Partaveikot
 | Paltsaraja Perkules. Pari parta-aiheista kysymystä. Onko kukaan käynyt koskaan parturilla leikkauttamassa partaa? Siis silleen, että parturi muotoilisi sen parran eikä leikkaisi vaan veks. Tietääkö kukaan pääkaupunkiseudulla sellaista parturia keltä se luonnistuu kun on kuulemma katoavaa luonnovaraa?
Entäpä onko kellään partasutilla kokemusta daliwaxin viiksi-/partavahasta? Ois ainakin edullisempaa kuin tuo unkarilainen viiksivaha. |
 | Joo, on kokemusta muotoilusta, suomessa on tosiaan hankalaa löytää pätevää. Tohon vahaan en hirveästi ole sortunut, mutta yksi hinttiparturi suositteli vahaa joka sitten loppui n. 6v sen jälkeen kun avasin purkin (en muista nimeä, ruskea etiketti siinä oli ilmeisesti jotain mehiläisvahaa. Käytin päivittäin) 26€ maksoi kasvo/päähieronta se siistiminen/muotoilu sekä parturointi. En tosin asunut suomessa silloin. |
 | Mun partani päätyi aikanaan uuteen uskoon ihan opinnäytetyönä, ja siinä uskossa se on (itse satunnaisesti trimmattuna ja siistittynä) yhäkin. Onneksi löytyi omasta kaveripiiristä, kyseessähän oli puhtaasti win/win -tilanne, hän sai kurssin suoritettua ja minä siistin (muodosta oma mielipiteesi jos siltä tuntuu) lämpöeristeen kasvoihini. "I hate bigots. I hate _all_ bigots. Which makes me a bigot, I know, that dictionary does cut both ways" -Rodney Carrington- |
 | Parta hyvä viikset yök. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Asiasta persikkaan, sorry threadnappaus. Onkos joku helsingissä saanut suosittelunarvoisen amerikkalaisen parranajon? Groom? I don't trust kids. I think they're planning to replace us.
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes. |
 | kiusausko kirjoitti:
Parta hyvä viikset yök.
Kunnon himonussijan viikset ne olla pitää! |
 | Rollo--- kirjoitti:
kiusausko kirjoitti:
Parta hyvä viikset yök.
Kunnon himonussijan viikset ne olla pitää! Kerran annoin sellaselle ja toiste en! En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Parta+viikset on eri asia kuin pelkät viikset. En ymmärrä, miksi kukaan haluaisin pelkkiä viiksiä. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | kiusausko kirjoitti:
En ymmärrä, miksi kukaan haluaisin pelkkiä viiksiä.
En mäkään, kyllä sen kandee olla mieluummin koko paketti. Vaikka sitten ilman partaa. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | Miten olis goatee ilman viiksiä, eli pelkkä partaosa? :)
alturl.com/ep38a
aattelin kasvattaa taas, soul patch sai jo kyytiä. A little less conversation, a little more action please. |
 | Suomen paras mamu (IMHO) lanseerasi ainutlaatuiset pystyviikset.
fi.wikipedia.org/wiki/Tiedosto:ArmanAlizad.jpg
Myös minipalmikko pukinparrassa on aika...hmm...jännä ilmiö.
Odotan, milloin tulee muoti, että on vain yksi viiksi, siis esim vain keskilinjasta vasen. |
 | ^mä palmikoisin heti mun parran jos se vain kasvaisi niin pitkäksi että siihen saisi! :))) A little less conversation, a little more action please. |
 | kiusausko kirjoitti:
Parta+viikset on eri asia kuin pelkät viikset. En ymmärrä, miksi kukaan haluaisin pelkkiä viiksiä.
Kutittaa kivasti sisäreisiä Sign here. |
 | Cityn Niksi -Pirkka:
"ex-hyypi" taisi mainita tilanteen, jossa viiksettömän tai parrattoman miehen omaava nainen voi kätevästi "sovittamalla" saada nähdä miltä hänen miehensä näyttäisi viiksekkäänä/partaisena.
Näin menetellen miesparan ei tarvitse kasvattaa kutittavaa partaa pelkästään jotta nähtäisiin sopiiko se hänelle. |
 | Hirssi Mä olen miettinyt tuota leukapartaani... Pistäiskö letille, jakaisko keskeltä kahtia ja laittaisi ne tiukalle "ponnarille", vai antaisiko kasvaa entiseen malliin ja lepattaa kivasti tuulessa? |
 | Mullakaan ei tuo osa, joka saisi kasvaa, kasva enää juurikaan, sen sijaan niitä joiden ei tarvitsisi saa olla trimmaamassa vähän väliä :o/ "I hate bigots. I hate _all_ bigots. Which makes me a bigot, I know, that dictionary does cut both ways" -Rodney Carrington- |
 | CS80 kirjoitti:
sen sijaan niitä joiden ei tarvitsisi saa olla trimmaamassa vähän väliä :o/
eww, dude, täs ketjussa puhuttiin parrasta... A little less conversation, a little more action please. |
 | ^ xD Reilukerhon jäseniä, otaksun? OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | Diablesse kirjoitti:
^ xD Reilukerhon jäseniä, otaksun?
Kunniajäsen ;) A little less conversation, a little more action please. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|
|