• 14.6.2016

City Digital ostaa Improve Median

City Digital ostaa A-lehdiltä koko sen osuuden suomalaisesta mainosverkostosta Improve Mediasta. A-lehtien ja Improve Median yhteistyö jatkuu tiiviinä ja A-lehtien inventaari on jatkossakin osa Improve Median verkostoa.

“A-lehtien painopisteenä on jatkossa entistä vahvemmin sisältömarkkinointiratkaisujen kehittäminen, kun taas City Digital keskittyy mainosverkostoihin. Tässä on meille luonteva kohta myydä osakkeet ja keskittyä strategisiin painopistealueisiimme. Yhteistyömme Improve Median kanssa jatkuu kyllä tiiviinä display-mainonnan osalta”, A-lehtien toimitusjohtaja Juha Blomster kommentoi kauppaa.

“Improve Media on tärkeä osa City Digitalin kokonaisuutta ja itsenäisenä yhtiönä sillä on jatkossa enemmän vapauksia kasvaa laadukkaana ja kattavana suomalaisena mainosverkostona. Verkostoon kuuluu satoja suomalaisia sivustoja, joita autamme menestymään samalla kun rakennamme omaa bisnestämme”, sanoo City Digitalin toimitusjohtaja Ilkka Lavas.

City Digital oli Suomen kolmanneksi nopeiten kasvanut yritys (kasvua 1360%) Deloitte Fast 50 -listauksessa(2015). Viime keväänä City Digitalin kasvu jatkui yrityskaupoilla, kun yhtiö hankki itselleen Eat.fi-ravintolatietopalvelun sekä pöytävarauspalvelu TableOnlinen. Miljoonia suomalaisia tavoittava Improve Media on Suomen suurimpia mainosverkostoja, joka tarjoaa asiakkailleen kiinnostavia kohderyhmämedioita.

Lisätietoja antavat

Ilkka Lavas
Improve Media Oy
ilkka.lavas@improvemedia.fi

Petri Pekki
Johtaja – digitaalinen liiketoiminta
A-lehdet Oy
petri.pekki@a-lehdet.fi

Improve Media on City Digitalin omistama suomalainen mainosverkosto.

City Digital on City-lehden ympärille rakentunut digitaalinen mediaperhe, joka on suunnannäyttäjä sisältömarkkinoinnissa ja mediamurroksen vauhdittajana. City Digitaliin kuuluvat City-lehden lisäksi muun muassa Eat.fi-ravintolatietopalvelu, Suomen johtava pöytävarauspalvelu TableOnline, Deitti.net ja viihdesivusto Vivas.fi. City-lehti täyttää tänä vuonna 30 vuotta.

A-lehdet-konserni on suomalainen mediatalo, jonka muodostavat emoyhtiö A-lehdet Oy ja sen tytäryhtiöt A-lehdet Dialogi Oy ja Finnish Design Shop Oy. Konsernin liikevaihto on noin 100 miljoonaa euroa. Konserni julkaisee 20:tä kuluttajille suunnattua aikakauslehteä, lähes 30:tä asiakaslehteä ja noin 25:tä eri verkkopalvelua, joista suosituimpia ovat yhteisölliset Demi, Lily ja FitFashion.