Trollolloloo

AlkuunEdelliset1–20 / 53SeuraavatLoppuun

Pakko kertoa totuus. Kullini on 29 senttiä, siis ympärys. Kauheen hankalaa kun siinä roikkuu koko ajan 3-4 19v isotissistä blondia (brunetet tulee perässä). Sit joutuu höylään koko ajan.

Ammateiltani olen sotilas, lentäjä, pappi, jeesus ja hitsaaja, muutamia mainitakseni. Ajan yleensä Audeilla ja Lamborgiineillä, yleensä kolmella autolla yhtä aikaa.

Sitten oon maailman kovin salihemmo, rautaa nousee, pena joku 300, yhdellä kädellä. Sit mun eteisen koko on jotain niinku 200m2. Juoksen kaks maratonia päivässä. Niitten välissä poljen spandexeissa spinningiä joku 800km.

Lisäks mulla on joku 1700 nikkiä cityssä. Tulisin kaikkiin miitteihin mut aina just viime hetkellä tulee esteitä. Ja oon tappanut 47 karhua puremalla niiltä kurkun auki.

Ja mulla on suhteita. Saatana.

Unohtukohan multa joku totuus?
"If man evolved from monkeys, why do we still have monkeys?" LOL!
Ni siis tähän voi kaikki fantsunsa heittää ettei tarvii miljoonaa aloitusta/ketjua samaan paskaan.

Taisit unohtaa, persepanot vai kielsikö miehes?

^kiristääkö spandexis? jos ei niin voitko ehkä hieman täsmentää mistä nyt fantasioit?

Putosin :-DDD

On se kova!

Ajattelin muuten ensin, että kun kerran ympärys on 29 cm ja joutuu höyläämään eli ohentamaan ympärysmittaa koko ajan. :D

Eikä siinä vielä kaikki :käyn usein pyykkituvassa, vaikka asunkin omakotitalossa, ja usein siellä sattuu olemaan skottiruutuhameisia neitokaisia ilman pikkupöksyjä ja kiimaisina ne tartuvat vaan munaan kiinni ja alkavat, spremaviemärit, perkele lutkuttaa. En oikein tiedä, miten ne osaavatkin tulla aina talooni, tai miksi minulla on talossani pyykkitupa. Mutta en ole pahoillani.
En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu.

hetki_ikuisuus kirjoitti:
Ajattelin muuten ensin, että kun kerran ympärys on 29 cm ja joutuu höyläämään eli ohentamaan ympärysmittaa koko ajan. :D

:-DDD

^^just nää mä unohdin! lisäks asun kalliossa. ja eirassa. ja jakiksessa. ja 400km stadista.

Ei siis mikään ihme jos menee välillä taju ja tulee käyntejä sairaalan puolelle.

^siinä se selitys on:)

Kiva kun ymmärrätte kaikki nyt vaihteeksi jymistä noin hyvin.

Paltsaraja
Sepulchrave kirjoitti:
Pakko kertoa totuus. Kullini on 29 senttiä, siis ympärys. Kauheen hankalaa kun siinä roikkuu koko ajan 3-4 19v isotissistä blondia (brunetet tulee perässä). Sit joutuu höylään koko ajan.

Eikö ookki vittumaista ku joutuu aina paneen naista nii et se on joko korsetissa tai sit jesarilla teipattu ettei se halkee heti kättelyssä!

^khyl:)

Et sitten maininnut omasta lentokentästäsi ja koneestasi mitään. Etkä siitä 700 neliön luukkusta.
Etkä sitä että olet itämainen sheikki.

Pisteet kotia kuitenkin sinulle. Muistit mainita lemmen minareettisi strategiset mitat.
Tie vie, kuolema se vasta pysäyttää.

Kenelle oikeesti kiinnostaa
Laitetaanko pieneen pussiin?

Eikö sulla muka oo mökkiä Saariselällä, villaa Marbellassa, bungalowia Pattyalla ja penthousee Mangattanilla. Vittu mikä luuseri :)
‎"You know that look women get when they want sex? Me neither." -Steve Martin

"Whenever someone calls me ugly, I get super sad and hug them, because I know how tough life is for the visually impaired." -Will Ferrell

slam kirjoitti:
Kenelle oikeesti kiinnostaa

Ooksä slämi = jymis? Aattelin vaan tosta yhdestä pilkun paikasta... muut jymiksen jutut on yleensä yhtä pötköö...

Mut et sä taida olla se. Voihan se olla vaan että kumpikaan ette osaa pilkkuja laittaa.

Kiitos Sepu, kiusa ja Paltsis. Rakastuin teihin kaikkiin tasapuolisesti kielenkäyttönne perusteella. <3
OLIN EPÄOIKEUDENMUKAISESTI BANNATTU VIISI (5) VIIKKOA. VITUN YP.

Forget the horse. Ride the cowboy. ♥

Tyhmä syyttää muita.
Fiksu syyttää itseään.
Viisas ei syytä ketään.

Diablesse kirjoitti:
Kiitos Sepu, kiusa ja Paltsis. Rakastuin teihin kaikkiin tasapuolisesti kielenkäyttönne perusteella. <3

Ottaisitko Diablesse profiilistasi pois multa muka lainatun juttusi. Se on hieman väärinkäytettynä siellä!

AlkuunEdelliset1–20 / 53SeuraavatLoppuun

Osallistu keskusteluun