Nettikiusaaminen
 | Paltsaraja littlelight kirjoitti:
Siis joudun toistamaan toivomuksia kuten, voisitteko lukea mitä kirjoitan, jne, mutta siis en varsinaisia asioita. Haluaisin mielelläni niitä todisteita silloin jos tuollaista väitetään.
Tää oli aika huikea todiste. |
 | Eihän tuossa eikä missään ketjussa ole multa toistoa, sen enempää kuin tässäkään. |
 | Paltsaraja littlelight kirjoitti:
Eihän tuossa eikä missään ketjussa ole multa toistoa, sen enempää kuin tässäkään.
No kutsutaan sitä sitten vaikka ärsyttäväksi kertosäkeeksi. |
 | Mä olen niin kylästynyt Littikseen, ja siihen että kaikki antaa sille sitä huomiota mitä se tyttöparka kerjää voidakseen sitten marttyyrinä itkeä kun häntä kivitetään.
Nykyään kaikki tääl pyörii sen ihmisen hulluuden, huomionkaipuun ja itsesäälin ympärillä. Varsinainen friikkisow. |
 | ^komps |
 | littlelight kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
littlelight kirjoitti:
..siksi mun on pakko kertoa teille paremmasta.
Millä perusteella sun on pakko kertoa meille mitään?
Lähimmäisenrakkauden ja Jeesuksen käskyn perusteella.
Me emme ole sinun lähimmäisiäsi ja käskyä voit toteuttaa jossain jossa sitä vastaanotetaan. Tämä paikka ei ole sellainen jossa paasaamisesi olisi jotenkin tuottoisaa. Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|