Pullaketju

AlkuunEdelliset1–20 / 52SeuraavatLoppuun

Kuivahko peruspulla ilmoittautuu, olen paikalla. Aiemmin olin sokeripulla mutten oo enää kun oon vaihteeksi sokerilakossa (dääm juu pt!).

Tulkaa tänne te muut samikset, leikitään yhdessä! Onko teitä edes? Tavan naiset? Tavisnaiset? Sokeripullat? Voipullat? Peruspullat? Korput? Korpit? Kotkat? Eiku --

No okei, tulkaa tekin, jotka olette niitä herkullisia mehukkaita pullarusinoita, best of the best! Oikeastaan tänne ketjuun saa tulla kertomaan itsestään ihan kaikenlaiset mimmit ja mammat. Kunhan ette jauha hiivoista(nne) ja selluliiteista(nne). Kiits.

Inspislinkkejä en tarjoile ainakaan vielä, muut saa toki liittää omiaan tänne.

Ootee-tulvan jonkinlaiseksi rajoittamiseksi pidetään ainakin nämä teemat pois ketjusta, kiitos:

- selluliitti
- uskonto
- "kaikki miehet on sikoja" (ei ne kaikki oo, mä tunnen ainakin yhden hyvän).

Jatkan rajoituslistaa sitä mukaa kun huomaan kokevani jonkun esiintuoman teeman riittävän epämiellyttäväksi tai se ärsyttää minua muuten vaan (joo olen fitun objektiivinen). Minua ei tosin ärsytä vieläkän mikään, vaikka olen ollut kokonaiset 38 tuntia ilman sokeria. Tai no joo, söin äsken vahingossa rusinan ku yritin napostella pähkinöitä kuivahedelmä-pähkinä -seoksesta enkä katsonut kunnolla.

Go!
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.
Söin vaaaaltavan korvapuustin eilen. Se oli tuore. Ja herkullinen.

Korvapuustit on ykkösiä!
Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys.

Paltsaraja
En tajunnu aloitusta.

Jännä, että mua kutsutaan pullaksi makuuhuoneessa no tietysti monta muutakin nimeä, jotka tulee sitten espanjaksi jos onnistun salaa käymään baarikaapilla.

Mä taidan siirtyä pullasta raakasuklaaseen. mmm... cocovishop.com/fi/blogi/tags/tag/raakasuklaa

VeliSkeptinen
Paltsaraja kirjoitti:
En tajunnu aloitusta.

Komppaan Paltsista.

aloittajan sokerittomaan kamppanjaan vois täältä löytyä apuja sokeriton.fi/1

kumpi linkeistäni on inspiroivampi?

VeliSkeptinen kirjoitti:
Paltsaraja kirjoitti:
En tajunnu aloitusta.

Komppaan Paltsista.

Asia selittynee sillä, että te olette miehiä. Ainakin olen siinä luulossa, että olette. :)

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Paltsaraja
Diablesse kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
Paltsaraja kirjoitti:
En tajunnu aloitusta.

Komppaan Paltsista.

Asia selittynee sillä, että te olette miehiä. Ainakin olen siinä luulossa, että olette. :)

Ketjun saamasta huomiosta ja osallistumisvilkkaudesta voidaan päätellä ettei moni muukaan ole ymmärtänyt aloitusta. Onko city siis näin miesvoimainen paikka?

Perseessäni on selluliittia ja tämä ketju on paska. Rusinat on pahoja, samoin pulla josta on nypitty rusinat, niistä jää rusinainen maku.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

kiusausko kirjoitti:
Perseessäni on selluliittia ja tämä ketju on paska. Rusinat on pahoja, samoin pulla josta on nypitty rusinat, niistä jää rusinainen maku.

Ihanaa, rusinaperse on käynyt ketjussani. Jei.

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Hirssi
Lettipulla on hyvää, siihen pitää tosin tökkiä sokeripaloja.

Jokunen aika sitten tyttö osti kaksi voipullaa, toisen oli syönyt äitinsä kanssa puoliksi ja mä sain syödä toisen kokonaan koska olen kuulemma niin mukava. Lämmitti mieltä kovasti <3

Paltsaraja kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
VeliSkeptinen kirjoitti:
Paltsaraja kirjoitti:
En tajunnu aloitusta.

Komppaan Paltsista.

Ketjun saamasta huomiosta ja osallistumisvilkkaudesta voidaan päätellä ettei moni muukaan ole ymmärtänyt aloitusta. Onko city siis näin miesvoimainen paikka?

Tuohon voit vastata ihan itse. Mä päättelin sen, että mun jutut on ihan liian korkealentoisia, paitsi öhö öhö -jutut. Ainakin täällä cityssä.

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Hirssi kirjoitti:
Lettipulla on hyvää, siihen pitää tosin tökkiä sokeripaloja.

Argh! Sä taisit tajuta jutun juonen :D

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Kampaviinerit on parempia kuin kuivahkot peruspullat. Niissä on eri täytteitä, taikina on hyvää ja joka suupalalla saa aisteja kutkuttavaa makuelämystä eikä sitä kitalakeen tarttuvaa mössöä. nih.
A little less conversation, a little more action please.

Mä olen enimmäkseen korvapuustinaisia, tykkään isoista ja mehevistä, mutta maku on tietty tärkein ominaisuus kaikessa suuhun laitettavassa.

Olen pulla ja tykkään pullasta kunhan se on omatekoista. Kaupan pullille en lämpene. Juuri söin itse leivotun pullan, oli hyvää nomnom.
---------

Larla kirjoitti:
Olen pulla ja tykkään pullasta kunhan se on omatekoista. Kaupan pullille en lämpene. Juuri söin itse leivotun pullan, oli hyvää nomnom.

Tuli tästä mieleen että diggailen kovasti pienleipomoista -- niistä on kiva joskus perjantaisin kantaa herkkuja kotiin etenkin kun en itse ole mikään huushollerska tai kodinhengetär.

Mikähän pulla mä olisin? Joku sellainen jossa olisi makeata ja suolaista samassa leivonnaisessa, hmmm...?

Korvapuustit on hyviä. :)
Rusinapullista en oikein välitä.
Voipullat on hyviä. :)

Joo. Tykkään pullasta.
Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää.

Korvapuustit on Nam! Tykkään leipoa ja hyviä niistä (yleensä) tuleekin.
Ilman sokereita ja herkkuja tällä hetkellä reilu kaks viikkoa takana.

AlkuunEdelliset1–20 / 52SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun