Moottorin lämmittäminen tyhjäkäynnillä
 | Pystytkö noudatamaan lakia vai haistatatko pitkät koko määräykselle, kun se sallii 2 minuutin tyhjäkäynti- ajan autolle. Jos pakkasta on yli 15 astetta, niin silloin saisit käyttää tyhjäkäynnillä autosi moottoria maksimissaan 4 minuuttia.
Täytyy myöntää, että joskus on tullut hieman säädöstä rikottua. Entäs sinä? Huumetestit pakollisiksi Itellan kuskeille!
Järjen ja uskon käyttö on sallittua.
Kirjoita ite paremmin! |
 | ^en tietenkään, myy se ladas ny helvettiin ja osta auto, jossa myös lohkolämmitin (ja käytä sitä). Lainsäätäjä on suuressa viisaudessaan maksimiajat säätänyt ja niitähän noudatat. "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | En mä ehdi aamulla lämmittään autoa kauempaa kun 4 minuuttia. Haittaax se? |
 | Mul ei oo tietenkään tolppaa taloyhtiön parkkipaikalla. Oon jonos.. Auto on vieraspaikalla tai kadun varressa. |
 | Sepulchrave kirjoitti:
^en tietenkään, myy se ladas ny helvettiin ja osta auto, jossa myös lohkolämmitin (ja käytä sitä). Lainsäätäjä on suuressa viisaudessaan maksimiajat säätänyt ja niitähän noudatat.
Ladat myydään ylensä Venäjään, jota paikkaa ilmeisesti tarkoitit helvetillä? Audissani on lohkolämmitin ja sisätilan lämpöpuhallin.
Olikos sulla muita hyviä ehdotuksia? Huumetestit pakollisiksi Itellan kuskeille!
Kirjoita ite paremmin! |
 | noi minuuttirajat on ihan naurettavat. tässä männä iltana käytin 6h autoa pihalla, ihan vain vittumaisuuttani. kävin sit ajaa pienen lenkin ja käytin vielä muutaman tunnin. A little less conversation, a little more action please. |
 | Ilmeisesti minuuttirajat on tarkoitettu vain talveksi, koska Nurmijärven Klaukkalassa tyypit pitää autoaan tyhjäkäynnillä kesälläkin.
Olen kysynyt syytä moiseen käytöksen ja kuulemma ilmastoinnin jäähdytys vaatii auton moottorin päällä pitämisen. Niinpä nää tyypit istuu autossa ja kone käy sen koko ajan, kun niiden vosu valitse kaupassa tarjouksessa olevia tavaroita. Huumetestit pakollisiksi Itellan kuskeille!
Kirjoita ite paremmin! |
 | Taivaanvuohi kirjoitti:
Ilmeisesti minuuttirajat on tarkoitettu vain talveksi, koska Nurmijärven Klaukkalassa tyypit pitää autoaan tyhjäkäynnillä kesälläkin.
Olen kysynyt syytä moiseen käytöksen ja kuulemma ilmastoinnin jäähdytys vaatii auton moottorin päällä pitämisen. Niinpä nää tyypit istuu autossa ja kone käy sen koko ajan, kun niiden vosu valitse kaupassa tarjouksessa olevia tavaroita.
Suomalaisilla riittää aina rahaa viinaan ja bensaan.
Niiden hinnan voisi moninkertaistaa ja kulutus pysyisi silti samana. Niillä rahoilla vois maksaa kreikkavelatkin pois. |
Ilmeisesti minuuttirajat on tarkoitettu vain talveksi, koska Nurmijärven Klaukkalassa tyypit pitää autoaan tyhjäkäynnillä kesälläkin.
Olen kysynyt syytä moiseen käytöksen ja kuulemma ilmastoinnin jäähdytys vaatii auton moottorin päällä pitämisen. Niinpä nää tyypit istuu autossa ja kone käy sen koko ajan, kun niiden vosu valitse kaupassa tarjouksessa olevia tavaroita.
Kuulostaa ihan perus Audi-kuskien käytökseltä :) "You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin
"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell |
 | Sepulchrave kirjoitti:
myy se ladas ny helvettiin ja osta auto.
Lada on itseasiassa pahuksen lämmin auto. Elämä on kuin makaroonilaatikko, v*tun hyvää ketsupin kanssa!
it's no one else's fault if you're a day late or dollar short |
 | Kyllä muuten minunkin volkkari puksuttelee, mutta kuitenkin ehkä puol tuntia max. Se vituttaa jos akku hyytyy, tiistaina tarvii ajella ja täällä idässä on hieman vilpoista. |
Sepulchrave kirjoitti:
^en tietenkään, myy se ladas ny helvettiin ja osta auto, jossa myös lohkolämmitin (ja käytä sitä). Lainsäätäjä on suuressa viisaudessaan maksimiajat säätänyt ja niitähän noudatat.
Ladat myydään ylensä Venäjään, jota paikkaa ilmeisesti tarkoitit helvetillä? Audissani on lohkolämmitin ja sisätilan lämpöpuhallin.
Olikos sulla muita hyviä ehdotuksia?
No miks sitä sit tartteis hehkuttaa tuntitolkulla? "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Mä lämmittelen moottoriani just niin pitkään kun tuntuu hyvältä ja paskat nakkaan laeille. Koska olen pahis. You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people. |
 | Vendis kirjoitti:
Mä lämmittelen moottoriani just niin pitkään kun tuntuu hyvältä ja paskat nakkaan laeille. Koska olen pahis.
No ei ne datsunit muuten lähe liikkeelle ees:) "If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL! |
 | Sepulchrave kirjoitti:
Vendis kirjoitti:
Mä lämmittelen moottoriani just niin pitkään kun tuntuu hyvältä ja paskat nakkaan laeille. Koska olen pahis.
No ei ne datsunit muuten lähe liikkeelle ees:)
Minen datsuneist tiiä mithään :)
Eikä tuo mun rakas ruoskani oo mua koskaan mihinkään jättänyt. Ei vaan pidä vanhusta raiskata kovilla pakkasilla, etenkin kun aina ei ole ollut mahdollisuutta roikottaa sitä piuhassa etukäteen :) You have right to remain silent. Anything you say will be misquoted and used against you.
Life is like a box of chocolates. It doesn't last long for fat people. |
 | Mulla on ikuisuuslippu julkisille, helsinki sisäsenä, en käytä autoja. En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Kävin yks ilta suomi24ssa, siellä oli ketju tästä samasta aiheesta. Hämmstyttävää miten ihmiset jaksaa väitellä tällaisista (ja paljon huonommista!) aiheista loputtomiin.
Itse kävelen töihin ja auto seisoo viikon, lämpöpaikasta on pakko maksaa, mutta nyt mulla ei ole lohkolämmitintä, kun edellisessä en tarvinnut sitä montakaan kertaa koko 6 vuoden aikana. No ihan hyvin toi on lähtenyt, eikä oo mitään järkeä käyttää sitä kauaa, korkeintaan sen aikaa kun pyyhkäisee kevyet pakkaslumet päältä. No bensaa palaa muutaman kilsan normaalia enemmän... |
 | Kuljen julkisilla. |
 | hetki_ikuisuus kirjoitti:
Kuljen julkisilla.
Aina ja joka paikkaanko? Huumetestit pakollisiksi Itellan kuskeille!
Kirjoita ite paremmin! |
 | Naapuri lämmittää autonsa aina ennen lähtöään. Kellotin kerran ja tulos oli 10 minuuttia. Ei siinä muuta vikaa ole kuin että pakokaasu haisoo niin vietävästi tyynessä pakkasessa. :(
Hulluintahan hommassa on että naapurilla on sähkörasia seinässä auton vieressä. On kuulemma liian työlästä irroittaa sitä töpseliä aina lähdettäessä. Kiinnittäminen se vasta rasittavaa onkin. :D
Samaa heppua vituttaa tehdä lumitöitä. Viime vuonna tuli sitten keväällä lumien mukana myös tikkaat. Oli kuulemma huutava vääryys koko juttu.:D Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää. |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|