Seksiä läheisyyden sijaan

Olen nyt muutamassa eri paikassa törmännyt parikymppisiin naisiin, jotka kaipaavat enemmän seksiä kuin läheisyyttä. Baarista eivät halua miestä pokata, kun silloin pitäisi nukkua jonkun vieressä, kun oikeesti tekis mieli vain panna. Tai joku jopa halusi löytää seksiystävän, siis miehen jonka kanssa vois kyhnätä sylikkäin mut ei olis sitä läheisyyttä eikä parisuhdetta.

Onko tämä nuorten naisten uuden vaihtoehtokulttuurin ilmentymä ylitunteikkaassa maailmassa? Emotionaalisten paineitten alle vajonneiden naisten hätähuuto vai mistä tässä teidän mielestänne on kysymys?
Vai onko nämä vain ehjiä yksilöitä, jotka tekevät mitä tahtovat, eivätkä vain sitä, mitä odotetaan?

Miehenä miellän seksin kuuluvan elämään. Ja läheisyyskin siihen kuuluisi, jos molemmista siltä tuntuu. Siksi en edes ihmettele, miksi nämä naiset karttavat seksiä tai parisuhdetta. Ei tarvitse kertoa, mistä on kyse. Ottakaa tytöt yhteyttä pikaviestillä vain. :-P

--c--

PS: Perinteitä kunnioittaen x-)
Olipas mulla tylsä allekirjoitus.
Jonkunhan tämäkin piti tehdä ^^
—c—

No siis pelkässä läheisyydessä on kaksi huonoa puolta...sen miehen muna ei seiso, eikä se uppoa pilluun kuin Mäkisen Pentti suonsilmäkkeeseen.
Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään.

^Miten niin ei seiso?
I don't trust kids. I think they're planning to replace us.

Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes.

imperfect kirjoitti:
^Miten niin ei seiso?

Busted?-)

—c—

Äh, yhtäkkiä tuli surullinen olo...mulla on yhtä ihmistä ikävä, mutta kun mä olen niin vammainen ja läheisyys repii haavoja Atlantiksen ajoilta asti =(

Anna Jim mahdollisuus, sijan läheisyyttä seksiin

Mutta jos mä miettisin ihan oikeasti tuota asiaa, ja tuo olisi todellinen ongelma, jos parikymppinen nainen haluaisi pelkkää seksiä mutta ei läheisyyttä, luulisin että hän olettaa yliseksuaalisena aikakautena ettei miehet muuta haluakkaan kuin raakaa toimintaa. Tarvii mitään muuta kuin katsella MTV:ltä (ei maikkari, vaan tämä musakanava) musiikkivideoita.

Jätä se Sika!
Ei oo kaikki muumit laaksossa.

Hirssi
Ehkäpä ne parikymppiset naiset, joihin olet tietenkin ihan sattumalta törmännyt Damissa, ovat päässeet peeniksen makuun ja haluavat lisää ilman sitoutumista? Girls just wanna have fun meidän miesten avustamana.

Snoukka70 kirjoitti:
Jätä se Sika!

Siatar, toim. huom.

—c—

PS: Enkä jätä! Kerään koko pesueen!

Jooo, noi parikymppiset ovat kauheita. Onneksi ovat niin aktiivisia, että voi nukkua rauhassa, kun he tekevät itse työt.
Seksi kanssani ei kestä kuin pari minuuttia, mutta voin luvata sen tuntuvan pieneltä ikuisuudelta.

Alan olla liian vanha tuollaseen. Nukahdan vaaliohjelmaan syötyäni pussin sipsejä. Ei taida olla kovin eroottista.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

Kyllähän se läheisyys joskus ahdistaa. Paitsi silloin kun on kylmä, silloin on kivaa, että vieressä on joku, jonka reisien väliin työntää varpaansa lämpiämään.
I like my box.

GanyaEast kirjoitti:
silloin on kivaa, että vieressä on joku, jonka reisien väliin työntää varpaansa lämpiämään.

Hassuja te naiset, ei niitä varpaita sinne reisien väliin työnnetä, vaan...

—c—

Caelestis kirjoitti:
GanyaEast kirjoitti:
silloin on kivaa, että vieressä on joku, jonka reisien väliin työntää varpaansa lämpiämään.

Hassuja te naiset, ei niitä varpaita sinne reisien väliin työnnetä, vaan...

—c—

Nyt mua kyllä rupesi kiinnostamaan, mitä muuta miehen reisien väliin naisen kuuluu työntää kuin jäisenkylmät varpaansa.
I like my box.

Osallistu keskusteluun