Kaapista ulos?

julmis
Mahtaakohan Veli Skeptinen tulla jo kaapista ulos ja ottaa oikean nimimerkkinsä käyttöön?

Sisar Dogmaattinen... yllätys yllätys... :S
Vaikka en lähtisi yhtä aikaa Skeptisen kanssa Yrjönkadun uimahalliin Pilsner Urquellille niin on minusta kyllä iso lovi että meni ja lähti pois. Toivottavasti palaa takaisin, eikä millään salanikillä vaan rehellisesti omana itsenään vitsejään kertoen :)

Lupasi tarjota mulle bissenkin vielä seuraavan Flow:n aikaan :)
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

Höh, lähtikö Skeptinen? :o

Hirssi
njoy kirjoitti:
Vaikka en lähtisi yhtä aikaa Skeptisen kanssa Yrjönkadun uimahalliin Pilsner Urquellille niin on minusta kyllä iso lovi että meni ja lähti pois. Toivottavasti palaa takaisin, eikä millään salanikillä vaan rehellisesti omana itsenään vitsejään kertoen :)

Lupasi tarjota mulle bissenkin vielä seuraavan Flow:n aikaan :)

Mikähän siinä on ideana, että Urguell tarjoillaan joissakin baareissa pyynnöstä pakkasesta otetusta tuopista? Kyseinen olut on muuten maailman ensimmäinen vaalea olut, ihan vaan tiedoksi jos joku ei sitä vielä tiennyt.

kk on mulle oluen velkaa kun kirjoitin johonkin ketjuun aikoinaan, etten pidä Vappu Pimiästä. Lupasi tarjota jos joskus törmätään.

En usko joikkari että niin rehellistä omana itsenään esiintyvää henkilöä löytyy mistään, että omalla nimellään tällä palstalla haluaa esiintyä. Kaikilla täällä joku salanikki on, sullakin. Nyt on parempi tulla hiljalleen sieltä mielikuvitus hanipuppelinaminami maailmasta ulos.

En mä mielestäni oo missään vaiheessa vaatinutkaan ketään olemaan oikealla nimellään.

Mut tarkoitan ettei Skeptinen pettäisi odotuksia toisin kuin tollaset pellet jotka vaihtelee nikkiään ja yrittää verhoutua aina uuden identiteetin taakse.

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

Puhuit salanikeistä jotain, vai oliko se aivopieru

Ei skeptinen ole oikea nimi

Ja?

Londit *piiskaa*

Rollo--- kirjoitti:
Londit *piiskaa*

Sä se piiskaat joka välissä. :D
Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää.

Kai se on kotoota tullu, kun on vanhalla tavalla kasvatettu. Sietokynnys idiotismia kohtaan on helvetin alhaalla.

Rollo--- kirjoitti:
Kai se on kotoota tullu, kun on vanhalla tavalla kasvatettu. Sietokynnys idiotismia kohtaan on helvetin alhaalla.

Sittenhän sun kannattaa alkaa itteäs piiskaan. Inspiroiva linkki.

Kaunis päivä tänään *viheltelee*

En tajua Rollon höpinöitä.
“We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.”
-George Bernard Shaw-

Ne on eri miehet kun höpisee ja eri miehet kun toimii! Olen toiminnan miehiä enempi *Vinkkaa silmää*

Osallistu keskusteluun