Majoneesit reisille

Kyllä harmitti kun hirveessä kiireessä hain drive in luukulta jotain syötävää ja ajattelin näin säästää aikaa, ensimmäinen puraisu ja housut, paita ja takki majoneesissa. (piti syödä ajaessa) Olenkohan ainut?
Toi on vaarallista nopeuteen suhteutettuna, ajelin kaverin autoa hampurista kohti suomea (vasenta kaistaa 274kmh kun tuli mausteet syliin)
Se burgeri ei vissiin voinut vastustaa sun mieletöntä vetovoimaasi.
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

njoy kirjoitti:
Se burgeri ei vissiin voinut vastustaa sun mieletöntä vetovoimaasi.

Näin sen täytyy olla, ei ollut burgeri mutta idea toimii. Ärsytti vain kun siinä moottoritien varressa olevilla suihkupaikoilla on siniset valot ja 5 dmk puolituntia, oli mulla vaihtovaatteet ja kiire saada auto laivaan sekä itteni lentokoneeseen ja sit kaveri vittuilee vieressä, osti mulle semmoisen lasten ruokintakaulurin seuraaville synttäreille, se ei unohda sitä ikinä oli sillä kai sen verran hauskaa seurata mun vitutusta.

Jaa, mä luulin että tää oli tuore juttu.
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

Näin sub wayn mainoksen ja putkahti mieleeni, ei ollut kyseinen ravintolake/ravitsemusliike.

Joo oot ainut.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

jymyhunaja kirjoitti:
Kyllä harmitti kun hirveessä kiireessä hain drive in luukulta jotain syötävää ja ajattelin näin säästää aikaa, ensimmäinen puraisu ja housut, paita ja takki majoneesissa. (piti syödä ajaessa) Olenkohan ainut?
Toi on vaarallista nopeuteen suhteutettuna, ajelin kaverin autoa hampurista kohti suomea (vasenta kaistaa 274kmh kun tuli mausteet syliin)

Mitenkä edellä kertomasi on yleensä mahdollista, kun kertomasi mukaan olet laitoshoidossa?

Ajoitko kuvitelmissasi vasenta kaistaa (vastaan tulevien) vai monikaistaista moottoritietä?

Olisiko mahdollista, että reisillesi tullut kosteus olikin öinen siemensyöksy, joita esiintyy puutteessa elävillä miehillä?
Huumetestit pakollisiksi Itellan kuskeille!
Järjen ja uskon käyttö on sallittua.
Kirjoita ite paremmin!

Taivaanvuohi kirjoitti:

Mitenkä edellä kertomasi on yleensä mahdollista, kun kertomasi mukaan olet laitoshoidossa?

Ajoitko kuvitelmissasi vasenta kaistaa (vastaan tulevien) vai monikaistaista moottoritietä?

Olisiko mahdollista, että reisillesi tullut kosteus olikin öinen siemensyöksy, joita esiintyy puutteessa elävillä miehillä?

1)En ole ollut sairaalassa hoidettavana kuin teholla muutama vuosi sitten (minun päälle ajettiin kun olin lenkillä.

2)No jos olet joskus ajanut muulla kuin jopolla niin saksassa saa suht huoletta vedellä just niin kovaa kuin oma pää kestää.

3)Kerro enemmän noista syöksyistäs, ainakin silloin kun minä olen vuorossa niin lähtee potilailta kaikki hömppä vitun lujaa pois (yksi piti tiputtaa kemiallisesti kun poistettiin raamattu ja se rupesi riehumaan)

Eli kun hoidetaan joitain fundiksia niin tärkeintä on aluksi purkaa se aivopesu minkä ovat lukeneet/kuulleet, oikeastaan ihmiset on kaikki jotenkin sekaisin henkisesti, on työhulluja jne.

jymyhunaja kirjoitti:
Eli kun hoidetaan joitain fundiksia niin tärkeintä on aluksi purkaa se aivopesu minkä ovat lukeneet/kuulleet,

Miten voit tietää hoitomenetelmistä, jos olet vain piipahtanut tapaturmaosastolla?
Kirjoita ite paremmin!

Taivaanvuohi kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:
Eli kun hoidetaan joitain fundiksia niin tärkeintä on aluksi purkaa se aivopesu minkä ovat lukeneet/kuulleet,

Miten voit tietää hoitomenetelmistä, jos olet vain piipahtanut tapaturmaosastolla?

En tiiä, 8v oon saanut palkkani psykiatriselta ja en ole mikään ´turvamies tai sh´

jymyhunaja kirjoitti:
Taivaanvuohi kirjoitti:
jymyhunaja kirjoitti:

En tiiä, 8v oon saanut palkkani psykiatriselta ja en ole mikään ´turvamies tai sh´

Tarkoitatko, palkallasi, että sinulla on ollut täysi ylläpito, eli ruoka, vaatteet majoitus, napit ym.
Kirjoita ite paremmin!

^En tarkoittanut, naurattaa toi vääntäminen.

Osallistu keskusteluun