Paskimmat bändit

AlkuunEdelliset1–20 / 39SeuraavatLoppuun

Koska City on alkanut uhkaavasti muistuttaa rakkauden ja sivistyksen kehtoa niin aloitetaan vaihteeksi edes yksi negatiivinenkin ketju!

Jaetaan bändit kahteen kategoriaan, kotimaiset ja ulkolaiset. Mä aloitan, ekana mieleen tulevat paskimmat bändit:

-Ultra Bra
-Mamba
-Yö (90-luvun jälkeinen)

-Coldplay
-R.E.M (TJEU: www.youtube.com/watch?v=pudOFG5X6uA)
-Maroon 5

Saa jatkaa:)

p.s. keskitytään musiikkiin joten kaikki Suomi-hiphop, r´n´b, jazz yms alle 500 levyä myyneet voidaan jättää kokonaan pois. Tässä nyt haukutaan lyttyyn bändejä jotka jostain käsittämättömästä syystä ovat joskus saaneet levyjään saaneet kaupaks, käsittääkseni kuuroille.
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!
Sepulchrave kirjoitti:
-Mamba
-Yö (90-luvun jälkeinen)

Myös mun listalle päätyy nuo. Lisäksi
Sunrise Avenue
Lauri Tähkä ja Elonkerjuu

Ulkomaisista ei tule ketään ärsyttäviä mieleen. Tavallaan ymmärrän tuon Coldplay-ärsytyksen, se on sellaista ketään ärsyttämätöntä "kivaa" poppia (en ole fani muttei ärsytäkään), itse koen U2:n samalla tavalla hajuttomana ja mauttomana (kasari-U2 on parempaa).

Sepulchrave kirjoitti:
-Ultra Bra
-Mamba
-Yö (90-luvun jälkeinen)

Tarkentaisin Yön kohdalla että kaikki muut biisit paitsi Likaiset legendat ja Joutsenlaulu ja enpä niitäkään ikinä kuuntele varta vasten.

Lisään myös Inezin mainitsemat mutta myös Lauri Tähkän itsekseen, ei pelkästään Elonkerjuuna. Listalle pääsee "uutena" myös Suurlähettiläät ja Anssi Kela.
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

Ines_Z kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
-Mamba
-Yö (90-luvun jälkeinen)

Myös mun listalle päätyy nuo. Lisäksi
Sunrise Avenue
Lauri Tähkä ja Elonkerjuu

Ulkomaisista ei tule ketään ärsyttäviä mieleen. Tavallaan ymmärrän tuon Coldplay-ärsytyksen, se on sellaista ketään ärsyttämätöntä "kivaa" poppia (en ole fani muttei ärsytäkään), itse koen U2:n samalla tavalla hajuttomana ja mauttomana (kasari-U2 on parempaa).

Nono ja THE EDGE (vittu mikä runkkari oikeesti!) ovat kertakaikkisen ärsyttäviä, mutta kyllä JuuTuu on tehnyt hienoja biisejä TJEU: www.youtube.com/watch?v=JFM7Ty1EEvs

Ja miten voin unohtaa Laurin! Voice of Finlandissa parasta on se et harva menee Jarkon joukkueeseen:)

Klunssi Ala eli Anssi Kela voi kanssa ajaa sen Mikan faijan BMW:n suohon. Muutenkin kaikki ketkä tekee biisejä bemareista voi viedä saunan taakse.

Ja anteeksi omaisille, mut Sirkesalo listalle kanssa. Ja Sami Saari. Täs kyl piti olla bändejä mut menkööt.

Sepulchrave kirjoitti:Täs kyl piti olla bändejä mut menkööt.

No tehdään suosiolla paskimmat jätkät ja paskimmat muijat -ketjut niin ei tarvi eritellä onko musiikinkaan kanssa tekemisissä :P
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

njoy kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:Täs kyl piti olla bändejä mut menkööt.

No tehdään suosiolla paskimmat jätkät ja paskimmat muijat -ketjut niin ei tarvi eritellä onko musiikinkaan kanssa tekemisissä :P

En toki ihmisiä arvostele (paitsi superjeesustelijoita kuten Bonoa) vaan heidän musiikkiaan. Mä joudun satunnaisesti kärsimään niistä niin mulla on oikeus arvostellakin.

Bändeistä tekis mieli mainita XL5, mut se olis niille ehkä jo ansiotonta arvonnousua.

Jenkkilästä tulee eniten paskaa:
- Madonna
- Lady Gaga
- Adam Lambert
- Phil Collins
- Katy Perry
- Duffy
- 50 cent

En jaksa luetella enempää jenkkipaskaa.

Suomesta sontaa:
- Haloo Helsinki
- Samuli Edelman
- Eppu Normaali
- Uniklubi
- Sunrise Avenue
- Happoradio

Ja nyt loppuu tää paskan listaaminen.

Jos listaisin kaikki musiikin murhaajat ni tässä menis koko yö. Nii, joo se Yö on kans superkökkö.

En kyl tiedä yhtään paskaa bändiä.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

"Take only memories, leave only footprints"

Sisu loppu? Pullosta lisää!

Masa190 kirjoitti:
- Duffy

Duffy on kotoisin Walesista.

Masa190 kirjoitti:
- Uniklubi
- Happoradio

Mietin, mainitsisinko näitä, päädyin sitten siihen, että nämä on sellaista teinix-kamaa, jonka kohderyhmää en ole, joten en sitten vaivautunut haukkumaan.:)

Sepulchrave kirjoitti:
-Ultra Bra
-Mamba
-Yö (90-luvun jälkeinen)

- Robin
- J. Leskinen
- M.A. Numminen
- Se "napander"-yhtye, mikä lie
- J. Karjalainen
- Jukkapoika
- Valvomo

Jatkan kun muistan lisää bändejä.

-Coldplay
-R.E.M (TJEU: www.youtube.com/watch?v=pudOFG5X6uA)
-Maroon 5

- Muse
- Bieber
- ACDC
- kaikki joujoun ulkopuolinen tanssimusiikki

Jatkan kun muistan lisää bändejä.
Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.

Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3

^Toi Robinin dissaaminen on outoa. Yhden biisin kaveri tehnyt ja hyvin vetää autotunen läpi:) eihän se sille mitään voi et ty-ty-ty-ty-tytöt-tykkää-tytöt-tykkää:)

Ja Samuli Edelman on hyvä tulkitsija, Eput on tehneet aikanaan hienoja biisejä vaikka radiossa soikin vaan ne viis eppujen biisiä iänkaiken.

ACDC Bon Scottin aikaan teki kyllä helvetin hyvää musaa.

Muuten oon samaa mieltä Shiwan ja Masan kans hyvin pitkälle. (Mut kyllä MatoAnnan ja Collinsin urille ihan helmiäkin mahtuu).

Jotenkin tuli tästä tämä ketju mieleen.

Ei sillä etteikö hyviä metallibiisejä olisi, harvassa on genret joista ei mitään kuuntelemisen arvoista löytyisi. Tarkoittaako paska bändi tässä yhteydessä teknisesti huonoa, huonosti tuotettua, ärsyttävän imagon omaavaa vai sellaista jonka musiikista ei itse pidä?
I don't trust kids. I think they're planning to replace us.

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes.

Hirssi
Paskoja bändejä on Suomi puolillaan. Yö, Mamba, SIG, Jean S... Humppapoppoita en edes jaksa ruveta tässä luettelemaan.

Maailmalta tulee mieleen ekana Metallica, yliarvostetuin bändi ikinä. Täyttä paskaa jos suoraan sanon.

Hirssi kirjoitti:
Paskoja bändejä on Suomi puolillaan. Yö, Mamba, SIG, Jean S... Humppapoppoita en edes jaksa ruveta tässä luettelemaan.

Maailmalta tulee mieleen ekana Metallica, yliarvostetuin bändi ikinä. Täyttä paskaa jos suoraan sanon.

^noh noh, kyllä ne neljä ekaa ja osittain viideskin aika monta helmeä sisältää

Hirssi
^ Sen verran hyvä bändi, ettei juutuupin soittolistoiltani löydy yhtään heidän "helmeään".

imperfect kirjoitti:
Jotenkin tuli tästä tämä ketju mieleen.

Ei sillä etteikö hyviä metallibiisejä olisi, harvassa on genret joista ei mitään kuuntelemisen arvoista löytyisi. Tarkoittaako paska bändi tässä yhteydessä teknisesti huonoa, huonosti tuotettua, ärsyttävän imagon omaavaa vai sellaista jonka musiikista ei itse pidä?

Otetaan nyt vaikka ACDC esimerkiksi niin on helppo perustella.

Imago: "Me ollaan niinku maailman kovin hevi/hardrock poppoo ja meillä on munaa enemmän kuin kellään." Todellisuudessa keskiverto murinametalliyhtyeen asenne on moninkertaisesti kovempi kuin näiden tyyppien.

Toteutus: Käytännössä homma toimii suunnilleen yhtä hyvin kuin vaikkapa jos Kotiteollisuus vetäisi keikan verran Frööbelin Palikoita vitullisella asenteella. Jos musiikki + imago ei kohtaa, se joka jää toisesta jälkeen on se minkä perusteella arvio tehdään.

Laatu biiseissa: Bitch please...

Kokonaisuutena ukoilla olisi ollut kyky oikeastikin räjäyttää potti. Nyt ovat alentaneet itsensä maailmanluokan Lauri Tähkäksi ja Elonkerjuuksi. Tällä tarkoitan sitä, että yleisö koostuu pääasiassa omaa varjoaankin salaa pelkäävistä toimistotyöläisistä joiden toistaiseksi suurin uskallus on ollut laskea lapsena leikkipuiston liukumäestä ilman vanhemman turvaa, jotka päättävät kerran vuoteen repäistä ja mainostavat menevänsä kuuntelemaan witun rankkaa settiä. Sitten keikalta tultuaan elämänsä tunnossa jaksavat taas vuoden verran seuraavia lavatanssikeikkoja odotellessa jotenkin kahlata arkensa läpi. Rehellisesti sanottuna, naiseni kun kuuntelee tummahipiäisten musiikkia, voin noin niin kuin passiivisen kuuntelunkin perusteella sanoa, että 100% niistä 80 koko liian isoissa vaatteissa pyörivistä hemmoista omaa rautausemmat nyytit yksin kuin ACDC koko bändi yhteensä. Minä en saastuttaisi tuolla tulevan lapseni korvia jo ihan vaan siksi, että en halua erikseen edesauttaa jälkikasvuni tissiposkittumista. Kuunnelkoon sitten vaikka Robinia tai Emperoria, mutta tuota paskaa ei minun huushollissani minun läsnä ollessani soiteta.

Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3

Hirssi kirjoitti:
^ Sen verran hyvä bändi, ettei juutuupin soittolistoiltani löydy yhtään heidän "helmeään".

Metallica - The Four Horsemen
www.youtube.com/watch?v=0yk5_Xn804c

Metallica - For Whom The Bell Tolls
www.youtube.com/watch?v=bg92QpjRcJk

Metallica-Battery
www.youtube.com/watch?v=IZ7Aif5aXlQ

...And Justice for All - Metallica
www.youtube.com/watch?v=lfg0_FbIqqw&feature=related

Siinä yks helmi per neljä ekaa albumia.

shiwan8 kirjoitti:

Imago: "Me ollaan niinku maailman kovin hevi/hardrock poppoo ja meillä on munaa enemmän kuin kellään." Todellisuudessa keskiverto murinametalliyhtyeen asenne on moninkertaisesti kovempi kuin näiden tyyppien.

Joo, mä puhuinkin siitä ac-dc:stä joka kuoli Bon Scottin myötä

www.youtube.com/watch?v=rRfmJhkBeXQ
www.youtube.com/watch?v=lmiF1JQvf_A

Kyl toi TNT vaan TOIMII! videokin on ihan loistava:)

Sepulchrave kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:

Joo, mä puhuinkin siitä ac-dc:stä joka kuoli Bon Scottin myötä

www.youtube.com/watch?v=rRfmJhkBeXQ
www.youtube.com/watch?v=lmiF1JQvf_A

Kyl toi TNT vaan TOIMII! videokin on ihan loistava:)

70-luvulla? Mun elinaikana ei ole muuttunut mikään olennaisesti.

AlkuunEdelliset1–20 / 39SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun