Läheisyyttä seksin sijaan

AlkuunEdelliset1–20 / 333SeuraavatLoppuun

Olen nyt muutamassa eripaikassa törmännyt kolmekymppisiin miehiin jotka kaipaavat enemmän läheisyyttä kuin seksiä. Baarista eivät halua naista pokata kun silloin pitäisi panna kun oikeesti tekis mieli vain nukkua jonkun vieressä. Tai joku jopa halusi löytää läheisyys ystävän, siis naisen jonka kanssa vois kyhnätä kyljikkäin mut ei olis sitä seksiä eikä parisuhdetta.

Onko tämä nuorten miesten uuden vaihtoehtokulttuurin ilmentymä yliseksualisoidussa maailmassa? Suorituspaineiden alle vajonneiden miesten hätähuuto vai mistä tässä teidän mielestänne on kysymys?
Vai onko nämä vain rikkinäisiä yksilöitä?

Naisena miellän kyhnäys läheisyyden kuuluvan parisuhteeseen. Ja seksikin siihen kuuluisi. Siksi hieman ihmettelen miksi nämä miehet karttavat seksiä tai parisuhdetta. Kertokaa cityn miehet mistä on kyse.
Ja sinähan vastaisit huomenna vai?

Skeeter kirjoitti:

Kyllä, näissä miehissä on jokin perustavaa laatua oleva vika. Kannattaa kiertää tuollaiset miehet kaukaa.
"Mun mielestä sulla ei oo vaimoa, koska sä oot niin ruma"

Ei mulla ainakaan nyt tee seksiä mieli, en vitun varmasti mene sänkyyn kiehnäämään, mielummin katon telkkaria läppäri sylissä, mutta kohta kun jaksan venyttää niin saan tuon kaukosäätimen kouraani ja stereot päälle niin saa hoitsu krapulaansa lääkettä vois aloittaa vaikka kalajoen naiset kappaleella.

Hirssi
Jaa-a. Ehkäpä nämä miehet haluavat olla mieluummin villejä ja vapaita? Ei kaikkia kiinnosta parisuhde tai seksikään. Ja voihan takana olla rankkoja epäonnistumisia suhteissa, eikä sen takia haluja ole mihinkään vakavampaan. Tai sitten jostain syystä ei vaan ole aikaa parisuhteen ylläpitoon? On kait noita syitä vaikka kuinka paljon miksi lähempi kanssakäyminen ei kiinnosta, mutta silti olisi joskus mukava tuntea naisen pehmeys ja lämpö.

Hulluja...
Ei oo kaikki muumit laaksossa.

Eipä siinä mitään ihmeellistä ole jos haluaa läheisyyttä seksin sijaan, etenkin jos tarjolla oleva seksi on irtoseksiä.

gusten
tiedän moniakin ihmisiä, jotka paikkaavat sitä läheisyyden- ja hellyydenkaipuuta seksillä. harvemmin baarissa kuulee, että lähetkö meille halailemaan? siinä seksin yhteydessä saa myös sen puutoksen ainakin jollain tasolla tyydytettyä...

Komppaan Hirssiä. Kuvittelisin täysin mahdolliseksi, että haluaa läheisyyttä ja seuraa ilman parisuhteen tai seksin tuomia mahdollisia velvoitteita ja monimutkaisuutta. Onko tämä platonisten suhteiden haku sitten suurempi ongelma tai rikkinäisempää kuin ymmärtääkseni himpun yleisempi malli, jossa haetaan seksiä ilman läheisyyttä?
I don't trust kids. I think they're planning to replace us.

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes.

Skeeter kirjoitti:
Olen nyt muutamassa eripaikassa törmännyt kolmekymppisiin miehiin jotka kaipaavat enemmän läheisyyttä kuin seksiä. Baarista eivät halua naista pokata kun silloin pitäisi panna kun oikeesti tekis mieli vain nukkua jonkun vieressä. Tai joku jopa halusi löytää läheisyys ystävän, siis naisen jonka kanssa vois kyhnätä kyljikkäin mut ei olis sitä seksiä eikä parisuhdetta.

Onko tämä nuorten miesten uuden vaihtoehtokulttuurin ilmentymä yliseksualisoidussa maailmassa? Suorituspaineiden alle vajonneiden miesten hätähuuto vai mistä tässä teidän mielestänne on kysymys?

Naisena miellän kyhnäys läheisyyden kuuluvan parisuhteeseen. Ja seksikin siihen kuuluisi. Siksi hieman ihmettelen miksi nämä miehet karttavat seksiä tai parisuhdetta. Kertokaa cityn miehet mistä on kyse.

Sulle ei ole tullut mieleen, ettei muuten kuin statuksensa/itsetuntonsa kohottamistarkoituksessa irtosuhteiden harrastaminen anna miehelle yhtään mitään mitä runkkaaminen ei antaisi? Jospa näille ukoille on tarjolla seksiä ja ovat siitä tietoisia joten etsivät jotain sellaista mille heillä on kysyntää mutta jonka tarjonta on vähän heikompaa? Muutenkin kolmekymppisillä alkaa olemaan mielessä muutakin kuin pipari. Huono juttu sellaiselle naiselle jolla ei ole muuta seksin lisäksi tarjota, hieno juttu sellaiselle jolla on.
Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.

Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3

shiwan8 kirjoitti:
Muutenkin kolmekymppisillä alkaa olemaan mielessä muutakin kuin pipari. Huono juttu sellaiselle naiselle jolla ei ole muuta seksin lisäksi tarjota, hieno juttu sellaiselle jolla on.

Onks ruoka validi vaihtoehto? :D
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

^Varmasti, siis kaikille sellaisille jotka eivät itse osaa laittaa ruokaa, kävellä ravintolaan tai soittaa pizzatilausta. No myönnetään, että oma michelinkokkimisu loihtimassa 12-ruokalajin päivälliset arki-iltoina voisi olla myyntivaltti.

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes.

^ :( Mä oon vain Le Cordon Bleu -kokki enkä tankotanssitreeneiltäni ehdi kokata kuin viiden lajin päivällisiä arkisin. Nyt on siis todella paha mieli.
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

shiwan8 kirjoitti:
Jospa näille ukoille on tarjolla seksiä ja ovat siitä tietoisia joten etsivät jotain sellaista mille heillä on kysyntää mutta jonka tarjonta on vähän heikompaa? Muutenkin kolmekymppisillä alkaa olemaan mielessä muutakin kuin pipari. Huono juttu sellaiselle naiselle jolla ei ole muuta seksin lisäksi tarjota, hieno juttu sellaiselle jolla on.

Jep, allekirjoitan tämän. Olen sinkku ja yli 30, eikä kyllä kiinnosta pätkääkään lähteä baariin pelkästään seksin takia. Irtosuhteet ei nappaa, vakipano on paljon parempi vaihtoehto. Samalla sitä ehkä kaipaa siihen elämään muutakin kuin seksiä, mutta en ole vielä soittanut kenellekään että "tuu meille halimaan" :P
A little less conversation, a little more action please.

Diablesse kirjoitti:
^ :( Mä oon vain Le Cordon Bleu -kokki enkä tankotanssitreeneiltäni ehdi kokata kuin viiden lajin päivällisiä arkisin. Nyt on siis todella paha mieli.

Ei hätää, eiköhän näilläkin sentään beta- tai ainakin gamma-miehen saa pidettyä tyytyväisenä.

shadowcaster kirjoitti:
mutta en ole vielä soittanut kenellekään että "tuu meille halimaan" :P

Mä olen. :-) Samaten leffan katseleminen jonkun kivan ihmisen kainalossa tekee terää. :-)))

gusten kirjoitti:
tiedän moniakin ihmisiä, jotka paikkaavat sitä läheisyyden- ja hellyydenkaipuuta seksillä. harvemmin baarissa kuulee, että lähetkö meille halailemaan? siinä seksin yhteydessä saa myös sen puutoksen ainakin jollain tasolla tyydytettyä...

Seksillä sen läheisyyden paikkaaminen onkin yleisesti hyväksytty juttu. Baarissa ei kuulemma voi kysyä että lähetkö halailemaan, pidetään homona tai jotain. kuulemma. Mähän olen näistä jutuista ihan kuutamolla.

imperfect kirjoitti:
Komppaan Hirssiä. Kuvittelisin täysin mahdolliseksi, että haluaa läheisyyttä ja seuraa ilman parisuhteen tai seksin tuomia mahdollisia velvoitteita ja monimutkaisuutta. Onko tämä platonisten suhteiden haku sitten suurempi ongelma tai rikkinäisempää kuin ymmärtääkseni himpun yleisempi malli, jossa haetaan seksiä ilman läheisyyttä?

Noin kun asian esität se ei kuulosta ongelmalta tai rikkinäisyydeltä. Miksi casual seksi toisi velvotteita ja monimutkaisuutta?

shiwan8 kirjoitti:
Sulle ei ole tullut mieleen, ettei muuten kuin statuksensa/itsetuntonsa kohottamistarkoituksessa irtosuhteiden harrastaminen anna miehelle yhtään mitään mitä runkkaaminen ei antaisi? Jospa näille ukoille on tarjolla seksiä ja ovat siitä tietoisia joten etsivät jotain sellaista mille heillä on kysyntää mutta jonka tarjonta on vähän heikompaa? Muutenkin kolmekymppisillä alkaa olemaan mielessä muutakin kuin pipari. Huono juttu sellaiselle naiselle jolla ei ole muuta seksin lisäksi tarjota, hieno juttu sellaiselle jolla on.

No enpä osannut asiaa noin ajatella. Johtunee ehkä siitä, että enempi kuulee miesten valituksia kun ei saa piparia ja sitä pitäis saada. Mulle uus ajatuskuvio ja siks läksin kyselemään.

shadowcaster kirjoitti:
shiwan8 kirjoitti:
Jospa näille ukoille on tarjolla seksiä ja ovat siitä tietoisia joten etsivät jotain sellaista mille heillä on kysyntää mutta jonka tarjonta on vähän heikompaa? Muutenkin kolmekymppisillä alkaa olemaan mielessä muutakin kuin pipari. Huono juttu sellaiselle naiselle jolla ei ole muuta seksin lisäksi tarjota, hieno juttu sellaiselle jolla on.

Jep, allekirjoitan tämän. Olen sinkku ja yli 30, eikä kyllä kiinnosta pätkääkään lähteä baariin pelkästään seksin takia. Irtosuhteet ei nappaa, vakipano on paljon parempi vaihtoehto. Samalla sitä ehkä kaipaa siihen elämään muutakin kuin seksiä, mutta en ole vielä soittanut kenellekään että "tuu meille halimaan" :P

Vakipano onkin tutumpi termi ja tuntuu että on yleisesti hyväksytty vaihtoehto. Jotenkin se vaan tuntuu karulta vaihtoehdolta, mut ei taida sit ollakaan jos sen vaihtoehto on irtosuhde eikä parisuhde.

hmm, kolmekymppiset miehet ovat haastavia mun aivokapasiteetille. Tarttee sulatella näitä viisauksia taas.

AlkuunEdelliset1–20 / 333SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun