Ben Wa -kuulat
 | Nyt apuja. Ihan totta. Miten helvetissä ne saa helpoiten pois.
Näppärät ja toimivat. Poistamiseen saakka.
Vanha kuulaketjuLuottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | Voi kääk. :/ Sattuuko se?
Mulle ei tuu mieleen mitään muuta, kuin että joku erittäin hyvä tuttu pistäs vaan kätensä sisään ja ottas ne pois.. |
 | Mä voin auttaa tuu tänne! :-) Ei oo kaikki muumit laaksossa. |
 | Voi pylly! :( Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää. |
 | Imurilla? Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta. |
 | Lusikalla Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | hetki_ikuisuus kirjoitti:
Voi kääk. :/ Sattuuko se?
Mulle ei tuu mieleen mitään muuta, kuin että joku erittäin hyvä tuttu pistäs vaan kätensä sisään ja ottas ne pois.. Ei sattunu, mutta aivan hemmetin hankalaa. Traumatisoiduin
Kiitos myös Snoukalle auliista tarjouksesta, mutta tällä kertaa pitkällisen urheilun jälkeen suoriuduin omin voimin.
Leccare kirjoitti:
Imurilla? Haha. Kun tää ei ees ollu läppä. Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | slam kirjoitti:
Lusikalla Ei onnistu.
edit: tai ehkä optimaalisella 90 asteen taivutuksella ja riittävän syvällä suuosalla Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | Convalleria kirjoitti:
Kiitos myös Snoukalle auliista tarjouksesta, mutta tällä kertaa pitkällisen urheilun jälkeen suoriuduin omin voimin.
No hyvä kun sait ne pois. Moon aina valmiina auttamaan :-D Ei oo kaikki muumit laaksossa. |
 | No hyvä, että asia onnistui! Uskon, että tommosesta traumatisoituu.. Huh, onneks asia järjesty. |
 | Convalleria kirjoitti:
hetki_ikuisuus kirjoitti:
Voi kääk. :/ Sattuuko se?
Mulle ei tuu mieleen mitään muuta, kuin että joku erittäin hyvä tuttu pistäs vaan kätensä sisään ja ottas ne pois.. Ei sattunu, mutta aivan hemmetin hankalaa. Traumatisoiduin
ai kamala, mä traumatisoiduin ihan ajatuksesta. |
 | VeliSkeptinen Kiva kun jaoit kokemuksesi kanssamme. |
 | ^
Yllätyin, että aihe kiinnostaa sua tekstimuotoon kirpoavan kommenttisi verran.
Special offer only for you! Privete details for free!!! Send a pikis. Only for Vesseli. Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | Kuvabloggaus seuraavalla kerralla. "Take only memories, leave only footprints"
Sisu loppu? Pullosta lisää! |
 | ^Tuskin mun harmistuneen ja huolestuneen ilmeen katselemisesta syntyis suurempaa iloa kenellekään. Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | Kyllä niitä peevoja löytyy joka lähtöön, ostat vaan jo onegirltwoballs.comin.. "Take only memories, leave only footprints"
 | ^
Ehkä ens kerralla. Kerään rohkeutta siihen seuraavaan kertaan.
Hmm... Tarvitsen varmaankin kuvaajan erikseen, joten täytyy varmaan avata sit lähemmin ketju kuvaajaskabaa varten. Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | ^Pistän kameran latautumaan:P "Take only memories, leave only footprints"
 | Ne on järestään liian isoja ne kuulat, sattuu. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Mua on huijattu! Pt selitti, että ne on stressinpoistokuulia, et niitä pitää pyöritellä kädessä hienomotoriikan nimissä ja sormenpäiden hermojen parantamiseksi. Miehet ja huumori stna. Mut ois toi ollut ainakin kivuttomampi versio ku uskotella mulle että ne on kakkoskuulat. Mähän uskon melkein mitä vaan.
No joo, okei, pääasia, että sait Convis kuulat veks etkä saanu fyysisiä traumoja. Soita mulle seuraavalla kerralla jos tilanne toistuu niin kerron miten saat ne pois, step by step. Enkä ees pilkkaa! Noi voi olla oikeesti vähän haasteelliset, varsinkin jos ei oo tottunu käyttäjä. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|