herkku!

AlkuunEdelliset41–48 / 48SeuraavatLoppuun
gusten
Heiskane_ ei se mitään, kun tätä aihepiiriähän voi näpsäkästi laajentaa tässä samalla. esimerkiks vaikka mun koti on sisustettu miten on, ni en tällasesta sisustuksesta välttis tykkää. mulla vaan ei oo rahaa laittaa sitä sen paremmaks :)

Hirssi kirjoitti:
joku ihan sipsakan näköinen blondi - pitää painaa näköjään pohjaan asti. Selvitin siinä kurkkuani ja yritin olla kassakissan kanssa naama peruslukemilla.

Pitää painaa aina pohjaan asti, juurineen..

Mun kirjoista vain kaksi on suomeksi ja loput espanjaksi tai englanniksi, kun taas kämpän sisustuksesta on muutama tyttö alkanut epäilemään, että asuuko täällä joku nainen. Eilen viimeksi hoitsu kilahti kun koirakaverini goottityttö kävi kertomassa mahdollisista pennuista ja tarjosin sille kahvit, vaikka itse en juo kahvia, mutta kilahduksen syy oli huulipunajäljet kupissa.

Silloin kun muutin tänne niin kysyin kassatytöltä "oon just muuttanut tänne, haluaisitko lähteä näyttämään paikkoja illalla" -toimi

Kyllä ruokakauppa on hyväksi todettu, mutta Stockaa en ole vielä kokeillut, täytyypä käydä siellä tutustumassa valikoimaan...

Tuli mieleen noista ulkomailla yleisistä vanhempien järjestelemistä avioliitoista...

Jos ette edes tapaisi mahdollista puolisoehdokastanne, mutta saisitte katsoa
miten hän pukeutuu, mitä hän syö, lukee, kuuntelee, mitä harrastaa, miten sisustaa,

www.city.fi/kuvagalleria/kuva/1261066/

niin voisiko siitä jo päätellä onko hän sopiva?
Mihin prosenttitarkkuuteen tällä pääsisi?

Vähän niinkuin erittäin tarkan profiilin nettideittailu. Kuinka pitkälle sillä sitten pääsee?

Kun Matti Vanhaselta ja Susanilta kysyttiin missä he ovat tavanneet, vastaus oli Ikea. Media riemastui tästä, ja pian olikin kyselyitä missä olette kultanne tavanneet, tuota Ikeaa pidettiin aika romanttisena paikkana.

Totuus olikin toinen, suolikaksneljän treffeissä Matti (nimimerkki taisi olla Abson) huomasi kuvassa Susanin sääret. Sitten he nussivat autossa kuin teinit ja söivät uuniperunoita, eikä Matti kehdannut sanoa että häntä kiinnostaa Susan vain pilluna, ei kumppanina.
Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään.

Håhhåj... Tai siis jos nyt joku viehkeä neitokainen haluaisi tulla mulle juttelemaan ruokakaupassa kun haen jotain "eisitähalvinta" pöytään, niin mikäs siinä, mutta...

[avautuminen]Kun ruoka on paitsi työ, myös elämäntapa, harrastus ja rakkaus, ja pääsääntöisesti tulee katsottua mitä suuhunsa laittaa (tästä ei sitten tartte vetää mitään riettaita sivuajatuksia), niin kyllä mä kuitenkin ruokakauppaan menen ruoan takia. Joskus tietysti katse harhailee jos sattuu menemään kauppaan hyvin syöneenä, ja on muuten ollut hauskaa selailla ihmisten katseita sen kerran kun hakee jotain nopeaa syötävää vaikkapa kovin kiireiselle päivälle, että siinäpä taas yksi uusavuton on jäänyt viikonlopuksi yksin kotiin kaljakeissin ja mikroaaltouunin kanssa, kun oikeasti ei ole aikaa eikä halua laittaa kotona ruokaa ja tarttuu siihen lihapiirakkapussiin. On mua joku puolituttu haukkunutkin kaupassa ääneen kun sattui tietämään mitä teen työkseni, ja sitten itse syön tuollaista paskaa. Well, fuck me, kitten, nauti piinadieetistä, mähän syön mitä mä haluan. Sit taas toisaalta kun joskus hakee jotain parempaa jostain paremmasta kaupasta, oon kuullut myös että "ollaan sitä nyt niin ammattilaista ja snobia ettei kelpaa hypermarkettarjonta", tai saa hymyileviä katseita että "siinäpä yrittää nyt tehä vaikutuksen selvästi johonkuhun". Voiko sitä tehä mitään kaupassa oikein, tai ainakin niin, että se ei piinaisi ketään muuta, ja mä saisin ihan itte tuoda kotiin sen mitä ihan itte haluan syödä - kun mulla on nälkä, mä en kaipaa yhden ainutta mielipidettä, kannustuspuhetta tai kritiikkiä. Nälkäisenä mua ei kestä selvin päin, ja päissään vielä vähemmän. Piste. [/avautuminen]
"I hate bigots. I hate _all_ bigots. Which makes me a bigot, I know, that dictionary does cut both ways" -Rodney Carrington-

CS80 kirjoitti:
Voiko sitä tehä mitään kaupassa oikein, tai ainakin niin, että se ei piinaisi ketään muuta

Ei. Eikä voi muuten muutenkaan, mikä on itse asiassa pelkästään hyvä juttu. Teet sitä mistä itse tykkäät niin automaagisesti työnnät luotasi niitä, joihin et edes haluaisi tutustua ja vedät puoleesi niitä joihin haluat. Kaikkia ei voi miellyttää, ja miksi pitäisi?
I don't trust kids. I think they're planning to replace us.

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes.

AlkuunEdelliset41–48 / 48SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun