Cityn blogaajat
 | Paltsaraja Kuka on cityn paras blogajaa? Siis noista joiden blogit ovat ihan etusivulle nostettuina? Entä kehnoin? Kenellä on mielestäsi eniten sanottavaa ja pysyy parhaiten "kynä" kädessä? Onko city-blogien laatu hyvää ja sisältö koboltin kovaa pohdiskelua ja viiltäviä analyysejä?
Itselläni ei varsinaista suosikkia ole, mutta suosikki-inhokkeja on pari, joita en nyt nimeltä mainitse. Riitääkö mielenkiintoiseen blogiin muutamilla riveillä huonosti kirjoitettu kännisekoilukertomus tai no-shit-sherlock-tyylinen toteamus, että kerrospukeutuminen pitää lämpimänä? Nouseeko blogin taso huimiin sfääreihin kun siihen lisää itsestään kuvan uuden tukan tai vaatekappaleen kanssa vai onko kyseessä orastava narsismi ja silkka halu tuoda itseään esille? |
 | En ole pariin vuoteen jaksanut tutustua. Täytyy ottaa työn alle läpikäyminen. Vai kirjoittaako tämä normikansa enää niitä? Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | Hirssi Lentävä spagettihirviö olkoon todistajani; yhdenkään "julkkis"blogaajan tekstejä en ole koskaan lukenut millään nettisivustolla. |
 | Sandra on paras blogaaja. kaikki muut on huonoja. juu, juu, kohta
oliks mulla äsken joku ajatus päässä...? |
 | Kaikki on huonoja. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Paltsaraja Waude mitä blogaamista taas cityssä! Tekstiä kuusi riviä ja päälle vielä kuusi kuvaa joista vain 33% oli kuvia blogaajasta itsestään. |
 | En lue muiden blogeja, niin vaikeaa sanoa. Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
 | Paltsaraja kirjoitti:
Waude mitä blogaamista taas cityssä! Tekstiä kuusi riviä ja päälle vielä kuusi kuvaa joista vain 33% oli kuvia blogaajasta itsestään.
Eunukki haaremissa: näkee ja "tietää", miten tehdä muttei vaan pyde :D
Laitas Paltsis oma blogi pystyyn ni katotaan mitä sä osaat. Kritisointihan on iisiä. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | Diablesse kirjoitti:
Paltsaraja kirjoitti:
Waude mitä blogaamista taas cityssä! Tekstiä kuusi riviä ja päälle vielä kuusi kuvaa joista vain 33% oli kuvia blogaajasta itsestään.
Laitas Paltsis oma blogi pystyyn ni katotaan mitä sä osaat. Kritisointihan on iisiä.
Eikös kriitikot ole niitä joita vituttaa muiden menestyminen aloilla joissa he itse haluaisivat pärjätä mutta johon kyvyt ei vain riitä? Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | Paltsaraja shiwan8 kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Paltsaraja kirjoitti:
Laitas Paltsis oma blogi pystyyn ni katotaan mitä sä osaat. Kritisointihan on iisiä.
Eikös kriitikot ole niitä joita vituttaa muiden menestyminen aloilla joissa he itse haluaisivat pärjätä mutta johon kyvyt ei vain riitä?
Selittäisikin paljon. Ainakin sen, että miksi kitiset niin kovasti muiden naisten saannista ja naisten parinvalintaperusteista. Siis jos esittämäsi hypoteesi pitää paikkaansa. |
 | Paltsaraja kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
Diablesse kirjoitti:
Paltsaraja kirjoitti:
Eikös kriitikot ole niitä joita vituttaa muiden menestyminen aloilla joissa he itse haluaisivat pärjätä mutta johon kyvyt ei vain riitä?
Selittäisikin paljon. Ainakin sen, että miksi kitiset niin kovasti muiden naisten saannista ja naisten parinvalintaperusteista. Siis jos esittämäsi hypoteesi pitää paikkaansa.
Kyseessähän ei ole kritiikki vaan toteamus elämän tosiasiasta, enkä muista koskaan puhuneeni kenenkään miehen saanneista varsinkaan kritisoivaan sävyyn vaan yksinkertaisesti siitä miten naisilla on keskimäärin tapana hoitaa pariutumisjuttuja omalta puoleltaan ja ilman kritiikkiä. Minulla menee tuon saannin osalta ja itse asiassa muutenkin varsin hyvin. Kiitos vaan kysymästä. :) Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | Paltsis, voisitko ystävällisesti tehdä blogimerkinnän thx :) OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | Muusantuuska kirjoitti:
En lue muiden blogeja, niin vaikeaa sanoa. Mä luen sun. Lukisin muidenkin mutta kun ne vittupäät ei ole enää täällä. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Onhan tuolla kirjoitustaitoisiakin bloginpitäjiä lehden puolesta, kuten Mikko, Wuokko, Henriikka, Walter jne. Vaikka en yhdenkään blogia seuraa säännöllisesti enkä oikeastaan edes epäsäännöllisen säännöllisesti niin satunnainen klikkailu blogeihinsa ei aiheuta spontaania itsemurhahalua. Toisinaan kirjoitukset ovat olleet jopa mielenkiintoisia.
Sen sijaan järisyttävän myötähäpeän tunteen saavat aikaan Sandra ja Sharon, niin huonoa bloginpitoa en odottaisi edes käyttäjiltä saati sitten etusivulla mainostetuilta blogisteilta. Luonnollisestikin aukottoman geminahepälogiikan mukaan olen nyt kammottavan katkera ja kateellinen nimenomaan Sandralle ja Sharonille. Enkä tietenkään voi itse tietää millaisia blogeja on miellyttävä lukea tai osaa olla oikeaa mieltä siitä millainen on hyvä blogi kun en itse sellaista kirjoita. Eli kaksi viimeisenä mainittua ovat varmaankin tähtiä joita en vain ymmärrä. Sano mitä sanot, olen hetken kiinnostunut ja unohdan lähes samantien. |
 | Se on jännä miten eri lailla bloggaajat suhtautuvat kirjoittamiseen.
Jotkut lähinnä twiittaavat: kävin suihkussa, vaihdoin sukat yms.
Jotkut sitten tekevät paloina elämäkertaa.
Jotkut pohtivat vain ihmissuhteita.
Itse kirjoitin tänne pitempiä huumorivakavia pakinoita/esseitä, kunnes tajusin ettei niitä kukaan lue.
Niin todellakin, mikä on blogin oikea formaatti, vai onko se toistaiseksi ihan mikä sattuu. |
 | Wariangle kirjoitti:
järisyttävän myötähäpeän tunteen saavat aikaan
Myötähäpeily lienee yliempaattisten ihmisten ongelma? Itse en näe mitään syytä häpeillä toisen puolesta tai mukana. "En halua kehuskella liikaa, mutta niihin aikoihin iskin naisen vähintään kerran päivässä" –George Lazenby |
 | Wariangle kirjoitti:
Sen sijaan järisyttävän myötähäpeän tunteen saavat aikaan Sandra ja Sharon
Ai niin, en enää tiedä mikä on edes myötähäpeä, siksi en osaa samaistua, vaikka ymmärrän kyllä, miksi joku kokee epämukavuutta lukiessaan Sandran juttuja. Itseäni ne lähinnä viihdyttävät ja sillä hyvällä tavalla.
Mutta mikäs sun mielestä Sharonin blogeissa kusee? Sharonhan sentään pitäytyy aiheessa eli muodissa, toisin kuin Sandra, joka mainitsee kyllä sekoilujensa lomissa myös kengistä, ja laittamistaan kuvistakin näkee välillä jtn johonkin trendiin liittyvää.
Wariangle kirjoitti:
geminahepälogiikan mukaan
Mikämikä logiikka? O.O Tää on mulle ihan uusi sana. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
 | Onneksi blogien taso on tänään noussut uuden bloggaajan ansiosta. "Take only memories, leave only footprints"
Sisu loppu? Pullosta lisää! |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|