Rumien miesten ketju
 | Vastapainoksi komeiden miesten ketjulle. Naisethan tunnetusti etsivät kumppanikseen niitä komeita miehiä. Mutta ei niitä komeita miehiä riitä kaikille naisille. Tänne voi ilmoittautua einiinkomeat (=rumat) miehet.
Ei inspiroivaa linkkiä"Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma" |
 | Komeus on katsojan silmissä. Jokainen on komea omalla tavallaan. Ja se sisäinen komeushan on tärkeintä. Lähimmäisenrakkautta kaikille. Peace. Love. Niinku. Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | Ei rumia ihmisiä ole kovin montaa olemassakaan koko pallolla. Suurin osa on taviksia. |
 | VeliSkeptinen Convalleria kirjoitti:
Komeus on katsojan silmissä. Jokainen on komea omalla tavallaan. Ja se sisäinen komeushan on tärkeintä. Lähimmäisenrakkautta kaikille. Peace. Love. Niinku.
Paitsi jos sattuu olemaan Yaris-kuski |
 | Itse olen nyt "haaskan näköinen" vittu kun vitutti, ei muuten mutta rakas isäni muistutti iän lisääntymisestä. |
 | VeliSkeptinen kirjoitti:
Convalleria kirjoitti:
Komeus on katsojan silmissä. Jokainen on komea omalla tavallaan. Ja se sisäinen komeushan on tärkeintä. Lähimmäisenrakkautta kaikille. Peace. Love. Niinku. Paitsi jos sattuu olemaan Yaris-kuski Aistin herkän miehen parantumattoman viiltohaavan vihlontaa.
Yaris-kuskikin voi olla lämmin sisältä, vaikka ulkokuori olisikin vähän ränsistynyt ja harmaa. Voi myös olla, että Yaris-kuskit tarvitsevat enemmän itsetunnon pönkitystä kuin muut, että sisäinen komeus pullahtaa kukkaansa. Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | Saako tänne ilmoittautua, vaikkei ole edes sitä vi*un Yarista (on muuten ihan järkyttävä auto ajaa, oli yhdessä duunissa sellainen sosiaalikäytössä ja käytiin sillä sitten välillä heittämässä lenkkiä... aivan jär-kyt-tä-vä)? A little less conversation, a little more action please. |
 | Mut Yariksestakin on tulossa Hybridiversio markkinoille. Sit sillä ajaminen on ekoteko. ja sillä saa, öö, viherpippuri pisteitä. |
 | yhhyh. paskasta tehdään ekopaska? what's the fu**ing point? A little less conversation, a little more action please. |
 | shadowcaster kirjoitti:
yhhyh. paskasta tehdään ekopaska? what's the fu**ing point?
Kyllä sillä joku vihreä omatuntoaan lepyttelee. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Sepulchrave kirjoitti:
shadowcaster kirjoitti:
yhhyh. paskasta tehdään ekopaska? what's the fu**ing point?
Kyllä sillä joku vihreä omatuntoaan lepyttelee.
Hah, kyllä aina riittää ekoilijawannabe-tyyppejä jotka kaipaavat hieman viherpesua elämäänsä. |
 | Onko täällä ketään oikeesti rumaa ilmoittautunut?
Vai onko teillä huono itsetunto kun ette näytä täsmälleen samalta kuin David Beckham? |
 | Varmaan aika harvassa sellaiset, jotka aidosti mieltävät itsensä komeaksi tai rumaksi. Luultavasti niistäkin, jotka jonkin mediaanimielipidemittauksen mukaan kuuluisivat jompaan kumpaan näistä, suurin osa silti pitää itseään ihan OK:na tai suht taviksena. I don't trust kids. I think they're planning to replace us.
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes. |
 | VeliSkeptinen Skeeter kirjoitti:
Mut Yariksestakin on tulossa Hybridiversio markkinoille. Sit sillä ajaminen on ekoteko. ja sillä saa, öö, viherpippuri pisteitä.
Näin ja aina kannattaa muistaa että mitä suurempi auto sen pienempi mies. |
 | VeliSkeptinen kirjoitti:
Näin ja aina kannattaa muistaa että mitä suurempi auto sen pienempi mies.
Eikös se Yariskin oo joku ihme tila-auto..? ;) A little less conversation, a little more action please. |
 | Mä voin ilmottautua. Sen verran on apinaksi haukuttu. :D Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me |
 | -Nemesis- Alive81 kirjoitti:
Mä voin ilmottautua. Sen verran on apinaksi haukuttu. :D
Apinathan on söpöjä :) |
 | Täällä olisi yksi ruma köriläs. Kuvia piisaa, jos silimät kestää. Ehkä, jos omaa hitsaajan lasit. |
 | -Nemesis- kirjoitti:
Alive81 kirjoitti:
Mä voin ilmottautua. Sen verran on apinaksi haukuttu. :D
Apinathan on söpöjä :)
Jaa, no ei ainakaan tää apina. :D No, kai se johtuuki enemmän asenteesta tuo lempinimi. Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me |
 | En ymmärtäny kysymystä. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|