Rosvo-Roope vai Rööri-Roope?
 | Kuten sanoin, kyllä Saulin sala-anomuksen läpimeno ehkäistään, käsittely on 3 vuotta.
Niin, Natohan ilmoitti itse (samoin pressamme) että "jäsenenäkin Suomi vastaisi puolustuksestaan itse".
Ja ilmoitettiin että maajoukkoja ei Suomelle tippuisi yhtään taistelupanssaria, ei yhtään Ramboa.
Virolle lupailtiin joskus pataljoona pari, kauhealla viiveellä, ei juuri apua.
Suomelle silloin tällöin purskeittaista ilmatukea joka sekin lentelisi maailman parasta ilmatorjuntaa vastaan. Ja jotain merikuljetusten suojelua, that´s it.
Jenkkien jättiohjus Karjalan tienoille Pietarin lähialueelle meinaisi globaalia ydinsotaa, enkä jaksa uskoa että USA ryhtyy kuolemaan Kymijoen puolesta. Varsinkin kun Gingrich ilmoitti ettei Baltiaakaan oikeasti puolustettaisi, ja Obama just sanoi että siirtää paukut Aasiaan.
Joten sanon: ei , Saulin haaveille.
Oletan että Pekka sentään tajuaa, että kun meillä on vain 96 kpl panssareita ja 2600 kurantisti varustettua jääkäriä, pitää olla uhkailematta vähän väliä sotivaa naapuriamme, jonka toinen pää ulottuu Japaniin.
Niin, ja Pekka on kaiketi Suomen rohkein mies, vaikka on sivari.
www.city.fi/yhteisot/blogit/magrippa/118017/ |
 | Snoukka70 kirjoitti:
Kekkonen.
;D)
Minen lapsena voinut kuvitellakaan, että olisi tai tulisi olemaan joku muu pressa/muita pressoa, kuin Kekkonen.
Paha paikka tämä valinta: Haavistolla on hieman liian muiden kuin syntyperäisten Suomen kansalaisten (- tiedätte, mitä tarkoitan, vaikka Suomessa synteinä muitakin "kansalaisia" on) kaikkinaisia etuja laajasti tukevia & kannustavia ajatuksia ja tavoitteita, joten hmm...
Jos nyt pelkästään rahoistamme puhutuaan, sama kai se kummalle hukalle ne rahansa lykkii - menevät kuitenkin. Vai?
Nato-asia on sitten asia erikseen - vaikeita aiheita... |
 | littlelight kirjoitti:
Ei sen (todennäköisen) rahanmenon takia kannata jättää Saulia äänestämättä. Pahempi vaihtoehto on se että ihan tietoisesti käännetään selkä Jumalalle, kuten arvoliberaalit tekevät. Esim homous on vain seurausta siitä, että ihminen uskoo itse tietävänsä paremmin mikä on oikein.
On hyvin ikävää että ihmiset luulevat voivansa itse päättää seksielämästään ja parisuhteistaan. Kaikkien pitäs kysyä lupaa sulta tai Jeesukselta ennen kun hyppäävät punkkaan.
Annatko mulle luvan tumputtaa tänä iltana yksin kotona vai onko se väärin? Minä kun toisinaan luulen itse tietäväni paremmin mikä on oikein. Mut sä oot niin varma asiastas ni pakko kai mun on uskoo. |
 | Sepulchrave kirjoitti:
Masa190 kirjoitti:
Ines_Z kirjoitti:
vasemmistointellektuelli? Ne kuulemma äänestää Haavistoa.
Mua on moneksi haukuttu muttei ennen intellektuelliksi =0
No shit?
Mul on liian ajattelevia, maailmaa nähneitä ja vapaamielisiä kavereita ni en pääse älyllä loistamaan siinä joukossa.
Mul pitäs olla sun kaltasia kavereita niin mua haukuttaisiin intellektuelliksi yhtenään. |
 | Masa190 kirjoitti:
littlelight kirjoitti:
Ei sen (todennäköisen) rahanmenon takia kannata jättää Saulia äänestämättä. Pahempi vaihtoehto on se että ihan tietoisesti käännetään selkä Jumalalle, kuten arvoliberaalit tekevät. Esim homous on vain seurausta siitä, että ihminen uskoo itse tietävänsä paremmin mikä on oikein.
On hyvin ikävää että ihmiset luulevat voivansa itse päättää seksielämästään ja parisuhteistaan. Kaikkien pitäs kysyä lupaa sulta tai Jeesukselta ennen kun hyppäävät punkkaan.
Annatko mulle luvan tumputtaa tänä iltana yksin kotona vai onko se väärin? Minä kun toisinaan luulen itse tietäväni paremmin mikä on oikein. Mut sä oot niin varma asiastas ni pakko kai mun on uskoo.
Multa ei tarvi kysyä, mut Jumalan mielipide kannattais kyllä ottaa huomioon.
Ikävää on kuule se että sä yrität määrätä minkä sukupuolen kanssa mä saan olla. Mut ehkä sä tykkäät jos alan täällä selittää joka keskustelussa että Masa selvästikin on homo. |
 | Eniten. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Masa190 kirjoitti:
Annatko mulle luvan tumputtaa tänä iltana yksin kotona vai onko se väärin? Minä kun toisinaan luulen itse tietäväni paremmin mikä on oikein. Mut sä oot niin varma asiastas ni pakko kai mun on uskoo.
Eihän se voi antaa sulle lupaa, kun siemenien heittäminen "hukkaan" on jumalatonta. Uskikset ei voi harrastaa seksiä kuin lasten teko mielessä. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | njoy kirjoitti:
Masa190 kirjoitti:
Eihän se voi antaa sulle lupaa, kun siemenien heittäminen "hukkaan" on jumalatonta. Uskikset ei voi harrastaa seksiä kuin lasten teko mielessä.
Missä noin sanotaan? |
 | littlelight kirjoitti:
Lukekaapa vielä vaikka ihan ajatuksen kanssa mitä mä tossa sanoin!
Mikä on syy ja mikä seuraus! Seksiasiat on vain yksi osa niitä seurauksia.
Samoin raha-asiatkin. |
 | "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | Masa190 kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
Masa190 kirjoitti:
Ines_Z kirjoitti:
vasemmistointellektuelli? Ne kuulemma äänestää Haavistoa.
Mua on moneksi haukuttu muttei ennen intellektuelliksi =0
No shit?
Mul on liian ajattelevia, maailmaa nähneitä ja vapaamielisiä kavereita ni en pääse älyllä loistamaan siinä joukossa.
Mul pitäs olla sun kaltasia kavereita niin mua haukuttaisiin intellektuelliksi yhtenään.
Epäilemättä sun kaveris on niitä tyyppejä joiden mielestä valtion pitäis vaan painaa lisää rahaa:) "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | njoy kirjoitti:
littlelight kirjoitti:
Missä noin sanotaan?
Sun rakkaassa satukirjassas.
en.wikipedia.org/wiki/Onan
Miksi nimität Raamattua satukirjaksi, jos se sulle kuitekin on noin tärkeä auktoriteetti, tottelet sitä sit tai et!
Oot lukenu tarkkaan mut et tarpeeksi tarkkaan. Toi nimeomainen tapaus oli väärin koska toran mukaan miehen piti jatkaa veljensä sukua jos tämä kuoli lapsettomana.
Ylipäätään kysymys on aina siitä haluaako totella Jumalaa vai ei. Onhan toi sooloilu väärin muutenkin, koska seksi on tarkoitettu miehen ja naisen väliseksi iloksi, mutta en mun tarvi alkaa kenellekään tossa neuvoja antamaan. Mä ehdotan että ihminen itse suostuu elämään Jumalan yhteydessä kuten on tarkoitettu, ja silloin Jumala kyllä ohjaa häntä toimimaan oikein. |
 | MAgrippa kirjoitti:
Niin, ja Pekka on kaiketi Suomen rohkein mies, vaikka on sivari.
Ehkä rohkein miehistä, ja Essayah on sitten rohkein nainen ja rohkein kaikista, kun uskovaa miesehdokasta ei ollut. Rohkeuskertoimena käänteisesti, Pekan mitä se oli, 18%n suosio(toisella kierroksella mitä mahtaa ollakaan), ja Sarin pari prossaa. Kun mä väitin että vaatii paa-aljon enemmän rohkeutta tunnustaa uskoa kuin tulla homokaapista, sain kuulla olevani lesbo että muka pystyn vertailemaan. En tajua syytä siihen näiden lukujen valossa, kuka tahansa pystynee homojen ja uskovien suosiota nyky-Suomessa vertaamaan! |
 | Kai se on pakko äänestää Haavistoa, että pysyy perheen äänet nollana. Aluksi ajattelin vääntää lappuun kirkkoveneen, mutta sitten iski piru perkele ja ajattelin, että parantaa maailmaa nollaamalla edes yhden Saulin äänen. I like my box. |
 | VeliSkeptinen Ines_Z kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
Äänestän siis Pekkaa kaikesta ikävästä huolimatta.
Mahdatkohan olla sellainen köyhä vasemmistointellektuelli? Ne kuulemma äänestää Haavistoa.
En ole, vaan köyhä pienyrittäjä, nykypäivän torppari jonka tuotoksia on kuppaamassa niin sosiaalipummit kuin riistokapitalistitkin. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|
|