Maito suoraan lehmästä.
 | ^^ ootte outoja :)
En mäkään säännöllisesti juo mutta aina välillä ostan litran ja tänäänkin mennyt kahdessa erässä kylmää kaakaota puolen litran tuopista. Nom! "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | Hirssi hetki_ikuisuus kirjoitti:
Maito on niin pahaa. :(
Totta! Lasten ja imeväisten juoma. Hyi saatana!
Menee ainoastaan kaakaossa tai joidenkin drinkkien kanssa.
Kaakaossa ja kahvissa mulla vain. Alkoholin ja maidon sekoittamista en ole koskaan ymmärtänyt. |
 | Kahvin ja kaakaon seassa maito on jees, mutta muuten maito on yök. Lisäksi maito ja maitotuotteet kerää limaa kurkkuu ja se on ällöä ja haittaa ainakin laulamista. |
 | Ei se aivan turhaa tuotetta ole. Nuoriso voi harjoitella sillä viinan juontia, sekoittamalla kossu+pisang ambon+mölö= ville vallaton. |
 | Hyi helkkari ^ Ville Vallaton ja Marianne on kummatkin yksiä kauheimpia maitodrinksuja :) "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | ^ Ne kyöstää kuiteski ja sitte köpä maistuu paremmalt :) |
 | Menee varmaan 5-6 litraa viikossa maitoa,suoraan purkista "Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma" |
 | Kannulla pittää hakia lehmistä suoraan. En ajatellut itse lypsää, vaan tankista saa. Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | No jos saa saivarrella niin menee se lypsykoneen kautta ennesko se tulee tankkiin ja siitä hinkkiin. Mutta joo, tinkimaito on best <3
Lapsena joskus tuli käsin lypsettyä ja serkun tytön kanssa pidettiin kisoja, että kumpi joi enempi utarelämmintä maitoa. Poikkeuksetta voitin. Kaikenlaisia lapsuustraumoja.. :D |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|