• 12.11.2014

A-lehdet ja City Digital perustavat mainosverkkoyhtiö Improve Median

Improve Media

A-lehdet Oy ja City Digital Oy ovat perustaneet digitaalista mainontaa myyvän yhteisyrityksen, Improve Median. Perustettu yhtiö nousee yhdeksi Suomen kattavimmista mainosverkoista yhdistämällä aiemmin Klikki-mainosverkkona tunnetun kokonaisuuden, A-lehtien verkkopalvelut sekä City Digitalin verkkopalvelut.

Laadukkaan kotimaisen digitaalisen mainonnan kysyntä on tänä päivänä vahvaa. Improve Media on koonnut verkostoonsa yli 400 suomalaista verkkopalvelua vastatakseen tähän kysyntään.

"Suomesta on puuttunut toimija, joka yhdistää kotimaiset laadukkaat Premium-mainospaikat helposti ostettavaksi kokonaisuudeksi. Mainostaja valitsee kohderyhmän ja Improve Media kohdistaa mainosnäytöt parhaiten tulosta tuottaville mainospaikoille. Improve Media myy jatkuvaa, tulospohjaista mainontaa sekä kampanjoille taattuja mainosnäyttöjä", A-lehtien digitaalisen liiketoiminnan johtaja Petri Pekki kertoo.

A-lehdet omistaa Improve Mediasta 51 % ja City Digital 49 %. Improve Median toimitusjohtajaksi on nimitetty Ilkka Lavas. Hallituksessa vaikuttavat Klikin perustaja Petteri Erkintalo, A-lehtien Juha Blomster ja Petri Pekki, startup kiihdyttämö Gorilla Venturesta Risto Rautakorpi sekä Ilkka Kiviharju.

"Mediamurros ja median pirstaloituminen lisää mainonnan keskitetyn ostamisen tarvetta. City Digital + Klikki Mainosverkko + A-lehdet = Improve Media -yhtälö on ratkaisu monen mainostajan tarpeisiin ja mahdollistaa median uudenlaisen kaupallistamisen. Tarjoamme mainostajille nyt täsmäratkaisun kasvavaan laadukkaaseen mobiili-, tabletti- ja display-mainonnan kysyntään. Uskon, että mediatoimistoille ja mainostajille Improve Media tulee olemaan tuloksellisin suomalainen vaihtoehto. Olen myös ylpeä, että saimme mainosverkollemme Suomalaisen Työn Liiton myöntämän Avainlippu-merkin", toimitusjohtaja Lavas kertoo.

Tutustu Improve Mediaan

Lisätietoja antavat
Improve Media Oy, toimitusjohtaja, Ilkka Lavas, 0400 997 969
A-lehdet Oy, digitaalisen liiketoiminnan johtaja, Petri Pekki, 0400 768 801

A-lehdet-konserni on suomalainen mediatalo, jonka muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy ja Finnish Design Shop Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa. Konserni julkaisee 20:tä kuluttajille suunnattua aikakauslehteä, lähes 30:tä asiakaslehteä ja noin 25:tä eri verkkopalvelua, joista suosituimpia yhteisölliset Demi, Lily ja FitFashion.

City Digital Oy on Suomen nopeimmin kasvava digimediaperhe, joka on vierailijamäärältään Suomen Top10-mediaperheitä. City-lehden ympärille muodostunut City Digital on suunnannäyttäjä laadukkaan sisältömarkkinoinnin toteuttajana ja mediamurroksen vauhdittajana. City Digital Networkiin kuuluu mm. City.fi, Deitti.net, Pakkotoisto ja Vivas.fi. Konsernin liikevaihto on noin 6 miljoonaa.