Maito suoraan lehmästä.

AlkuunEdelliset1–20 / 29SeuraavatLoppuun

Nom, nom. Homogenisoinnit ja muut ei ole maitoa pilanneet.
Laitetaanko pieneen pussiin?
VeliSkeptinen
Arvasin aloittajan!!!

+ Haavisto on ykkönen

"Minä olen teidän johtajanne maalla kuin taivaallakin, vaikka valtani onkin vähentynyt jo ennen valintaani kunnian presidentiksi"

Haavisto 5:19

Uskokaa Haavistoon, uskokaa Suomeen.

Hyvä Slämii! Lehmän tissiä suuhun suoraan vain :)

Vai täyttääkö se zoofilian tunnusmerkit?
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

En ymmärrä mitä pahaa on eläinseksissä.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

Jätän maidot vasikoille. En juo.
---------

VeliSkeptinen
Larla kirjoitti:

Ikävää tekstiä maidontuottajia kohtaan. Varo ettet joudu kolmen pyhän K:n mustalle listalle. Kirkko, Kepu ja K-kauppias hallitsevat maakunnassa.

njoy kirjoitti:
Hyvä Slämii! Lehmän tissiä suuhun suoraan vain :)

Vai täyttääkö se zoofilian tunnusmerkit?

Hyvää maitoa kyl. En ole tainnut edes aiemmin juoda käsittelemätöntä.

Larla kirjoitti:

Älä, herjaa karjaa olemalla käyttämättä niiden tuotteita.

Se muuten on hyvää, tosin sen verran käsitteleevät pohjoisessa, kuorii pinnasta rasvat pois ja keittäävät siitä juustokeittoa.

Kiusa on oikeassa, eläinseksi on jees, muuten pitäisi kloonata kaikki liharuoka ja se työllistäisi ihan liikaa porukkaa ja taso laskisi, niin kloonilihan ku työn laadunkin.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Ammmuuuu!!! Maito on hyvää :-)
Ei oo kaikki muumit laaksossa.

slam kirjoitti:
Larla kirjoitti:

Kyllä minä maitotuotteita käytän en vain juo sitä. Juusto on jees ja ilman maitoa ei olisi maitosuklaatakaan. Sitten joutuisi syömään pahaa tummaa suklaata :(
---------

Minulle vain luomua, sillä en kestä ajatusta lehmästä kylmällä betonilla kaula aina kahden rautatangon välissä. (Tehoeläintuotanto on helvetistä. ) Väljempi pihattonavettakin menettelee, ja parhaissa pääsee ulos.

Sain äskettäin Maatilatori -kaupasta ilman "pastoria ja homoja" valmistettua kyyttönaudan maitoa, ja voita.
Kun vielä saisi lapsuuteni luomukermaviiliä, jossa oli ihana kermavaahtokerros päällä, luonnostaan.

Tankkimaito on kyllä hyvää. Yllättävän rasvaista tosin kun juonu aina kaupan maitoja, edellisestä tankkimaidon juonnista on jo vuosia.

Ambrozia kirjoitti:
Tankkimaito on kyllä hyvää. Yllättävän rasvaista tosin kun juonu aina kaupan maitoja, edellisestä tankkimaidon juonnista on jo vuosia.

Sekuntteja tai kahvin seas on. like

Larla kirjoitti:
slam kirjoitti:
Larla kirjoitti:

Kyllä minä maitotuotteita käytän en vain juo sitä. Juusto on jees ja ilman maitoa ei olisi maitosuklaatakaan. Sitten joutuisi syömään pahaa tummaa suklaata :(

Okei. En itsekkään juomalla juo paljoa, mutta joskus, joskus esim. makkaraperunoiden kanssa 2dl.

maitoa = yök

Maito on niin pahaa. :(
Menee ainoastaan kaakaossa tai joidenkin drinkkien kanssa.

Meillä muuten mummolassa oli lehmiä vielä sillon ku olin pieni. Joskus sieltä tietysti otettiin maitoa myös suoraan käyttöön, ilman että se meni meijerin kautta. Mun mielestä se oli pahaa, en halunnu lehmän maitoo vaan piti olla kaupan maitoo. :D

AlkuunEdelliset1–20 / 29SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun