Ystävänpäivä
 | julmis Taas, niin viikon päästä, vietetään täysin vitu turhaa juhlaa, ystäväpäivää... Olisikohan mahdollista saada viha-päivä esim. 14.8. vietettäväksi, jolloin voisi kertoa kanssa ihmisille että vihaa niitä...tosin joka päivä voi kertoa kuin vitu ärsyttäviä ja ääliöitä nuo ovat... mutta se olisi semmoinen spesiaali-päivä, jolloin voisi vihata kaikkia... niin no mä ny vihaan kaikkia muutenkin, mut kuitenkin semmonen virallinen liputuspäivä...
Aiotko sinä olla niin ääliö, muuten vaan vajakki ja lähetellä ystäväpäiväkortteja? Vai ootko vieläkin urpompi jopa ostaa kukkia ja suklaata yms. tuona helmikuisena 14. päivänä?
Voin sanoo mun mielestä kukaan kenet tunnen, ei oo ansainnut yhtään mitään muutakuin nyrkillä päähän... :S |
 | Vähän kesyä toi nyrkkittäminen, tulee ranteet kipeäksi.
Ei ole ystäviä, on vain työkavereita. |
 | Ystävän päivähän on tosi ihana. Mä lähettelen ite tehtyjä juttuja ystäville. Ja sit vois halata kaikkia. |
 | Ensimmäinen ystävänpäiväkortti tuli jo viime viikolla, on se hienoa että mulla on niinkin innostuneita kavereita. Toinen kortti, joka on luultavasti viimeinen kortti tulee ensi viikolla, ihmiseltä jonka kanssa en ole missään tekemisissä. Ilahduttaa niin ku tosi paljon:/ |
 | Emmie jaksa vihata. Mutta en hirveesti diggaakaan kun Valentinen päivästä tehtiin tylsästi ystävänpäivä. Salaperäiseltä romanttiselta rakastajalta voisin kyllä hyväksyä kukkia ja suklaata. <3 |
 | En lähettele kortteja enkä juhlista muutenkaan. Teennäinen, kaupallinen juhlapäivä.:) |
 | Silloin joskus oli kyllä ihanan herkkää kun tuli nimettömiä ystävänpäiväkortteja "salaisilta ihailijoilta"... Sellaista pientä kaunista romanttisuutta harvemmin kohtaa enää näin kolmekymppisten maailmassa.
Kukkia sinkkunaiselle tuovia miehiä tuntuu heitäkin olevan Suomessa aika harvassa, itse taisin saada viimeisimmät kukkani italiaissyntyiseltä mieheltä. Pakko sanoa että tuollainen ele ilahduttaa kyllä. :-)
Itse taas olen pariinkin kertaan antanut kukkia miehelle mutta yleensä tarjottu lasillinen tai ateria tuntuu kelpaavan miehille paremmin kuin ruusut. ;-)
Jos olisin romanttisesti tekemisissä jonkun kanssa tykkäisin saada ainakin jonkin romanttishenkisen viestin häneltä jos en muuta, mutta sen aloitteen pitäisi tulla häneltä itseltään eli suoraan sydämestä.
Joo mä olen romantikko. |
 | Ines_Z kirjoitti:
En lähettele kortteja enkä juhlista muutenkaan. Teennäinen, kaupallinen juhlapäivä.:)
Voihan sen noinkin kokea. :-) |
 | Ines_Z kirjoitti:..., kaupallinen juhlapäivä.:) Voishan ystävänpäivä olla ihan ok jos ihmiset muistais toisiaan jollain muulla(vaikka sillä halilla tai leivoksella) kuin kaiken maailman turhakkeilla(joita lapset on vääntänyt pikkupalkalla kiinalaisissa hikipajoissa...). Vähän päästä ne rihkamat on myynnissä jossain kirpputoripöydällä kuitenkin... vai onko ne kivoja kirjahyllyssä..? |
 | leswaters kirjoitti:
Ines_Z kirjoitti:..., kaupallinen juhlapäivä.:) Voishan ystävänpäivä olla ihan ok jos ihmiset muistais toisiaan jollain muulla(vaikka sillä halilla tai leivoksella) kuin kaiken maailman turhakkeilla(joita lapset on vääntänyt pikkupalkalla kiinalaisissa hikipajoissa...). Vähän päästä ne rihkamat on myynnissä jossain kirpputoripöydällä kuitenkin... vai onko ne kivoja kirjahyllyssä..?
Klassisesti "ajatus tärkein"... Itsetehty ateria, kukkanen, yhteinen ilta kivoissa merkeissä jne. |
 | carryon kirjoitti:
leswaters kirjoitti:
Ines_Z kirjoitti:..., kaupallinen juhlapäivä.:) Voishan ystävänpäivä olla ihan ok jos ihmiset muistais toisiaan jollain muulla(vaikka sillä halilla tai leivoksella) kuin kaiken maailman turhakkeilla(joita lapset on vääntänyt pikkupalkalla kiinalaisissa hikipajoissa...). Vähän päästä ne rihkamat on myynnissä jossain kirpputoripöydällä kuitenkin... vai onko ne kivoja kirjahyllyssä..?
Klassisesti "ajatus tärkein"... Itsetehty ateria, kukkanen, yhteinen ilta kivoissa merkeissä jne. Joo, noi toimii. |
 | carryon kirjoitti:
Ines_Z kirjoitti:
En lähettele kortteja enkä juhlista muutenkaan. Teennäinen, kaupallinen juhlapäivä.:)
Voihan sen noinkin kokea. :-)
Niin - no kerroin, miten sen itse koen, en ota kantaa muiden ystävänpäivänviettotapoihin. On ihan mahdollista, että ystävänpäivä on joillekin ystävyksille juuri hyvä päivä muistaa toisiaan, minulle se ei ole muotoutunut sellaiseksi. Enkä siis edes jurnuta asiasta tosielämässä sen kummemmin, mutta tätä mieltä aiheesta olen, jos joku sitä kysyy.:) Mun puolesta voidaan vaikka keksiä yksi "juhlapäivä" per kuukausi ja siihen sopivat kiinassa tehdyt koristeet ja velvollisuus muistaa jotakuta, se ei ole multa pois.:) |
 | leswaters kirjoitti:
carryon kirjoitti:
leswaters kirjoitti:
Klassisesti "ajatus tärkein"... Itsetehty ateria, kukkanen, yhteinen ilta kivoissa merkeissä jne. Joo, noi toimii.
*komps* |
 | leswaters kirjoitti:
tuosta olen kyllä samaa mieltä. Mä kun rakastan askartelua, niin ystävän päivä on hyvä tekosyy räpeltää jotain ja lähettää ystäville. Ne on jo alistuneet siihen et saavat niitä kaikenlaisista syistä ja ottavat ne vastaan riittävän kohteliaasti kun tietävät kuin onskuna niitä teen. :D Mut en odota heidän nypeltävän mitään tai edes lähettävän sitä kiinalaista krääsää, kun se ei ole heidän juttunsa.
Jos olisin romanttisessa suhteessa ni olishan se kiva saada jotain söpöö sydän suklaata tai kukkia. Toisaalta ihan yhtä lailla ilahtuisin sen ukkelin kokkaamasta ateriasta. Mä oon helppo. |
 | Mulla on jo hieno suunnitelma sillekin päivälle. Hähää. OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.
Forget the horse. Ride the cowboy. ♥
Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään. |
 | Ei ystävänpäivässä mitään vikaa ole, ihan kiva idea. Jos joku haluaisi lähetellä lahjoja mutta ei ole omia kavereita, mulle voi kyllä lähettää! I don't trust kids. I think they're planning to replace us.
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes. |
 | Ines_Z kirjoitti:
Samaa mieltä. |
 | minä en oo saanu ikinä mitään kukkia enkä kortteja... :( :( enkä kyl anna muillekkaan!!! juu, juu, kohta
oliks mulla äsken joku ajatus päässä...? |
 | Skeeter kirjoitti:
Ystävän päivähän on tosi ihana. Mä lähettelen ite tehtyjä juttuja ystäville. Ja sit vois halata kaikkia.
Niin voiski! *Halaa Skeetterin ruttuun* <3 Ei oo kaikki muumit laaksossa. |
 | Kaverittomalle "ystävänpäivä" on ihan niinkuin kuuro menisi uuden Musiikkitalon avajaisiin katsomaan kun kaikki juhlivat, ja soittoa ja laulua on joka puolella. 8-o
Vai kuuluukos tämä päivä sittenkin Suomessakin vain romanttisviritteisiin suhteisiin? |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|
|