Hermoratahieronta

Sain joululahjax lahjakortin ja tulin äsken tuolta hieronnasta kotiin. Mähän oon ihan terve aina, mitä nyt jotain sokeuksia ja kuulovikoja joskus mut niistä oon jo parantunu. Ni se hieronta sattui siis aivan sairaan paljon. Nyt juon teetä, söin ananasta ja se hieroja sanoi että alkaa varmaan väsyttää aika paljon. Ei väsytä mutta ihan helvetisti sattuu tyyliin munuaisiin tai sinne paikkeille, istuminen pahentaa tilannetta. Mietin että oonkohan vaan luulosairas.
Niin ja lisäks oon syöny noita tollasii detox-pillereitä nyt pari päivää niissä on jotain koivunlehtee ja nokkosta.
Muita kokemuksia? Saa kertoo myös ihan mistä vaan muusta hieronnastakin jos haluaa mutta eroottisesta en oo kovin kiinnostunut just nyt.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.
Paltsaraja
Kaiken maailman detox-pillerit ja -purkkiruoat on täyttä hölynpölyä. Saman lopputuloksen saat kun jätät tuotteet syömättä, mutta noudatat muuten valmisteen käyttöojeita. Eli juot vitusti vettä.

Oliko sulla hierontakokemusta?
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

Suosittelisin olemaan äärimmäisen varovainen kaiken kaula/niskahieronnan suhteen. Yksi väärä temppu voi aiheuttaa kauheita hermokipuja, pitkään. Siellä on jotain herkkää ihan pinnassa.
Kaikkialta alempaa voi sitten runnoa paljon kovempaa, vähäisemmälläkin anatomian tuntemuksella.

Hieronnasta, yllätys sain turpaani (kehässä) ja korealainen valmentajani ohjasi minut jollekkin tuttavalleen hoideltavaksi ja kaksi päivää kuuntelin vittuilua länsimaisesta ruokavaliosta. Se hieronta oikeasti auttoi ja valkoista teetä tuli kun pyysin vettä, vitutti mutta toimi.

Ja joo ei tehnyt mieli edes tupakkaa/nikotiinia silloin..

Paltsaraja
On.

Se vedenjuontikin on ihan höpöhöpöä. Itse asiassa koko detoxaus on ihan höpöhöpöä.

www.senseaboutscience.org/resources.php/49/debunking-detox
I don't trust kids. I think they're planning to replace us.

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes.

^ kyllä vedenjuonti on ihan fiksua hieronnan jälkeen kun kuonat lähtee liikkeelle. Mutta hermotatahieronnan jälkeen tulee yleensä kylmä joten nyt vaan teetä/vettä ja otat rauhallisesti filtin alla. Ja heivaa ne detox-pillerit
Sign here.

Oispa muuten saanu joululahjaksi eroottisen hieronnan :) Sarjakorttina!
Sign here.

^^Vedenjuonti siis sinällään totta kai on fiksua, nesteytyksestä täytyy pitää huolta. Detoxin kanssa sillä vaan tuskin on paljonkaan tekemistä. Tai siis saman verran kuin millään muullakaan.

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes.

Hirssi
Minua kiinnostaa lähinnä Nuru Massage

En oo ikinä ollu moisessa. Millasta se hermoratahieronta on?

^Meneeköhän siinä hermot kokoajan??? :-P
Ei oo kaikki muumit laaksossa.

ex-hyypi kirjoitti:
Oispa muuten saanu joululahjaksi eroottisen hieronnan :) Sarjakorttina!

Sellanen itse askarreltu aanelonen repäsylipareilla? :P
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

^ Lahjakortin ulkonäkö ei olisi ratkaiseva tekijä :}
Sign here.

Snoukka70 kirjoitti:
^Meneeköhän siinä hermot kokoajan??? :-P

Varmaan. :D En mä sit siitä ainakaan tykkää. :D

Hermoratahieronta <3

Toivottavasti tuleva anoppini on hermoratahieroja ja se on minua monet kerrat hieronut! Aivan mahtavaa! (sen ensimmäisen kerran jälkee)
Minulla tuo hieronta auttaa ylläpitämään rikkinäisiä lonkkia ja selkää ja voin taas liikkua ja lenkkeillä :)

Ei mitään hajua hermorata hieronnoista. Hermot on menneet minulta monta kertaa mutta sitä ei nyt taidettu kysyäkkään mutta sanompahan silti.
Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää.

Osallistu keskusteluun