Kun koko maailma on mennyt toiseen paikkaan
 | ja itse asustelee pienessä kuplassaan omien seiniensä sisällä. Ja kun nekin seinät kohta kaatuu ja tulee uudet seinät ja niiden seinien sisällä on enemmän kaikkea kuin aikaisempien eikä silti se maailma tule niihin seiniin, läpi, päälle tai alle kannattelemaan. Ja kun kaikki tekemiset menee sinne missä se maailma on ja minä en halua mennä sinne maailmaan, siellä on liikaa niitä asioita ja liian vähän niitä muita kuin asioita.
Elää oman maailmansa sisällä ja seistessään pyryn keskellä joku naureskelee ohikulkijana niitä näitä ja kolmen minuutin ajan ollaan ihan samassa veneessä.
Niin sitä minä vaan, että kun en haluaisi, että maailma olisi mennyt sinne ja sitten minä jäin seisomaan oman tikkarini ja hattarani kanssa tähän oven toiselle puolelle ja tämä tuntuu niin vapaalta eikä kova tuuli puhalla kumoon. Laitan sitten vaan toisen käden taskuun ja katselen tässä ikkunan takana kun te rakennatte sen maailman. Laskekaa sitten liukumäestä takaisin tänne, kun olette saaneet sen valmiiksi. Ihan kuin tiskitkin, ei kuule mitään kun sieltä hanasta valuu sitä vettä niin paljon ja vasta kun kaikki astiat on huuhdeltu puhtaiksi ja laitettu valkoisina lakanoina kuivumaan, se kohina loppuu ja kaikki alkaakin alusta. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Koska sun kirja ilmestyy? |
 | Hirssi Syvällistä, niinku hauraalta kukkaselta aina <3 Tiskit odottaisi kyllä pesijäänsä. Pyykit laitoin just äsken kuivumaan, enkä linkouksen aikana taaskaan istunut koneen päällä. |
 | Minä tulin kotiin äänestämästä ja syömästä ja laitoin tiskit koneeseen peseentymään. Herkkää. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | Hieno teksti. |
 | Lääkettä suoneen, niin ei tarvitse tiedostaa tuota. Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | Millaisia nappeja pitää vetää että tuollaisen tajunnan virran saa aikaiseksi? Teksti oli kyllä bueno, mutta aika yllättävän korkealentoista. Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | Tärkeintä tässä avauksessa lienee jatkuva oudon käsityskyvyn olemassa olo, mikä viittaa siihen, että tilannetta pystyy käsittelemään realistisena todellisuutena tai osana tulkintaa maailmastaan.
Tosiasioihin pureutuminen on helpompaa ja ilmoitteellisuus on vaikuttavampaa, kun keskiverto älykkään ihmisen kirjoittaman novelli tai teoreettinen lausunto aiheesta, johon on tässä tapauksessa voitu paneutua tyylillisesti ominaisesti eli partikkelityylisesti ja muuntaisuuden melkeinpä "matemaattiseksikin" luokitetulla tavalla eli ihmiskertomuksen epävalinnaisena ilmoitteena, mikä on lähempänä teoreettista lähtökohtaa, kun "kakkaa ja pissaa multa tulloo ajatusluokassa kamppailevien henkilöiden".
Äly siis hämmentää keskiverto kansaa, mutta on lähinnä vain taakka ihmiselle itselleen. Onnea, aloittajalle ja älä takerru kiinni jauhamaan mistään seinästä ja yms. Parhaus lienee tyhmyyden keksinnässä, mutta vielä parempi lienee on jättää se taakseen. Junnaaminen on perseestä, se on muistettava ain.
*junna, junna* Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | Loistavaa tekstiä |
 | kiusausko kirjoitti:
se kohina loppuu ja kaikki alkaakin alusta.
Odottakaapa hetkinen ennen lopetusta. Kulisseista tulee tv:eestä tuttu Janipetteri, joka pruuttaa ja pieäröö. Kirjainten sivellin vähän räkyttää tiheemmin, vaikka edelleen esitys purkaantuu kuin jumalaisena pasuunana erämetsien savotan perimmäisestä nurkasta, minne elämä ja sen tieto ei paista suoralta terältä. Ei siellä ehdi olla merkitystä sanoilla. Noudattaminen vaatii pidemmät hetket. Seinien sisällä omassa luomiskertomuksessaan on paljon pyhää, mutta ei sitä ehdi hereillä olija kauaa katsomaan. Umpeutuneella on sille pidemmät aikansa. Sellaisesta nauttiminen luo omat fantasiansa ja valinnaista sekin on osaltaan, vaikka kemiansa muillekin sfääreille voi toimittaa. Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | shiwan8 kirjoitti:
Millaisia nappeja pitää vetää että tuollaisen tajunnan virran saa aikaiseksi? Juon aika paljon sitruunavettä. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | kiusausko kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
Millaisia nappeja pitää vetää että tuollaisen tajunnan virran saa aikaiseksi? Juon aika paljon sitruunavettä.
Pitää kokeilla. Toimiiko lime samalla tavalla? Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | kiusausko kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
Millaisia nappeja pitää vetää että tuollaisen tajunnan virran saa aikaiseksi? Juon aika paljon sitruunavettä.
"Joisit nyt edes kaljaa. Ei sinua jaksa selvinpäin katsella." Näillä avaussanoilla kaikuisi yhtä kuuroille korville kuin sanojansa päänsisällä etäisenä pommina: "Minä huuudan perusläppää". Mutta kukapa auttaisi tanopäätä puhumaan järkevämmin, luontevammin ja entistä avautuneemmin, älykkäämin, salatuin luomuksin, joita kansa katsoo lehmän päällään hetkessä seisten typertyneenä aivan kuin odottaen selitystä tilanteelle.
Jne. Vois käydä wc:eessä. Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | shiwan8 kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
Pitää kokeilla. Toimiiko lime samalla tavalla? Tästä ei ole niin laajaa kokemusta mutta satunnaisesta nautiskelusta sitruunan tilalla ei ole ollut ainakaan heikentävää vaikutusta. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | slam kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
"Joisit nyt edes kaljaa. Ei sinua jaksa selvinpäin katsella." Mä en kestä itseäni selvinpäin mutta kylmä tosiasia on se, että kroppani hylkii kohtuullisen hyvin isompia määriä alkomaholijuomia. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|