Moottorin lämmittäminen tyhjäkäynnillä

AlkuunEdelliset21–38 / 38SeuraavatLoppuun
Fantte kirjoitti:
Naapuri lämmittää autonsa aina ennen lähtöään. Kellotin kerran ja tulos oli 10 minuuttia. Ei siinä muuta vikaa ole kuin että pakokaasu haisoo niin vietävästi tyynessä pakkasessa. :(

Hulluintahan hommassa on että naapurilla on sähkörasia seinässä auton vieressä. On kuulemma liian työlästä irroittaa sitä töpseliä aina lähdettäessä. Kiinnittäminen se vasta rasittavaa onkin. :D

Samaa heppua vituttaa tehdä lumitöitä. Viime vuonna tuli sitten keväällä lumien mukana myös tikkaat. Oli kuulemma huutava vääryys koko juttu.:D

Jep, ihmisen laiskuus saa hienot mittasuhteet. Itselläkin joskus vähän samaa laiskuutta ainakin tiskien kanssa.
Laitetaanko pieneen pussiin?

se, että on jakorasia eli sähkömahd. suoraan auton vieressä, ei nykymaailmassa meinaa (näemmä) mitään. oma naapuri pitää skodaansa 1-2h tyhjäkäynnillä, joka on mun mielestä lähinnä naurettavaa.

Vary kirjoitti:
se, että on jakorasia eli sähkömahd. suoraan auton vieressä, ei nykymaailmassa meinaa (näemmä) mitään. oma naapuri pitää skodaansa 1-2h tyhjäkäynnillä, joka on mun mielestä lähinnä naurettavaa.

Ihme polttoa, vaikka ei ne tyhjäkäynnillä kauhisti kuluta.
Laitetaanko pieneen pussiin?

Mää keltää mitää lupaa kysy, et saanks mä pitää mun autoa käynnissä vai en.
Ei oo kaikki muumit laaksossa.

Snoukka70 kirjoitti:

No, sää ootkin sää. :))
Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää.

Fantte kirjoitti:
Snoukka70 kirjoitti:

No, sää ootkin sää. :))

Hehheheee... :-D

Mut emmäkään ymmärrä sitä sun naapuriis. Käy illalla jonkun kannun tai ison pullon kanssa täyttää sen pakoputki vedellä, niin ei takuulla savuta seuraavana aamuna. :-D
Ei oo kaikki muumit laaksossa.

Hirssi
Paskat haistatan minuuteille. Saab pyörii tyhjiksellä just niin kauan kuin on tarvis.

Kyllä Korean ihme pyörii tyhjäkäynnillä justiinsa niin kauan, kun lasit on putsattu ja kessu polteltu. Poliisisetä voi tulla kertomaan, jos se menee yli neljän minuutin ja kertoa parempia taktiikoita, jos sellaisia tietää.
I like my box.

Äsken tuli kaupan parkkiksella joku ruikuttamaan kun jätin auton käymään ja menin ostoksille volkkarin saa lukkoon vaikka se olisi käynnissä tosin jos käyttää kaukosäädintä niin silloin sammuu avaimella onnistuu lukitseminen.

ei tarvii käytellä kun on webasto.aina on lämmin auto.

Hirssi kirjoitti:
Paskat haistatan minuuteille. Saab pyörii tyhjiksellä just niin kauan kuin on tarvis.

Etkös äijä armahda tulevia sukupolvia, kun itsekkäästi saastutat yhteistä ilmaamme?
Huumetestit pakollisiksi Itellan kuskeille!
Järjen ja uskon käyttö on sallittua.
Kirjoita ite paremmin!

isop1971 kirjoitti:
ei tarvii käytellä kun on webasto.aina on lämmin auto.

Öööh tota, en ole perehtynyt Webastoihin, joten kysymys voi tuntua tyhmältä.
Lämmittääkö mainitsemasi laite moottorin öljyt, jäähdytysnesteet vai sisätilat?
Kirjoita ite paremmin!

Hirssi
Taivaanvuohi kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:

Etkös äijä armahda tulevia sukupolvia, kun itsekkäästi saastutat yhteistä ilmaamme?

En. Tulevien sukupolvien ajatteleminen ei paljon lämmitä kylmässä autossa. No tietty Saabissa on lohkolämmitin ja sisätilanlämmitinkin, mutta en todellakaan katso kellosta aikaa kauanko siinä menee jos joudun laseja raappailemaan tai lumia harjailemaan auton päältä. Liikenneturvallisuus on mulle tärkeämpi asia kuin niiden tulevien sukupolvien ilmanlaadusta murehtiminen.

Ja mitä tuohon yhteiseen ilmaamme tulee, niin itkuvirret voi suunnata esim. Kiinan suuntaan.

Hirssi kirjoitti:
Taivaanvuohi kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:

En. Tulevien sukupolvien ajatteleminen ei paljon lämmitä kylmässä autossa. No tietty Saabissa on lohkolämmitin ja sisätilanlämmitinkin, mutta en todellakaan katso kellosta aikaa kauanko siinä menee jos joudun laseja raappailemaan tai lumia harjailemaan auton päältä. Liikenneturvallisuus on mulle tärkeämpi asia kuin niiden tulevien sukupolvien ilmanlaadusta murehtiminen.

Ja mitä tuohon yhteiseen ilmaamme tulee, niin itkuvirret voi suunnata esim. Kiinan suuntaan.

Eipä nyt tarvitse Kiinaan saakka lähteä, kun voin paheksua sinun vastuutonta käytöstäsi.
Kirjoita ite paremmin!

Sähkön 1Kwh tuotantoon verrataan 1L ölyllä.

Hirssi
Taivaanvuohi kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:
Taivaanvuohi kirjoitti:
Hirssi kirjoitti:

Eipä nyt tarvitse Kiinaan saakka lähteä, kun voin paheksua sinun vastuutonta käytöstäsi.

Säästin siis sinulta matkarahat, säästyneet rahat voit lahjoittaa vaikkapa jollekin uskontojen uhrien tukijärjestölle? Tietysti voit paheksua minua koskien käytöstäni minkä asian suhteen tahansa, ei sillä ole minulle mitään merkitystä eikä vaikuta käyttäytymiseeni mitenkään.

Hirssi kirjoitti:
Tietysti voit paheksua minua koskien käytöstäni minkä asian suhteen tahansa, ei sillä ole minulle mitään merkitystä eikä vaikuta käyttäytymiseeni mitenkään.

Niin, kai sinä olet ymmärtänyt, että laki tyhjäkäynnistä koskee kaikkia autoilijoita, joten hällä väliä asenteesi on vastuuton.
Viitsitkö noudattaa nopeusrajoituksiakaan?
Kirjoita ite paremmin!

Hirssi
^ Mä olen monessakin asiassa vastuuton. Joissakin laissa kun ei vaan ole järjen hiventäkään, mutta sehän johtuu vain lakien säätäjistä. Ainokaisen ylinopeussakkoni olen saanut vuonna -87, mietipä siitä noudatanko nopeusrajoituksia vai onko mulla ollut vain hyvä tuuri.

AlkuunEdelliset21–38 / 38SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun