Käskeminen

AlkuunEdelliset1–20 / 83SeuraavatLoppuun

Kuinka hyvin seuraavat luonnehdinnat kuvaavat seksuaalisia mieltymyksiäsi?

a) Käsken partneriani mielelläni.
b) Haluan, että partnerini käskee minua.

Keskustelu on toki myös tervetullutta.
"En halua kehuskella liikaa, mutta niihin aikoihin iskin naisen vähintään kerran päivässä" –George Lazenby
Hyvä sekoitus molempia vaihtoehtoja. Parhaiten homma toimii, kun riittää vaan elekieli. Ei siinä aina kykene sanoja suustaan päästää. ;)
Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me

Olen helkkarin huono käskyttämään, paitsi lapsia ja niiltäkin pyydän ensin. Joskus toki satun sille tuulelle, että otan ohjat käsiini, mutta -kuten olen todennut monta kertaa cityilyni aikana- kun ne ohjat on käsissä aika lailla koko ajan kaikessa muussa, on ne kiva välillä luovuttaa jollain osa-alueella toiselle.

Olen toisaalta todella verbaalinen-auditiivinen tyyppi, joten yllättäen kiihotun myös sanoista. Käskeminen toimii oikein hyvin.
Deal with it.

Seksissä partneri?
Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta.

Jaa miksi sen haluaisit tietää?
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

kiusausko kirjoitti:

postaman haluaa itselleen dominan ja seuloo vastauksista sopivaa ehdokasta pakottamaan hänet siivoamaan alasti, konttaamaan kaulapannassa sekä käymään kaupassa anaalitappi takapuolessaan.
Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta.

Leccare kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:

postaman haluaa itselleen dominan ja seuloo vastauksista sopivaa ehdokasta pakottamaan hänet siivoamaan alasti, konttaamaan kaulapannassa sekä käymään kaupassa anaalitappi takapuolessaan.
Aijaa no en minä kyllä jaksa mitään anaalitappitouhuja alkaa.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

anazi kirjoitti:
Olen helkkarin huono käskyttämään, paitsi lapsia ja niiltäkin pyydän ensin. Joskus toki satun sille tuulelle, että otan ohjat käsiini, mutta -kuten olen todennut monta kertaa cityilyni aikana- kun ne ohjat on käsissä aika lailla koko ajan kaikessa muussa, on ne kiva välillä luovuttaa jollain osa-alueella toiselle.

Olen toisaalta todella verbaalinen-auditiivinen tyyppi, joten yllättäen kiihotun myös sanoista. Käskeminen toimii oikein hyvin.

Mä oon tosi pahoillani että tartun tähän, mutta lapsien vetäminen keskustelualueelle jonka aihe on seksi, on vaan nou nou!

Argh.
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

Näetkö sä täällä lapsia? Jos näet, tarkista lääkitys.
Deal with it.

anazi kirjoitti:
Näetkö sä täällä lapsia? Jos näet, tarkista lääkitys.

En, mutta puhuit että käskytät vain lapsia. Kun kysytään käskyttämisestä seksiin liittyen.

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

Niin, mutta kirjoitinko käskyttäväni lapsia seksiin liittyen? En, joten lakkaa hötkyilemästä.

Avasin vain teemaa asian ympärillä. kts. allekirjoitus
Deal with it.

VeliSkeptinen
anazi kirjoitti:

Tykkäätkö siis jos joku käskee sinua univormuun pukeutuneena saksalaisella aksentilla, kuten a nazi tekisi?

VeliSkeptinen kirjoitti:
anazi kirjoitti:

Tykkäätkö siis jos joku käskee sinua univormuun pukeutuneena saksalaisella aksentilla, kuten a nazi tekisi?

Voi sentään, salaisuuteni paljastui.
Deal with it.

Njoyn parahdukseen liittyen, seksuaalisuus ja lapset tuntuu olevan monelle yksilölle tosi vaikea juttu käsitellä. Suokaa anteeksi tämä pieni sivuraiteillemeno. On vain jännä huomata, kuinka moni tahtoisi leikkiä, että lapsi ei ole seksuaalinen olento millään muotoa.

Kävin aiheesta lapset, nuoret ja seksuaalikasvatus todella hyvän keskustelun tuossa pari viikkoa sitten parin ventovieraan miehen kanssa. Siinä keskustelun tuoksinnassa huomattiin, miten vaikeaa aiheesta on puhua tai ymmärtää lapsia seksuaalisina olentoina millään muotoa. Koska jännästi alitajuisesti seksiin liitetään likaisuus, viattomuuden menetys jne. Lastenhan kuuluisi olla viattomia, turmeltumattomia ja vaikka mitä muuta. Niinhän ne ovatkin. Aikuisten päissä on solmuja, jotka estävät näkemästä seksuaalisuutta aktin ulkopuolella ja puhtaana asiana, luonnollisena, jopa lapsilla.

End of OT.
Deal with it.

njoy kirjoitti:
Mä oon tosi pahoillani että tartun tähän, mutta lapsien vetäminen keskustelualueelle jonka aihe on seksi, on vaan nou nou!

Argh.

anazi kirjoitti:
Njoyn parahdukseen liittyen, seksuaalisuus ja lapset tuntuu olevan monelle yksilölle tosi vaikea juttu käsitellä. Suokaa anteeksi tämä pieni sivuraiteillemeno. On vain jännä huomata, kuinka moni tahtoisi leikkiä, että lapsi ei ole seksuaalinen olento millään muotoa.

Kävin aiheesta lapset, nuoret ja seksuaalikasvatus todella hyvän keskustelun tuossa pari viikkoa sitten parin ventovieraan miehen kanssa. Siinä keskustelun tuoksinnassa huomattiin, miten vaikeaa aiheesta on puhua tai ymmärtää lapsia seksuaalisina olentoina millään muotoa. Koska jännästi alitajuisesti seksiin liitetään likaisuus, viattomuuden menetys jne. Lastenhan kuuluisi olla viattomia, turmeltumattomia ja vaikka mitä muuta. Niinhän ne ovatkin. Aikuisten päissä on solmuja, jotka estävät näkemästä seksuaalisuutta aktin ulkopuolella ja puhtaana asiana, luonnollisena, jopa lapsilla.

Aihe on tosiaan arka ainakin niille, jotka mm. pelkäävät leimautuvansa pervoksi tai kokevat aiheen esiintuomisen yhteydessä oman rajoittuneisuutensa olevan koetuksella. Häpeä ja tabut, oijoi. Ihmisillä menee vissiin seksiakti ja seksuaalisuus sekaisin.

Minusta tuo aihe on täysin normaali. Muistan, että sitä sivuttiin jo lukiossa terveystiedon tunneilla. Myös psykalla on selitys sille, miksi seksuaalisuus on täysin luonnollinen osa myös lapsuutta.

Joo ja sori ooteeilu, mut tää on tosiaan mielenkiintoinen aihe.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

anazi kirjoitti:
Njoyn parahdukseen liittyen, seksuaalisuus ja lapset tuntuu olevan monelle yksilölle tosi vaikea juttu käsitellä.

No enpä ole ikinä psykologiaa opiskellut joten siihen en osaa sanoa, mutta myönnän kyllä että en todella välitä näitä kahta asiaa miettiä samassa lauseessa.

Kirjoitatko mulle lähetteen shrinkille? :)

Olen enemmän ehdotus/toivomus-tyyppiä.
Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.

Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3

^ teet ehdotuksia joista on vaikea kieltäytyä? Eli seksin Godfather.
Sign here.

Diablesse kirjoitti:
njoy kirjoitti:

Argh.

anazi kirjoitti:

Aihe on tosiaan arka ainakin niille, jotka mm. pelkäävät leimautuvansa pervoksi tai kokevat aiheen esiintuomisen yhteydessä oman rajoittuneisuutensa olevan koetuksella. Häpeä ja tabut, oijoi. Ihmisillä menee vissiin seksiakti ja seksuaalisuus sekaisin.

Minusta tuo aihe on täysin normaali. Muistan, että sitä sivuttiin jo lukiossa terveystiedon tunneilla. Myös psykalla on selitys sille, miksi seksuaalisuus on täysin luonnollinen osa myös lapsuutta.

Joo ja sori ooteeilu, mut tää on tosiaan mielenkiintoinen aihe.

Kyllähän lasten seksuaalisuus on ihan luonnollinen asia. Kuinka paljon aiheutetaan traumoja niissä piireissä joissa seksuaalisuus kokonaan kielletään likaisena asiana?
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!

postmanrings kirjoitti:
Kuinka hyvin seuraavat luonnehdinnat kuvaavat seksuaalisia mieltymyksiäsi?

a) Käsken partneriani mielelläni.
b) Haluan, että partnerini käskee minua.

Keskustelu on toki myös tervetullutta.

Onko kyselyn seuraavava osio "Onko sinulla raiskausfantasioita?"
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!

AlkuunEdelliset1–20 / 83SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun