Treffit ostoskorin sisällön perusteella?
 | Toisen ketjun innoittamana, niin omistetaan tälle ihan oma ketjunsa. Oletetaan, että ruokakaupassa ollessasi huomaat sinua kiinnostavan miehen tai naisen. Mitä siis voisit nopeasti päätellä kyseisen ihmisen ostoskorin perusteella? Mitkä olisivat täysin turnoffeja tai sitten niitä kiinnostuksen herättäjiä? Entä mitäpä päätyy omaan ostoskoriisi? Uskaltaisiko lähestyä tätä kiinnostuksen kohdetta? I´m right, you´re wrong... lallalllallaaaaa... I can´t hear you! |
 | Tulipahan mieleeni sekin, että vaikuttaneeko viikonpäivä ja kellonaika ostoskorin sisältöön... Ainakin äkkiseltään tulee mieleeni, että ainakin itselläni poikkeaa esim. tiistai-illan ostokset vaikka lauantaista. Hmmm. Yksityiskohtia. I´m right, you´re wrong... lallalllallaaaaa... I can´t hear you! |
 | Kyllähän se useamman otannan vaatii, kun voi olla juurikin huono mennä arvostelemaan perjantaina Risman jonossa olevia tyyppejä samoin kuin niitä tiistain. Ja jos sattuu olemaan just karkkipäivä toisella, tai suruja ja murheita.
Mutta sanotaan nyt että jos korissa ei ole yhtään samaa kuin omassa niin aika huonosti menee. Jos on kori naisella täynnä hookoon blöötä ja kaljaa, tupakkia yms ja menee vielä kassalta syöttämään loput kolikot kansanterveydelle niin jättäisin väliin:) "Take only memories, leave only footprints"
Sisu loppu? Pullosta lisää! |
 | Haha. Jep. Pähkäilin tässä juurikin samoja mitä more:kin. Jos koittaisi siis kelata sen "normi" ostoskorin perusteella joka itselläni useimmiten koostuu seuraavista:
- Tuoreita kasviksia, juureksia ja vihanneksia. Salaattia, paprikaa, kukka- ja parsakaalia, kurkkua, porkkanaa jne. Laiskuuden iskiessä suosin pakasteita.
- Juustoja esim. Fetaa, Mozzarellaa, Auraa tai Brietä
- Marinoimatonta lihaa, broileria tai kalaa
- Voita, oliiviöljyä
- Kermaa, smetanaa, ranskankermaa
- Hedelmiä, marjoja
- Pepsi Maxia, Makuvichyjä, Kahvia
Itselleni taitaisi olla niitä turnoffeja:
- Kaljapäkki
- Einekset
- Äidinmaidonkorvike, lastenruoat tai vaipat (päättelisin miehen olevan "lapsellinen")
- Vaseliinipurkki, näppylähanskat ja uusin painos Kallesta I´m right, you´re wrong... lallalllallaaaaa... I can´t hear you! |
 | ^Mä ostan eineksiä, aika usein. Mut ehkä sä et mua pokailiskaan :)
Turnonit:
-karjalanpiirakat
-tuore kala
-ruisleipä
Turnoffit:
-jättikokoiset lihapiirakat
-rasvaset höyläjuustot
-tampaxit
-useampi pakastepitsa
-yks tai enemmän 1,5 l sokelilimpparipullo
-röökiboksi Luottamus on halpaa - hintana on vain rehellisyys. |
 | Joskus olen näyttännyt strutsin munaa pojallansa kun kaksin käydään kaupassa ja aina on ottannut sen käteen. Jumankauta mua hermostutaa kun se putoaisi lattialle. |
 | Jos mimmi pakkaa korinsa täyteen reilun kaupan rehuja ja ylipäätään pelkästään ituja, emme ole luodut toisillemme. Huume- ja psyykkiset testit pakollisiksi uskovaisille!
Järjen käyttö on sallittua. Uskonnoilla ei ole järjen kanssa mitään tekemistä.
Pakollinen vastuusta vapauttava sydän jonka jälkeen minua ei voi syyttää mistään ikävästä toiminnasta: <3 |
 | Convis ehti ekana, meinasin viisastella että jos miehen ostoskorissa on tamponeita/siteitä niin ei vissiin kande ajatella et siskolleen se niitä ostaa tai veljensä vaimolle, kun molemmat ovat tulleet viikoksi kylään. Vaikka onhan sekin toki mahdollista.
Aloitukseen: en nyt varsinaisesti listaisi ruokia, jotka sais kiinnostuksen mieheen heräämään/kuolemaan, mutta rajaan sen verran, että jokin eksoottinen aines antaa ainakin idioottiselkeän syyn lähestymiselle, jos pitäisi aihetta repiä korin sisällöstä. Noin muuten terveellinen ruoka antaa kyllä ymmärtää, että tämä ihminen pitää itsestään ainakin joskus huolta: olet mitä syöt etc.
Mikäli kori on täynnä jtn einestyyppistä eikä siellä näy jälkeäkään hevi-osaston tarjonnasta ja päälle on vielä heitelty bisseä, niin passaisin, koska siinä tapauksessa aloitukseni olisi semivittuilua siitä, että mieshän meinaa selkeästi komistaa kuolinsyytilastoja tappamalla itsensä ns. luomureittiä, ja sellainen tuskin tuottaa toivottua tulosta eli elintapojen muuttamista ja prinssiksi muuttumista ja välitöntä rakastumista muhun :D OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | En edes kattele kaupassa ketään sillä silmällä. Kauppa on suoritus: Sisään, tavarat koriin / kärryyn, kassalle. Mitä nopeammin, sen parempi. Tack. Eikä siellä edes ole kuin mummoja ja lastenrattaita työntäviä perheenäitejä ;) A little less conversation, a little more action please. |
 | Itse koetan aina ajoittaa kaupassakäynnin juurikin ilta-aikaan jolloin minimoin mummot sekä lastenrattaat. I´m right, you´re wrong... lallalllallaaaaa... I can´t hear you! |
 | ^ ite käyn pääasiassa viikonloppusin hoitamassa isommat ostokset (olettavat varmaan, että mulla on suurperhe ruokittavana :D ), ja jos viikolla tarvii täydennystä niin sitten töiden jälkeen nopeasti lähimarketista. A little less conversation, a little more action please. |
 | Instant turnoff: kauppakori jossa on selkeänä enemmistönä kaljaa ja röökiä. |
 | shadowcaster kirjoitti:
En edes kattele kaupassa ketään sillä silmällä. Kauppa on suoritus: Sisään, tavarat koriin / kärryyn, kassalle. Mitä nopeammin, sen parempi. Tack. Eikä siellä edes ole kuin mummoja ja lastenrattaita työntäviä perheenäitejä ;)
Sama juttu. Ja siellä missä mä useimmiten käyn kaupassa, niin ei siellä miespuolisista muita näkyiskään ku lähinnä perheenisiä. |
 | carryon kirjoitti:
Instant turnoff: kauppakori jossa on selkeänä enemmistönä kaljaa ja röökiä.
No joo... jos sillä silmällä katsoisin, niin varmaan sama juttu. |
 | julmis Ihan sama saatana mitä toinen ostaa kuhan ei tarttee syödä mitä ei haluu ja saa syödä mitä haluu.. :S
Alkoholia jos on paljo, ei myöskään käy... |
 | Nyt selvis syy munkin sinkkuuteen; niille ei vittu kelpaa mun ostokset.
Oon forever alone guy. You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people. |
 | Hyvät tavarat sulla, Joyla.
Samoin turnoffit ovat hyvin pääteltyjä. :-D
Muuten, aprikoosinmakua saa piirakan ja kakun täytteisiin kätevimmin ostamalla vauvanruokaa.
(Boikotoikaa Nestleä, ostakaa muuta kuin Bonaa ja Pilttiä.
info.babymilkaction.org/nestlefree
) |
 | Vendis kirjoitti:
Nyt selvis syy munkin sinkkuuteen; niille ei vittu kelpaa mun ostokset.
Oon forever alone guy.
No joko sä taas menit sinkkuuntuun? :( "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | njoy kirjoitti:
Vendis kirjoitti:
Nyt selvis syy munkin sinkkuuteen; niille ei vittu kelpaa mun ostokset.
Oon forever alone guy.
No joko sä taas menit sinkkuuntuun? :(
Enhän mä oo parisuhtees ollutkaan :) You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people. |
 | Vendis kirjoitti:
Enhän mä oo parisuhtees ollutkaan :)
Jaa joo, selvis tosta toisesta ketjusta ;) "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|
|