Trollolloloo
 | Eli jos joku kuolee, ilman että kuolee minun syystäni, mun on oltava pahoillani siitä, mitä joskus sanoin? Ja mitäköhän vittua mä olen sulle littlelight taas sanonut? En ole kovin hauska ja vitsini on jo kuultu. |
 | Onpas neidit taas kärttyisiä. Eikö ollutkaan kiva viikonloppu? Jatkakaa toki trolliketjujanne, älkää antako mun pienen välihuomautuksen häiritä;) |
 | Trololloo. Menen nyt ilmanvaihtokanavan viereen röökille ja heitän stumpin sitten johonkin öljyläiskään...
Jaa mutta sehän saattais saada aikaan vaan Turun palon, joka voisi olla jopa positiivista. I like my box. |
 | i.imgur.com/z4Pqv.jpg
Taudinkuva vaikuttaa samalta kuin littiksellä. Selvinä yhteisinä oireina potilaan krooninen lauserakenteiden raiskaaminen ja pilkkujen liikakäyttö. I don't trust kids. I think they're planning to replace us.
Before you diagnose yourself with depression or low self-esteem, first make sure that you are not, in fact, just surrounding yourself with assholes. |
 | imperfect kirjoitti:
i.imgur.com/z4Pqv.jpg
Taudinkuva vaikuttaa samalta kuin littiksellä. Selvinä yhteisinä oireina potilaan krooninen lauserakenteiden raiskaaminen ja pilkkujen liikakäyttö.
Oletkohan seonnut?
Tämä on ihan railakas ketju, mutta pitäisi noissa trollauksissa olla totuutta edes nimeksi! Ja sitten muistakaa trollailla jokaiselle vuorollaan, ettei jämähdä vain muutamien ympärille. |
 | On siin
Perseen ympärys
sama kuin
Päijänteellä lahtia.
Minä poika
se lyön tahtia Laitetaanko pieneen pussiin? |
 | Jos haluu leijua ja elvistellä (niinkun cityläiset haluavat) ni voi tehdä sen sillee tyylikkäästi.
Kaikkien tavallisten ihmisten elämän saa kuulostamaan glamöröösiltä kun kertoo siitä valikoivasti.
- Ulkomaanmatkoista voi puhua kuukausia jälkikäteen, jos on matkustanut jonnekin minne kukaan ketä kukaan tuntee ei oo matkustanut. Matkasta kerrotaan parhaat palat. Turistirysämatkoista ei tarvi mainita.
- Autosta puhuminen toimii jos ei oo mitään muuta.
- Talon koosta kerrotaan jos se sijaitsee jossain Kajaanissa. Keskustakämpistä kerrotaan sijainti, ei kokoa.
- Jos asutaan hevon kuusessa niin pitää mainostaa että menee aina autolla. Ja että on niin saakelin hienoa asua metsässä ja ajaa tunti töihin. Helsingissäkin on omakotitaloja.
- Siitä ei kanssa kukaan mainitse että odottaako kotona joku karsee perhe ja ruma puoliso.
- Töistä löpistään jos on jossain vaiheessa ollut jollain tavalla kiinnostava duuni vaikka nyt ollaan jotain pukupellejä. Jotkut on ylpeitä siitä et ne on pukupellejä jos ne tienaa satasen yli keskiansion ja omistaa sen Audin. Mut se nyt on vaan säälittävää.
- Aina kannattaa mainita että äänestät porvareita koska sit kaikki luulee et kuulut siihen yhteen prosenttiin joka hyötyy niiden politiikasta. Vaikka olisit siis tosiaan keskituloinen pukupelle, jonka kaikki rahat menee siihen karmeeseen perheeseen ja Audin menoveteen.
- Jos ei oo rahaa eikä naista mut käy punttiksella ni siitä kannattaa aina mainita. Rahaa sillä ei saa mutta naista tuurilla. |
 | LOL! |
 | Mätisäkkejäkin (sammen) saan virvelillä järvestä joka toisella heitolla. |
 | Mua halasi eilen ainakin monta eri ihmistä, ja sain lahjan ja kehuja, mutta ei ollut synttärini. Ihme kyllä sinänsä, ei tollasta oo tapahtunut ennen näissä tilanteissa, vaikka olisin ansainnut. No oon kai jotain kukkapuskia saanut. Se ei kuitenkaan ole mikään onnenhetki, ei nytkään, vaikka melko vilpitöntä... |
 | mun pililin on jäykkänä (mikäli on joskus jäykkänä) 7,5cm mut hyvin olen saanu sillä itseni pidettyä tyytyväisenä Ylistetty olkoon siis jasave,tuo naisten hakkaaja ja alistaja,halleluuja.
-Hearthawk
En puhu hylkijöille -Sus4n84 |
 | littlelight kirjoitti:
Onpas neidit taas kärttyisiä. Eikö ollutkaan kiva viikonloppu? Jatkakaa toki trolliketjujanne, älkää antako mun pienen välihuomautuksen häiritä;)
kuka olet? olet hiukka ärsyttävä Ylistetty olkoon siis jasave,tuo naisten hakkaaja ja alistaja,halleluuja.
-Hearthawk
En puhu hylkijöille -Sus4n84 |
 | jasave kirjoitti:
littlelight kirjoitti:
Onpas neidit taas kärttyisiä. Eikö ollutkaan kiva viikonloppu? Jatkakaa toki trolliketjujanne, älkää antako mun pienen välihuomautuksen häiritä;)
kuka olet? olet hiukka ärsyttävä
Kuka itse olet? Neiti? |
Osallistu keskusteluun
Osallistuaksesi keskusteluun, sinun tulee olla kirjautunut sisään. Jos sinulla ei ole omaa käyttäjätunnusta, rekisteröidy!
|