RIP Pekka Jalava
 | Kepeät mullat.
Todella kova shokki, erityisesti tietysti sen takia että piti mennä katsomaan miestä ens viikon perjantaina ja hakea liput tänään.
Mutta yksi parhaista suomalaisista stand-up koomikoista meni siinä :(
www.iltalehti.fi/uutiset/2012012615127878_uu.shtml"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | Damnation! "Take only memories, leave only footprints"
Sisu loppu? Pullosta lisää! |
 | "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | Sepulchrave kirjoitti:
Fuck, uutisointi haiskahtaa itsarilta:(
Hmm... turhaa spekulointia kuitenkin. Voihan se olla, mutta ei ainakaan varmaan talousongelmien takia kuten moni muu julkkis. Kuitenkin yksi menestyneimmistä ja keikkaakin koko ajan pukannut, uus rundi alkamassa...
Tietysti voi muitakin syitä olla mutta sairaskohtauskin voi iskeä, iästä huolimatta. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
 | gusten olen syvästi järkyttynyt :( aivan kauheeta. just kävi rocksin pikkujouluissa heittämässä ton tähkäsetin ja hyvin vetikin... |
 | Höh. |
 | njoy kirjoitti:
Sepulchrave kirjoitti:
Fuck, uutisointi haiskahtaa itsarilta:(
Hmm... turhaa spekulointia kuitenkin. Voihan se olla, mutta ei ainakaan varmaan talousongelmien takia kuten moni muu julkkis. Kuitenkin yksi menestyneimmistä ja keikkaakin koko ajan pukannut, uus rundi alkamassa...
Tietysti voi muitakin syitä olla mutta sairaskohtauskin voi iskeä, iästä huolimatta.
Joo...no, tietty turhaa spekulointia, noin ne vaan on tapana nykyään uutisoida, ei mulla nyt se suurempaa syytä ole kenenkään kuolemalla mehustella tai repostella. Ei mainintaa sairaudesta, ei onnettomuus/rikos...ja jos kuolinsyytä ei koskaan ilmoiteta, syynä todnäk. itsari. Mun mielestä huono tapa, tarpeettomasti itsareista vaietaan. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | VeliSkeptinen Eikö tähän kuuluisi pientä stand-uppia Pekan kunniaksi.
Mistä puulajista Pekan ruumisarkku veistetään? Jalavasta tietenkin. |
 | VeliSkeptinen kirjoitti:
Eikö tähän kuuluisi pientä stand-uppia Pekan kunniaksi.
Mistä puulajista Pekan ruumisarkku veistetään? Jalavasta tietenkin.
Kyllä mun mielestä, varmasti mies olis niin itsekin halunnut. Toivottavasti koko eturivin stand-up kaarti on Pekan hautajaisissa muistamassa.
Ja Sepulle vastaukseksi, Hesarista lainattua...
Jalavan keikkamyyjä Janne Ruusuvaara sanoo, että kuolemaan ei liity rikosta. Kyseessä ei Ruusuvaaran mukaan ollut myöskään itsemurha eikä kuolemaan liittynyt itsetuhoisia ajatuksia.
Eli kuulostaa jonkinlaiselta onnettomuudelta esimerkiksi kotioloissa. Sairaskohtauksen mahdollisuutta ei myöskään voi pois sulkea. Tietysti voi olla asian kaunistelua mutta en halua miettiä syitä enempää. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
 | ^jeps, eihän se siitä muuksi muutu tietenkään. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Ihmisiä kuolee. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | kiusausko kirjoitti:
Ihmisiä kuolee.
En voi uskoa. Oikeestikko? "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
 | kiusausko kirjoitti:
Ihmisiä kuolee.
Kuolenko mäkin? D= |
 | Paltsaraja Masa190 kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
Ihmisiä kuolee.
Kuolenko mäkin? D=
Etsä kuole. |
 | njoy kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
Ihmisiä kuolee.
En voi uskoa. Oikeestikko? Vituttaa nää saatanna rippaamiset aina kun joku kuolee vittu oli se sitten kuka hyvänsä. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | kiusausko kirjoitti:
njoy kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
Ihmisiä kuolee.
En voi uskoa. Oikeestikko? Vituttaa nää saatanna rippaamiset aina kun joku kuolee vittu oli se sitten kuka hyvänsä.
Tietty sua vituttaa, eikä pelkästään nää :) "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
 | njoy kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
njoy kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
Ihmisiä kuolee.
En voi uskoa. Oikeestikko? Vituttaa nää saatanna rippaamiset aina kun joku kuolee vittu oli se sitten kuka hyvänsä.
Tietty sua vituttaa, eikä pelkästään nää :) Mikäs muu mua vituttaa? En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Hirssi Mä luulin, että hän olisi ollut jonkun bändin basisti... Nimi kun ei sanonut mitään mulle. Noh, levätköön piruparka rauhassa tienristeyksessä jos itsarin teki. |
 | kiusausko kirjoitti:Mikäs muu mua vituttaa?
Mä oon saanu vähän sellasen käsityksen että eniten vituttaa kaikki. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|