Rumien miesten ketju

AlkuunEdelliset1–20 / 72SeuraavatLoppuun

Vastapainoksi komeiden miesten ketjulle. Naisethan tunnetusti etsivät kumppanikseen niitä komeita miehiä. Mutta ei niitä komeita miehiä riitä kaikille naisille. Tänne voi ilmoittautua einiinkomeat (=rumat) miehet.

Ei inspiroivaa linkkiä
"Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma"
Komeus on katsojan silmissä. Jokainen on komea omalla tavallaan. Ja se sisäinen komeushan on tärkeintä. Lähimmäisenrakkautta kaikille. Peace. Love. Niinku.
Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys.

Ei rumia ihmisiä ole kovin montaa olemassakaan koko pallolla. Suurin osa on taviksia.

VeliSkeptinen
Convalleria kirjoitti:
Komeus on katsojan silmissä. Jokainen on komea omalla tavallaan. Ja se sisäinen komeushan on tärkeintä. Lähimmäisenrakkautta kaikille. Peace. Love. Niinku.

Paitsi jos sattuu olemaan Yaris-kuski

Itse olen nyt "haaskan näköinen" vittu kun vitutti, ei muuten mutta rakas isäni muistutti iän lisääntymisestä.

VeliSkeptinen kirjoitti:
Convalleria kirjoitti:
Paitsi jos sattuu olemaan Yaris-kuski
Aistin herkän miehen parantumattoman viiltohaavan vihlontaa.

Yaris-kuskikin voi olla lämmin sisältä, vaikka ulkokuori olisikin vähän ränsistynyt ja harmaa. Voi myös olla, että Yaris-kuskit tarvitsevat enemmän itsetunnon pönkitystä kuin muut, että sisäinen komeus pullahtaa kukkaansa.
Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys.

Saako tänne ilmoittautua, vaikkei ole edes sitä vi*un Yarista (on muuten ihan järkyttävä auto ajaa, oli yhdessä duunissa sellainen sosiaalikäytössä ja käytiin sillä sitten välillä heittämässä lenkkiä... aivan jär-kyt-tä-vä)?
A little less conversation, a little more action please.

Mut Yariksestakin on tulossa Hybridiversio markkinoille. Sit sillä ajaminen on ekoteko. ja sillä saa, öö, viherpippuri pisteitä.

yhhyh. paskasta tehdään ekopaska? what's the fu**ing point?

shadowcaster kirjoitti:

Kyllä sillä joku vihreä omatuntoaan lepyttelee.
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!

Sepulchrave kirjoitti:
shadowcaster kirjoitti:

Kyllä sillä joku vihreä omatuntoaan lepyttelee.

Hah, kyllä aina riittää ekoilijawannabe-tyyppejä jotka kaipaavat hieman viherpesua elämäänsä.

Onko täällä ketään oikeesti rumaa ilmoittautunut?

Vai onko teillä huono itsetunto kun ette näytä täsmälleen samalta kuin David Beckham?

Varmaan aika harvassa sellaiset, jotka aidosti mieltävät itsensä komeaksi tai rumaksi. Luultavasti niistäkin, jotka jonkin mediaanimielipidemittauksen mukaan kuuluisivat jompaan kumpaan näistä, suurin osa silti pitää itseään ihan OK:na tai suht taviksena.
I don't trust kids. I think they're planning to replace us.

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes.

VeliSkeptinen
Skeeter kirjoitti:
Mut Yariksestakin on tulossa Hybridiversio markkinoille. Sit sillä ajaminen on ekoteko. ja sillä saa, öö, viherpippuri pisteitä.

Näin ja aina kannattaa muistaa että mitä suurempi auto sen pienempi mies.

VeliSkeptinen kirjoitti:
Näin ja aina kannattaa muistaa että mitä suurempi auto sen pienempi mies.

Eikös se Yariskin oo joku ihme tila-auto..? ;)

Mä voin ilmottautua. Sen verran on apinaksi haukuttu. :D
Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me

-Nemesis-
Alive81 kirjoitti:

Apinathan on söpöjä :)

Täällä olisi yksi ruma köriläs. Kuvia piisaa, jos silimät kestää. Ehkä, jos omaa hitsaajan lasit.

-Nemesis- kirjoitti:
Alive81 kirjoitti:

Apinathan on söpöjä :)

Jaa, no ei ainakaan tää apina. :D No, kai se johtuuki enemmän asenteesta tuo lempinimi.
Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me

En ymmärtäny kysymystä.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

AlkuunEdelliset1–20 / 72SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun