Kiitos Niinistö ja Maki Kolehmainen
 | Ai saatana kun mä olen nauranut tänään tuolle =D =D VMP... Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
 | Mä en muista milloin mikään biisi olisi sykähdyttänyt mua niin kuin tämä kokoomuslaisen mielenmaisemaa avaava repäisy. En saanut happea puoleen tuntiin kun olin kuunnellut sen. Mikään ei tule enää herättämään tunteita vuonna 2012 kuten tämä takuuvarma listahitti. |
 | Hirssi Herkkä ja koskettava biisi, lisäsin juutuupin soittolistaani ja peukutin ylös. |
 | En jumalauta pystyny kun kaks lausetta kuunteleen. Alko puistattaan niin vitusti että oli pakko stopata. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | Kuuntelin jopa toisenkin kerran, ja samalla luin kommentteja =D Tunnen itseäni hyvin ilkeäksi ihmiseksi, kun niin estottomasti nauratti... Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
 | Kuuntelin sillon sunnuntaina tän. En oikein nyt sitten... niin siis kun se maki paahto tukka putkella sinne tilaisuuteen että hän on koko päivän ollu studiolla tätä tekemässä ja pyyteli anteeksi vaimoltaan.. jos mä oisin ton vaimo, niin en tiedä... muuttaisin ulkomaille? En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Yök. Pellenä esiintyminen on oikein ihmisille, joilla ei ole omaa harkintakykyä
En voi saada potkuja, koska orjat pitää myydä
Fuck you, I won't do what you tell me |
 | helu_ss ei jeesus voi olla totta!! |
 | Jos toi tuntuu liian rankalta tavaralta, niin kuunnelkaa pohjiksi Kurren aikaisempaa tuotantoa. |
 | Johan oli pläjäys. Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | Mulla on tästä vieläkin jotenkin paha mieli. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Hirssi Kurre on varmaan solistina seuraavissa kuusissa Itsenäisyyspäivän pippaloissa ja tanssit aloitetaan tällä biisillä. Ei Jeesuksen persereikä sentään oikeasti, jotain rajaa luulisi suomalaisilta artisteilta löytyvän? Tuo biisihän on täydellinen pohjanoteeraus. Täyttä paskaa enkä TODELLAKAAN ymmärrä, miten joku voi olla niin vitun vajukki, että ilkeää laulaa tuollaista. |
 | Nettimaan pikkulinnut laulaa että isoja uutisia salattiin vaaleihin saakka esim. kuntauudistuskartta ja jouru kunnallisvaalien siirtämisestä. Tää biisikin kummasti pystyttiin rykäisemään ulos vasta vaalipäivän iltana kun se ei enää voinut vaikuttaa vaaleihin. Sattumaa?
Nyt tähän on video:
www.youtube.com/watch?v=0-KEndyu2HU&feature=related |
 | Masa190 kirjoitti:
Nettimaan pikkulinnut laulaa että isoja uutisia salattiin vaaleihin saakka esim. kuntauudistuskartta ja jouru kunnallisvaalien siirtämisestä. Tää biisikin kummasti pystyttiin rykäisemään ulos vasta vaalipäivän iltana kun se ei enää voinut vaikuttaa vaaleihin. Sattumaa?
Nyt tähän on video:
www.youtube.com/watch?v=0-KEndyu2HU&feature=related
NäiMpä. Muuten olis saattanu Haavisto saada maakunnistakin vähän enemmän ääniä. "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
 | Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | Voi voi voi Maki
älä enää säveliä kaki
tai et niitä itse tehnyt varmaan
vaan käytit jotain valmista ohjelmaa
katselin telkusta sun intoas Saulin voiton jälkeen
en silloin arvannut miten homma meni niin käteen
Kurre-poika
ei sulle kohta enää kukaan soita
ja tarjoa mitään hyviä keikkoja
kun sulla on nyt tosi paha leima otsassa
kuuntelin juutuupista sun lauluasi ja ääneen
nauroin ja tiesin paskasti teille käyneen
Te teitte Suomi-legendaa
ja nyt Sauliakin vituttaa
kun ei se nimeään pois saa
teidän ylistys-laulusta
ja muu maa nauraa voi jestas kun ne nauraa
voi elämä, Maki, Kurre, Sana ja mä
Huh huh huh sana
siivoojaksi vaikka ala
tuotat sisältöä mitä pitäisi siivota
ja me oltais samassa firmassa
katsos kun mäö ainakin tiedän paikkani
kun niin paskoja on mun kuppaiset haikuni
Te teitte Suomi-legendaa
ja nyt Sauliakin vituttaa
kun ei se nimeään pois saa
teidän ylistys-laulusta
ja muu maa nauraa, voi jestas kun ne nauraa
voi elämä, Maki Kurre, Sana ja mä
Muu maa nauraa, muu maa nauraa
Muu maa nauraa, muu maa nauraa Tietää kaikesta kaiken ja ei mistään mitään. |
 | Hirssi ^ : D
Jos Kurrea ei mistään muusta muisteta vuosikymmenien päästä, niin ainakin tästä totaalisesta flopista.
Kolehmaisella lienee yhtä suuri ÄO kuin kaimallaan. Tai ehkä jopa pienempi. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|