa190 kirjoitti:
littlelight kirjoitti:
Kysymys oli siitä että onko oikein haukkua toisten ulkonäköä. Ja Sauli on sentään vielä parhaasta päästä.

Mä en haukkunut Saulin ulkonäköä. Mä toivon että näytän siinä iässä yhtä freshiltä. Mä haukuin Niinistön hapanta ilmettä vaali-iltana. Ihme synkistelijä. Senhän ei tarvi kun jatkaa samaan malliin ja se on kahden viikon päästä pressa.

Sä et nyt tajunnut. Se ikä vaikuttaa siihen että ilme näyttää kiukkuiselta vaikkei oiskaan.

Varsinkin ikääntyvät naiset joutuvat kärsimään tästä, koska naisten naama rypistyy helpommin kuin miesten, haukutaan suotta ilkeiksi akoiksi, ja se on niin väärin. Tai oikeastaan siinä kriittisessä iässä juuri kun ei vielä voi puhua ikääntymisestä. En puhu itsestäni, mua ei haukuta:)

VeliSkeptinen kirjoitti:

Mitä vikaa porilaisissa? Ai oliksä raumalainen? Oikeesti, porilaisethan on kivoja. Raumalaisista en oo niin varma.

Hirssi
VeliSkeptinen kirjoitti:

Ainut Porista kotoisin oleva nainen jonka tunnen, on kyllä oikein mukava.

Masa190 kirjoitti:
ja se on kahden viikon päästä pressa.

Eihän se nyt enää ookaan varmaa kun ihmiset keksivät että beibifeis Pekka on södempi ja karismaattisempi.

Siksi just mun mielestä ei pitäs puhua niin paljon ulkonäöstä. Mun mielestä muiden asioiden pitäisi ratkaista.

VeliSkeptinen
Hirssi kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:

Et joudu kuitenkaan elämään ilmeisesti arkea hänen kanssaan, jatkuva Yön ja Mamban biisien hyräilyn kuunteleminen Porin murteella höystettynä saa vahvankin miehen selkärangan taittumaan.

VeliSkeptinen kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:

Et joudu kuitenkaan elämään ilmeisesti arkea hänen kanssaan, jatkuva Yön ja Mamban biisien hyräilyn kuunteleminen Porin murteella höystettynä saa vahvankin miehen selkärangan taittumaan.

Arveletko että Jenny tekee noin:DD Mitäs ne raumlaiset hyräilee?

AlkuunEdelliset1–20 / 34SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun