Totuus seksikkyydestä

Neljä paria kertoo, mistä oman kultsin seksikkyys on tehty

Mainosten perusteella seksikästä on hoikkuus, isot rinnat, lihakset ja rusketus. Yritykset puhua seksikkyyden yhteydessä lihavuudesta, rumuudesta tai esimerkiksi harmaasta mitäänsanomattomuudesta tulkitaan usein karusti vain puhujan omien puutteiden puolusteluksi. Mutta miksi tuntemasi vaatimattomankin näköinen mies tai nainen voi tuntua niin puoleensavetävältä. Mitä seksikkyys on?

”Seksikkyys ei suinkaan ole pelkkää perseen keikuttamista, vaan ihmisen tietoisuutta omasta ulkoisesta ja sisäisestä eroottisuudestaan”, sanoo auktorisoitu seksuaaliterapeutti Heidi Valasti. ”Seksikkyys on kokonaisvaltainen asia, joka syntyy siitä, että ihminen tykkää itsestään, välittää omasta ruumiistaan.”

Valasti kritisoi median välittämää kuvaa seksikkyydestä. Hän näkee kaikkialla pursuavan ylitarjonnan ja yksipuolisuuden lähinnä tavallisten ihmisten seksikkyyden tappajana. ”Kielteisyyden, negatiivisuuden ja traumojen ohella ihmisten seksikkyyden kannalta tuhoisaa on nimenomaan julkisesti näytettävä ja suorituspaineita synnyttävä käsitys seksikkyydestä pelkkänä tietyt ulkoiset kriteerit täyttävänä keikistelynä”, hän valittaa.

Silikoneja tai erityisiä seksiasusteita Valasti ei siis suinkaan hyväksy yksinoikeutetuiksi seksikkään ihmisen tunnusmerkeiksi, vaan päinvastoin hän uskoo stereotyyppiseen seksikkyyskuvaan pyrkivien ja itseään toisten silmin tarkkailevien ihmisten olevan pikemminkin epäseksikkäitä. Sen sijaan seksikkyys merkitsee hänelle itsetuntemusta ja tervettä itseluottamusta.

”Ihminen on seksikäs, kun hän osaa olla läsnä omassa itsessään, kun hän on oman seksikkyytensä subjekti”, Valasti tarkentaa. Toisin sanoen on siis pystyttävä kokemaan, tuntemaan ja nauttimaan aistielämyksistä. On tunnettava olevansa eroottisesti olemassa. Mutta miksi?

”Ihminen on seksuaalinen olento syntymästä hautaan saakka. Seksikkyys ymmärrettynä eroottiseksi olemassaoloksi on yksi ihmisluonnon keskeinen ominaisuus”, Valasti selittää.

“Ilman itsensä kokemista seksikkääksi ihminen ei ole onnellinen eikä usein pysty nauttimaan mistään aistielämyksistä – siis edes ruuasta tai ylipäätään liikkeestä”, hän lisää.

”Seksikkyys on kokonaisvaltaisesti kaikkia aisteja hyödyntävä elämän perusasia.”

Heidi & Jonni

Heidi Jonnista
“Jonnissa kaikki on niin täydellistä: se, miten hän kohtelee minua kuin prinsessaa, herkkyys ja miehekkyys samassa paketissa, keskustelutaito, ulkonäkö ja kroppa (erityisesti reidet ja takapuoli), kasvot ja hymykuopat, itsevarmuus, kotitöiden tekeminen sekä se, että hän on jääkiekkoilija.”
“Epäseksikästä on äksyily, jota onneksi tapahtuu vain nälkäisenä ja harvoin.”

Heidi itsestään
“Itsessäni seksikästä on energia, halu menestyä ja tehdä täysillä kaikki, mihin ryhdyn, kasvot ja hiukset sekä se, että olen tanssija ja hallitsen liikkumisen.”
“Rintani eivät ole niin seksikkäät. Kuppikoossa olisi toivomisen varaa.”

Jonni Heidistä
“Heidissä seksikästä on kunnianhimo ja kaunis ulkonäkö, joka pitää sisällään hyvän rungon, söpön pepun, sopusuhtaiset kasvot ja veikeän hymyn.”
“Epäseksikästä hänessä on kiroilu. Onneksi vaimoni on kuitenkin karsinut sen lähes kokonaan pois, koska en voi sietää kiroilua naisen suusta.”

Jonni itsestään
“Itsessäni seksikästä on hymykuopat ja luistelemisen ansiosta hyvin muodostunut pepun seutu sekä toisen ihmisen huomioon ottaminen.”
“Epäseksikästä itsessäni on ajoittainen äksyily ja ‘mä olen oikeassa asiassa kuin asiassa’ -asenne.”

Jaska & Riku

Jaska Rikusta
”Rikussa seksikästä on lämpö ja pehmeys, laiha ja poikamainen vartalon rakenne, fiksuus ja karvamattojen puuttuminen rinnasta ja selästä sekä lisäksi luonnollinen tuoksu. Hien haju on hieno ja seksikäs asia, jota ei pitäisi peittää.”
”Epäseksikästä on se, kun hän vain höpöttää halutessani olla romanttinen. Toinen epäseksikäs asia on hänen suutelemistapansa. Omasta mielestäni hyvä suudelma alkaa näykkimisellä ja on hidas ja pitkä. Riku on liian nopea ja välittömästi tunkemassa kieltä mukaan.”

Jaska itsestään
”Pidän itseäni aika hyvännäköisenä ja lihaksikkaana. Erityisesti hyvin kehittyneet vatsalihakseni ja urheilullisuuteni on seksikästä. Ja tiskaamisenhan täytyy olla seksikästä! Myös se, etten pelkää poiketa jostain tietystä maskuliinisesta roolista, on mielestäni seksikästä.”
”Suuri itserakkauteni ja lihasteni pullistelu peilin edessä aamuisin on epäseksikästä. En myöskään ole niin kiinnostunut tyylistä ja ulkonäöstä, että jaksaisin joka päivä nähdä vaivaa sen eteen.”

Riku Jaskasta
”Jaskassa seksikästä on lämpö ja pehmeys, komeus ja lihaksikkuus.”
”Epäseksikästä hänessä on peilin edessä pullistelu sekä se, että hän on joskus tahallaan korni ja mauton – esimerkiksi pukeutumalla vanhoihin lapikkaisiin ja kuluneisiin kangasverkkareihin, joita hän nimittää epäseksikkäästi verskoiksi.”

Riku itsestään
”Itsessäni seksikästä on toivottavasti söpöys, hoikkuus ja kauniinnäköisyys, se, etten ole karvainen, lihava enkä ruma.”
”Epäseksikästä itsessäni on kenties se, etten ole hirveän miehekäs, vaan pikemmin poikamainen. Minulla on liian leveä lantio ja pieni yläruumis.”

Mikael & Katariina

Katariina Mikaelista
”Mikael on tavallista irstaampi ihminen, yliseksuaalinen portto. Hän on peittelemätön ja hävytön, ruman- kauniisti seksikäs.”
”Olemme Cityn match-profiilin mukaan 100-prosenttisesti yhteensopiva pari. Kaikkiin muihin olen kyllästynyt, mutta Mikaelissa kaikki on kohdallaan.”

Katariina itsestään
”Itsessäni erityisen seksikästä on puheeni. Puhun sensuroimatta ääneen kaiken seksin, mitä ajattelen. Koen yhtä aikaa, kun puhun. Mielikuvat näkyvät päässäni ja huokuvat itsestäni ulos.”
”Ammattini turvallisuusalalla on epäseksikästä. En pidä univormuja yms. seksikkäinä.”

Mikael Katariinasta
”Katariinan viaton ja pieni olemus on seksikästä. Kun itse olen iso, tästä syntyy upea kontrasti. Erityisen seksikästä hänessä on myös se, miten hän katsoo ihaillen, tekee katseestaan niin kuin silmukan, ruokkii sillä. Upein on tilanne, jossa me olemme mökillä ja Katariina kelluu järvessä selällään hiukset levittäytyneinä veden pinnalle, rinnat kohollaan ja raajat hieman levällään.”
”En pysty näkemään Katariinassa mitään epäseksikästä. Se on asia, jota ei pysty rajaamaan. Kun ihminen muuttuu toisen silmissä epäseksikkääksi, ei katsoja ole sinut itsensä kanssa.”

Mikael itsestään
”Näytän viattomalta, mutta silmäni näyttävät toista.”
”On vaikea pitää itsessäni mitään epäseksikkäänä, kun toinen hyväksyy kaiken ja se heijastuu hänestä.”

Mallu & Lassi

Mallu Lassista
”Lassi on särmikäs herrasmies, helposti innostuva ja kokeilunhaluinen.”
”Hänen pihahommissa käyttämänsä hirveät verskat ovat kyllä epäseksikkäät.”

Mallu itsestään
”Itsessäni seksikästä on impulsiivisuus ja positiivisuus.”
”Mahani turpoaminen ja valtava ähky-olotila syömisen jälkeen on epäseksikästä.”

Lassi Mallusta
”Mallu on nuoresta iästään huolimatta hyvin naisellinen, ja naisellisuus on erittäin seksikästä. Kyseessä on kokonaisvaltainen asia.”
”Riidellessämme en näe mitään seksikästä hänen sanoissaan.”

Lassi itsestään
”Elämänkokemus ja potkurinjäljet naamassa on itsessäni seksikästä.”
”Olen epäseksikäs tilanteissa, joita en hallitse, joissa olen pallo hukassa.”

61 kommenttia

Mona79

9.10.2003 21:02

"Seksikästä miehessäni on se että hän on jääkiekkoilija..." Ohhoijaa. Pikkutytöt taas lätkänpelaajien perässä. Voikohan insinööri ikinä ollakaan seksikäs...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

kauhea-namu

9.10.2003 21:29

Oi voi, it-insinööriä seksikkäämpää ei ole;-) *kuje_ilme*[SIGNATURE]

_______________________
- lihaa säästämättä, laadusta tinkimättä -[/SIGNATURE]

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

firedemon

9.10.2003 21:39

Jokailelle jotain :-)

.. yksi tykkää äidistä &#9835 vielä ja toinen tyttärestä, &#9834 kolmannella on mielessään &#9835 vain poikaystävä ...[SIGNATURE]

_______________________

-=Mikael=-[/SIGNATURE]

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

lynxrockk

10.10.2003 07:56

ei ihminen ole sairas, vaikka hän tuntisikin seksuaalista vetoa samaan sukupuoleen, mutta ihminen on todella itsekäs, jos hän toteuttaa sitä käytännössä. Homous on elämää ja ennenkaikkea elämän tarkoitusta tuhoavaa. Meillä kaikilla huonot taipumuksemme eli ristimme kannettavana: kellä on taipumus olla ylpeä, kellä agressiivinen, kellä laiska, kellä pedofiili, kellä homo, jne. Mutta nämä ovat vain tunnetasolla olevia taipumuksia. Ihminen itse päättää mitä tekee. Kyllä mies saa ihailla toista miestä, mutta se että mennä hänen persettä tonkimaan yms. on... jaa enpä sanokaan :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Sesostris

10.10.2003 08:29

Seksikästä on, kun naisen pylly on pyöreä takaa ja kaareva sivulta ja se keinuu kävellessä. Nam!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

astroboy

10.10.2003 10:00

niin, jonkun huono taipumus eli risti kannettavana on olla hieman ennakkoluuloinen ja elää ulkopuolella tästä maailmasta. ;)

[LAINAUS]lynxrockk kirjoitti 10.10.2003 klo 07:56:

ei ihminen ole sairas, vaikka hän tuntisikin seksuaalista vetoa samaan sukupuoleen, mutta ihminen on todella itsekäs, jos hän toteuttaa sitä käytännössä. Homous on elämää ja ennenkaikkea elämän tarkoitusta tuhoavaa. Meillä kaikilla huonot taipumuksemme eli ristimme kannettavana: kellä on taipumus olla ylpeä, kellä agressiivinen, kellä laiska, kellä pedofiili, kellä homo, jne. Mutta nämä ovat vain tunnetasolla olevia taipumuksia. Ihminen itse päättää mitä tekee. Kyllä mies saa ihailla toista miestä, mutta se että mennä hänen persettä tonkimaan yms. on... jaa enpä sanokaan :)[/LAINAUS]

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

kiekkovaimo-71

10.10.2003 10:30

[LAINAUS]Mona79 kirjoitti 09.10.2003 klo 21:02:

"Seksikästä miehessäni on se että hän on jääkiekkoilija..." Ohhoijaa. Pikkutytöt taas lätkänpelaajien perässä. Voikohan insinööri ikinä ollakaan seksikäs...[/LAINAUS]

Itse olen aina pitänyt urheilijoista, etenkin kiekkoilijoista. Minusta on seksikästä kun ihminen on sporttinen, pitää huolta kunnostaan ja vartalostaan. Jos se jotakuta ottaa pannuun, että monet naiset todellakin pitävät kiekkoilijoista niin siitä vaan. Vai voiko niin moni missi tai malli olla väärässä ;) Onneksi meille kaikille löytyy se oma mistä tykkää ja sen ei pitäisi ketään häiritä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Respa

10.10.2003 10:48

Itse työskentelen turvallisuusalalla enkä pidä sitä yhtään epäseksikkäänä. Lukuisat ovat kerrat kun pyydetty että ottaisin vartijanpukuni kotiin ja ...
( Jos puvun alta vielä löytyy jotain syntistä )

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

unicron

10.10.2003 12:17

Missit/mallit+jääkiekkoilijat = kaksi aivotonta kanaa löytää toisensa. On se oikeasti aika surkuhupaisaa touhua

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Couac

10.10.2003 12:18

[LAINAUS]lynxrockk kirjoitti 10.10.2003 klo 07:56:

ei ihminen ole sairas, vaikka hän tuntisikin seksuaalista vetoa samaan sukupuoleen, mutta ihminen on todella itsekäs, jos hän toteuttaa sitä käytännössä. Homous on elämää ja ennenkaikkea elämän tarkoitusta tuhoavaa. Meillä kaikilla huonot taipumuksemme eli ristimme kannettavana: kellä on taipumus olla ylpeä, kellä agressiivinen, kellä laiska, kellä pedofiili, kellä homo, jne. Mutta nämä ovat vain tunnetasolla olevia taipumuksia. Ihminen itse päättää mitä tekee. Kyllä mies saa ihailla toista miestä, mutta se että mennä hänen persettä tonkimaan yms. on... jaa enpä sanokaan :)[/LAINAUS]

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Couac

10.10.2003 12:22

Niin, piti siis jotain ihan kirjoittaakin tuon lainauksen lisäksi.

Mikähän siinä on, että homofobisten miesten on aina saatava puhua anuksesta ja siitä, mitä sinne työnnetään? Olen huomannut tämän saman ilmiön toistuvan jo varmaankin kymmeniä kertoja. Hyvä ihme, jos se anaaliseksi noin paljon kiinnostaa, niin koettakaa sitä! Älkää purkako kateuttanne ja pahaa oloanne homoihin (jotka saavat tehdä sitä oikein luvan kanssa). Toivottavasti et kuitenkaan pety, kun kerron että todellisuudessa - ei siis heteromiesten fantasioissa - anaaliseksi on homojen kesken suhteellisen harvinaista...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Couac

10.10.2003 12:34

Ja vielä se, että pedofiilit ja homot ovat kaksi eri asiaa; homoja kiinnostavat miehet, kun taas pedofiileja puolustuskyvyttömät lapset sukupuoleen katsomatta.

Lynksi kirjoitti:
"ei ihminen ole sairas, vaikka hän tuntisikin seksuaalista vetoa samaan sukupuoleen, mutta ihminen on todella itsekäs, jos hän toteuttaa sitä käytännössä."

Ihminen ei myöskään ole sairas, vaikka hän tuntisikin seksuaalista vetovoimaa vastakkaiseen sukupuoleen, mutta ihminen on todella itsekäs, jos hän toteuttaa sitä käytännössä.

V***u, mitä p***aa jotkut tänne kirjoittavat!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

-joan-

10.10.2003 12:41

[LAINAUS]unicron kirjoitti 10.10.2003 klo 12:17:

Missit/mallit+jääkiekkoilijat = kaksi aivotonta kanaa löytää toisensa. On se oikeasti aika surkuhupaisaa touhua[/LAINAUS]

Ei kannata yleistää. Kaikissa ryhmissä on sekä älykkäitä että vähemmän älykkäitä. Tunnen monia kiekkoilijoita, jotka pelaamisen lisäksi pyörittävät omaa yritystä, opiskelevat korkeakoulussa ym. tai peliuransa jälkeen "joutuvat käyttämään aivojaan" työelämässä. Samoin on monia menestyneitä malleja, jotka ovat luoneet uraa oman pr-toimiston ym. kautta. Menestyvää firmaa ei voi pyörittää ihan älykääpiöt. Kyllähän se kateutta näyttää herättävän kun kaunis ja komea löytää toisensa kerta toisensa jälkeen, joillekin se on sama kuin 2 aivotonta. Meitä on niin moneksi, onneksi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

sirkkuna

10.10.2003 13:18

[LAINAUS]Mona79 kirjoitti 09.10.2003 klo 21:02:

"Seksikästä miehessäni on se että hän on jääkiekkoilija..." Ohhoijaa. Pikkutytöt taas lätkänpelaajien perässä. Voikohan insinööri ikinä ollakaan seksikäs...[/LAINAUS]

Voi miten hyvä mieli tuosta kommentista tulikaan, pikkutytöt! Olen itsekin 28v ja jos minua pidetään pikkutyttönä niin hip hurei, lähestyvä kolmenkympinkriisi suksikoon suolle!:) Btw, harvempi vaimo juoksee miehensä perässä, lukemalla tarkemmin huomaa että kyseessä on muuten aviopari. Ja sitäpaitsi lätkäpeppuja on ilo katsella. Ja eiks ole kiva että se oma körmy joka rulettaa kaukalossa painii myös kanssasi kotona, heh heh;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

firedemon

10.10.2003 13:51

Upeaa palautetta puolin ja toisin. :-)
Tosin tällähetkellä haukkujat ovat häviöllä ja rajusti, sille eivät osaa perustella negatiivisia ilmaisujaan. Hieman ajatuksia peliin hyvät ihmiset.
Tuntuu siltä, että ihminen, joka sano rakastavansa esim. sinihomejuustoa haukkuu sellaista "tyhmäksi", joka ei kyseisestä juustosta välitä??

Ajatus ja tunne on parempi osata perustella, eikä vain käyttää yleiseksi tullut "klisee"-ilmaisua.

[SIGNATURE]

_______________________

-=Mikael=-[/SIGNATURE]

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Nainen35v

10.10.2003 14:25

Kyllä juttu on niin että jos mies on laiha kuin tikku niin siinä ihmisessä ei ole mielestäni mitään seksikästä.
Miehen pitää olla sellainen että kun siihen nainen nojaa niin mies pysyy pystyssä ja ehdottomasti pitää lihaksia olla;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

ukkola

10.10.2003 14:25

[LAINAUS]unicron kirjoitti 10.10.2003 klo 12:17:

Missit/mallit+jääkiekkoilijat = kaksi aivotonta kanaa löytää toisensa. On se oikeasti aika surkuhupaisaa touhua[/LAINAUS]

Vai niin, taitaa kirjoittajalla itsellään olla vähän tyhjää päässä. Otetaanpa muutama esimerkki alan ihmisistä:

Vanessa+Kurri: 2 sivistynyttä miellyttävän oloista henkilöä, Kurri menestyvä bisnesmies, vaimo opiskelee tradenomiksi (entinen missi ja kiekkoilija)

Anitra Ahtola: yrittäjä, oma tanssikoulu, malli

Tiina Vierto: yrittäjä, pt-roimisto, juontaja, malli/ex-missi

Suvi Miinala+Tiilikainen: fiksun oloinen malli, jolla varmasti tavoitteita muuallakin kuin mallina + jääkiekkoilija, käsittääkseni fiksu sellainen

Janina Frostell: oma alusvaatemallisto, laulaja, malli. En ole saanut mitään aivoton tapaus kuvaa hänestä.

Tätä listaa voisi jatkaa mutten viitsi vaivautua. Kateus, se taitaa nostaa päätään eräillä...

ja muistakaa hyvät ihmiset, että lehdistö saa ihmiset ja asiat näyttämään usein aivan muulta kuin totuus. Käyttäkää siis järkeä jos sitä on teille suotu.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Teme12345

10.10.2003 16:28

Tämäkin juttu olisi ollut paljon kiinnostavampi, jos mukaan olisi otettu muitakin kuin kauniita ja komeita ihmisiä. Koko juttu on kyllä niin... syvältä. Johdannossa puhutaan, kuinka median antamat kauneuskäsitykset eivät välttämättä ole realistisia - kuitenkin jutussa haastatellaan enemmän tai vähemmän näitä kauneuskäsityksen täyttäviä tyyppejä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

firedemon

10.10.2003 17:07

Hyvä pointti Teme.
3 paria oli ilmoitautunut, kun deadline alkoi lähestyä ja toimituksesta soitettiin Katariinalle, josko tulisimme neljänneksi. Kysymys kuuluukin: Miksi sitten muita ihmisiä ei ollut ilmoittaunut?

Vastaus saattaa (oma spekulaatio psykologisesti) piillä huonossa itsetunnossa, sopimattomissa ajankohdissa tai sitten ettei halua tulla "julkisuuteen". Julkaisun tarjonta taisi olla ihan ilmoittautujien käsissä, ei itse jutun tekijän.

Itse kun luin omia selostuksiani ja 3 muun parin, pyrin sulkemaan silmäni kuvilta ja keskittyä siihen mitä he tunsivat ja kertoivat. [SIGNATURE]

_______________________

-=Mikael=-[/SIGNATURE]

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

me_here

10.10.2003 17:19

no en minä sitten väärin nähnyt ketä oli kolmannessa kuvassa. kerrassaan upea kuva!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

tuttava

10.10.2003 17:37

Ilmeisesti ilmoittautujia ei ollut kuin 2 paria, sillä myös toiselle parille soitettiin toimituksesta 2 tuntia ennen kuvauksia, josko lähtisivät mukaan. City etsi erilaisia pareja ja niinhän nämä 4 paria ovatkin.

Voihan olla niinkin, että toimittaja houkutteli kaikki parit ja ilmoittautujia ei olisi ollut ollenkaan. Hyvä, että edes muutama rohkea pari löytyi sillä juttu on mielenkiintoinen ja hauska.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Jarkko75

10.10.2003 18:44

Minun mielestäni se ei kyllä tee kenestäkään seksikästä että hän on jääkiekkoilija, malli, pankinjohtaja, tai vaikkapa mekaanikko. (Raha ja mainehan toki kaunistaa, mutta onko se sitten aitoa seksikkyyttä nähnytkään?) Kyllä seksikkyyden täytyy tulla jostakin muualta kuin ammattinimikkeestä. Siksi vähän hupaisilta tuntuvat tällaiset "seksikästä kullassani on se, että hän on jääkiekkoilija"-kommentit.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

isohkovaalee

10.10.2003 18:48

[LAINAUS]FireDemon kirjoitti 10.10.2003 klo 17:07:

Vastaus saattaa (oma spekulaatio psykologisesti) piillä huonossa itsetunnossa, sopimattomissa ajankohdissa tai sitten ettei halua tulla "julkisuuteen". Julkaisun tarjonta taisi olla ihan ilmoittautujien käsissä, ei itse jutun tekijän. [/LAINAUS]

Niinpä. Kuinka moni ikäänkuin ei yleiseen kauneuskäsitykseen soveltuva pari haluaa tulla esim. liikakiloineen kuvan kera lehteen. Aika harva. Varmasti nimettömänä moni vastaisikin mutta se ei olisi niin siistiä lukijalle.

Ainahan noita perverssejä ja outoja tyyppejä ulkoisestikin löytyy. Kuten subtvn la illan ohjelmista voi havaita. Siellä kun isot miehet leikkivät aikuisvauvoja tai ponileikkejä kumppaniensa kanssa. Siinäpä muuten oiva aihe Citylle. Löytyykö Suomesta alan harrastajia!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

toimittajako

10.10.2003 18:54

[LAINAUS]Jarkko75 kirjoitti 10.10.2003 klo 18:44:

Minun mielestäni se ei kyllä tee kenestäkään seksikästä että hän on jääkiekkoilija, malli, pankinjohtaja, tai vaikkapa mekaanikko. (Raha ja mainehan toki kaunistaa, mutta onko se sitten aitoa seksikkyyttä nähnytkään?) Kyllä seksikkyyden täytyy tulla jostakin muualta kuin ammattinimikkeestä. Siksi vähän hupaisilta tuntuvat tällaiset "seksikästä kullassani on se, että hän on jääkiekkoilija"-kommentit.[/LAINAUS]

Jos huomasit se oli vain yksi pieni osa vastausta. Se on kumma miten ihmiset takertuu yhteen lauseeseen eikä näe enää metsää puilta. Varmaan jokaiseen vastaukseen sisältyy suurempi kokonaisuus ja syy, joita ei tilanpuutteen takia lehteen saanut mahdutettua. Näin luulisin.

Jos jotakuta viehättää bodarit niin silloin se on seksikästä ja yksi osa kyseisestä tyypistä. Sama pätee kiekkoilijoihin, malleihin jne. Varmaan monesta miehestä on seksikästä kun oma mimmi poseeraa lehdessä ja silloin ammatti eli mallin työ on seksikästä. Tiedän myös, että varmaan kaikista kiekkoilijoiden kanssa elävistä naisista jääkiekko on seksikäs laji enkä ihmettele. Onhan ne järjestäen hyväkroppaisia, huolehtii itsestään jne. Itse lajikin on sähäkkä ja vauhdikas, täynnä adrenaliinia.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

teknogirl-81

10.10.2003 20:02

Millä selitätte sen, että aivan mitäänsanomattoman näköisillä dj-kundeilla on vetävän näköisiä mujia kainalossa? Juuri sillä, että tietyt ammatit/harrastukset ovat ihmisten mielissä seksikkäitä. Lätkä näyttää vaan nyrppivän enemmän kuin muut... aina saa lukea ihmettelyjä miksi pelaajilla on lähes aina hyvännäköiset vaimot.. niin sano se.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

juupas1

11.10.2003 08:44

Pidän aika säälittävinä teitä, jotka tulette tänne ivaamaan muiden ihmisten mielipiteitä seksikkyydestä. Todennäköisesti omanne eivät ole sen ihmeellisempiä. Pelkureina ette varmaan edes uskaltaisi niitä julkisesti kertoa.

Jonkun mielestä jääkiekko, jalkapallo tai yleisurheilu on seksikästä. Ne eivät ole yhtään sen huvittavimpia asioita kuin esim. isot tissit, rusketus ja lihakset. Herätkää pahvit ennenkuin avaatte suunne ilman perusteluja.

Varmaan samat äijät kuolaavat Heli Koivulan takamusta kisoissa tai tuijottavat naisten rintoja kadulla kun ivaavat täällä esim. jääkiekkoilijoista. Naisista nyt puhumattakaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

kiekkomisu

11.10.2003 10:37

lätkänpelaajat ovat keskimääräistä parempia "niissä" puuhissa :) :) :)

nimimerkillä kokemusta on

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

pelaaja69

11.10.2003 11:13

Mikäs sen parempaa kun pelin jälkeen kotona odottaa seksinhimoinen, kaunis ja yleensä myös älykäs tyttöystävä tai vaimo... sellasta se on lätkänpelaajan arki. Ei ihme, että se herättää teissä kateutta :D

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

tuulia

11.10.2003 14:36

Mikä hitto teitä vaivaa?
Ei maku asioista voi kiistellä, joku tykkää lätkäpelaajista, joku toinen insinööreistä.
Ja ei voi yleistää, että kaikki missit/mallit ja jääkiekkoilijat ovat tyhmiä...
Itse tunnen jääkiekkoilijota jonkin verran, pari niistä on kyllä itseään täynnä olevia paskoja,
jotka eivät kunnioita ketään muuta kuin itseään ja toiset taas hulehtivia ja muut huomioon ottavia, aivan upeita ihmisiä...
Ja homoista vielä sen verran, kun se nyt on suomessakin laillista, niin pitäisi isojen miesten ymmärtää jo olla hiljaa ja hyväksyä tosiasiat....
Jotkut miehet tykkäävät toisista miehistä, eikä sitä voi MITENKÄÄN rinnastaa pedofiiliaan..!
Jos on valittamista, kaipaan siihen kunnon perusteluja, eikä mitään "ku mun mielestä kaks miestä yhessä on oksettavia"- juttuja...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Ammatti

12.10.2003 02:30

Ammatti ... ammatti, miksi ammatti on aina niin tärkeä? Ihminen on varmasti muutakin kuin ammattinsa. Kuulostaako seksikkäältä jos esittelen itseni juristiksi? ...ja pornotuottajaksi? Toinen ammateistani tuntuu kiinnostavan ja toinen herättää mielenkiintoa - mutta myös vastenmielisyyttä. Outoa. Juristi on seksikäs ja pornotuottaja on nähnyt kaiken, joten kaikki hyvin!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

malboro

12.10.2003 10:30

Täällä puhutaan ihmisten kateudesta lätkäpelaajille ja heidän ns. älykkäille vaimoille. Ei typeryydelle voi olla kateellinen, vaikka kyseessä olisikin vähän rahakkaampi sellainen. Urheilu on maailman merkityksettömin asia ja en voi kuin sääliä niitä, jotka ottavat sen tosissaan ja tekevät sitä elääkseen

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

harmaa

12.10.2003 12:13

Petyin tähän juttuun koska toimittaja ei toimittanut sitä mitä lupasi. Jutun alussa hän yritti selittää seksikkyyden jonakin muuna kun ulkonäkönä, mitä se myös on. Seksikkyys voi olla jonkun leuan muoto, pilke silmäkulmassa, miten vuosi vuoden jälkeen pitää toisesta hyvää huolta, miten ihminen voi vielä hymyillä vaikka on elämässään joutunut kestämään vaikka mitä, tämä on seksikkyyttä. Ensimmäinen pari puhuu pepusta jne.., eihän se ollut pointti!

--------
Linda

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

huomio1

12.10.2003 13:16

[LAINAUS]malboro kirjoitti 12.10.2003 klo 10:30:

Täällä puhutaan ihmisten kateudesta lätkäpelaajille ja heidän ns. älykkäille vaimoille. Ei typeryydelle voi olla kateellinen, vaikka kyseessä olisikin vähän rahakkaampi sellainen. Urheilu on maailman merkityksettömin asia ja en voi kuin sääliä niitä, jotka ottavat sen tosissaan ja tekevät sitä elääkseen[/LAINAUS]

Oletteko ottaneet huomioon, että jääkiekkoa pelaavat myös sellaiset, jotka tekevät muuta työtä elääkseen kuten ensimmäisen parin kohdalla on tilanne. rahakasta kiekkoilu on nhl:ssä ja joidenkin kohdalla liigassa. En oikein ymmärrä mihin viittaat typeryydellä? Urheilu on erittäin terveellistä ja myös mukavaa seurata eli ei missään nimessä typerää ta merkityksetöntä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

10nainen

12.10.2003 13:25

[LAINAUS]harmaa kirjoitti 12.10.2003 klo 12:13:

Petyin tähän juttuun koska toimittaja ei toimittanut sitä mitä lupasi. Jutun alussa hän yritti selittää seksikkyyden jonakin muuna kun ulkonäkönä, mitä se myös on. Seksikkyys voi olla jonkun leuan muoto, pilke silmäkulmassa, miten vuosi vuoden jälkeen pitää toisesta hyvää huolta, miten ihminen voi vielä hymyillä vaikka on elämässään joutunut kestämään vaikka mitä, tämä on seksikkyyttä. Ensimmäinen pari puhuu pepusta jne.., eihän se ollut pointti!

--------
Linda[/LAINAUS]

Et vissiin lukenut koko vastausta, siinä puhutaan aika paljon muustakin kuin pepusta. Ja hei, meillä kaikillahan on eri asiat mitkä tuntuvat seksikkäiltä. EI ole olemassa oikeaa tai väärää. Sinusta kertomasi asiat ovat seksikkäitä, näistä pareista taas heidän kertomansa. Ja itseasiassa hymykuoppia voisi verrata leuan muotoon ja toisen hyvän kohtelun juuri tuohon, että pitää toisesta huolta. Eli ekassa vastauksessa oli juuri noita sinun mainitsemiasi asioita pepun lisäksi. Jos on hyvä peppu niin kyllä sekin aika sexyä on.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

harmaa

12.10.2003 13:44

[LAINAUS]10nainen kirjoitti 12.10.2003 klo 13:25:

Et vissiin lukenut koko vastausta, siinä puhutaan aika paljon muustakin kuin pepusta. Ja hei, meillä kaikillahan on eri asiat mitkä tuntuvat seksikkäiltä. EI ole olemassa oikeaa tai väärää. Sinusta kertomasi asiat ovat seksikkäitä, näistä pareista taas heidän kertomansa. Ja itseasiassa hymykuoppia voisi verrata leuan muotoon ja toisen hyvän kohtelun juuri tuohon, että pitää toisesta huolta. Eli ekassa vastauksessa oli juuri noita
sinun mainitsemiasi asioita pepun lisäksi. Jos on hyvä peppu niin kyllä sekin aika sexyä on.[/LAINAUS]

Niin ihmisissä on monta eri asiaa jota voi pitää seksikkäänä. Ja sehän oli tämä jutun ydin, eikö. Ainakin niin toimittaja lupaa alussa. Se itse asia että ensimmäinen pari pitää sitä ja sitä toisissaan seksikkäänä ei oikeastaan ollut mun protestin pääpointti. Vaan se että juttu lupasi muuta kun tarjosi. Jutussa yritettiin päästä siihen lopputulokseen että parit selittäsisi mitä pitää ne yhdessä, mitä toisessa viehättää. Ja tosiasia on että hyvä peppu tai isot lihakset tai mikätahansa ulkonäköasia ei pysy. Olisin halunnut tietää mitä sekikkyyttä ne partnerissaan näkee jota me muut emme näe.

------
Linda

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

samaa_mielta

12.10.2003 19:39

[LAINAUS]unicron kirjoitti 10.10.2003 klo 12:17:

Missit/mallit+jääkiekkoilijat = kaksi aivotonta kanaa löytää toisensa. On se oikeasti aika surkuhupaisaa touhua[/LAINAUS]

nimenomaan! siinä on vakka kantensa valinnut. mutta hyvä niin, sillä yhteensopivuushan se ratkaisee eikä älyllinen korkeatasoisuus. ja eihän tähän maahan syntyisi lisää tyhmiä jääkiekkoilijoita ja kanamaisia julkkisnaisia muun kansan iloksi/huviksi, jos vain älykkäät ihmiset lisääntyisivät.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

mustamies

12.10.2003 23:10

[LAINAUS]samaa_mielta kirjoitti 12.10.2003 klo 19:39:

nimenomaan! siinä on vakka kantensa valinnut. mutta hyvä niin, sillä yhteensopivuushan se ratkaisee eikä älyllinen korkeatasoisuus. ja eihän tähän maahan syntyisi lisää tyhmiä jääkiekkoilijoita ja kanamaisia julkkisnaisia muun kansan iloksi/huviksi, jos vain älykkäät ihmiset lisääntyisivät.[/LAINAUS]

Miten määrittelet älyllisen korkeatasoisuuden? Miksi jääkiekkoa harrastava tai sitä työkseen pelaava ei voisi olla älykäs? Mitä tulee niistä pareista kun nainen onkin korkeakoulutettu "älykkyyttä vaativaa" työtä tekevä ja mies jääkiekkoilija? Viittaan vain siihen, ettei voi yleistää, että kaikki jääkiekkoilijat olisivat tyhmiä. Sillä tuskin sinun mittapuussasi älykkäät naiset jaksavat elää elämänsä tyhmien jääkiekkoilijoiden rinnalla. Eli teoriasi on vesittynyt jo alkuunsa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

anina

15.10.2003 10:03

Katariina ja Mikael, teidän ihollanne lukee Rakkaus. Niin kaunista sanat ja kuvat.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

firedemon

15.10.2003 16:39

Kiitos kauniista sanoista Anina :-)[SIGNATURE]

_______________________

-=Mikael=-[/SIGNATURE]

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Miska

16.10.2003 15:17

Erikoista kuinka ammattien vetovoimasta edes keskustellaan. Totta kai tiettyihin ammatteihin liitetään oletusarvoisesti tiettyjä ominaisuuksia. Palomiehiä pidetään rohkeina ja miehekkäinä, psykologeja taas hyvinä ihmistuntijoina ja hyvin palkattuina. Nämä olivat ainakin minun assosiaatioitani parista ammatista.

Väitän myös, että ihmiset hakeutuvat ammattiin näiden uskomusten ja käsitysten perusteella, mikä kertoo myös henkilön päämääristä ja arvoista. Bisnesalan ihminen todennäköisesti pitää rahasta, sairaanhoitaja taas haluaa auttaa ihmisiä. Nämä ovat latteuksia, mutta usein myös tosiasioita.

Onko siis typerää olettaa jotain ihmisistä ammatin pohjalta? Olivat oletukset sitten negatiivisia (jääkiekkoilijat tai mallit ovat tyhmiä) tai positiivisia (insinööri on älykäs, poliisi turvallinen). Samalla tavalla tehdään oletuksia ihmisten vaatteiden perusteella, vaikka emme ihmistä sen paremmin tuntisikaan.

Ei ole pinnallista tehdä oletuksia tuntemattomista ihmisistä tai asioista, niin me koemme maailman ympärillämme. Pinnallista on tuomita joku vain sen perusteella, että tietää toisen olevan jääkiekkoilija, malli, siivooja tai lähikaupankassa.

Itse olen portsari. Olenko minä siis tyhmä vallanjanoinen bodari?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

riiuska

17.10.2003 11:03

Mahtavia pariskuntia jokainen. Seksikkyys ja mitä pitää seksikkäänä on yksilöllistä.
Täytyy kyllä ihmetellä, mitä minun mieheni pitää minussa seksikkäänä, koska olen reilusti ylipainoinen nainen (yli 40 kg), mutta niinhän sanotaan, että "kauneus on katsojan silmässä" , sekä hyvässä että pahassa.
Oikein hyvää jatkoa teille kaikille pariskunnille. Pidetään silmät ja sydämet avoimena.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

living_in_uk

17.10.2003 17:13

pitaako laittaa tollasia puolialastomia ihmisia artikkelin sekaan (internet) meitsi tykkaa lukea internettiartikkeleita jotka on mielenkiintoisia muttei toimistotyossa pysty pitamaan "epailyttavan nakoisia " sivuja auki.ja juuri tyopaikalla tuleekin luettua suomalaisia sivuja.
so please laittakaa lehden sivuille mita vaan mutta voisittkeo katsoa mita panette netin sivuille.menee muuten monet artikkelit sivu suun.kiitos .
anna living in UK.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Ihmettelija

18.10.2003 18:34

Kyseinen ihminen taitaa olla niitä ihmisiä, jotka esimerkiksi rannalle mennessään häpeilevät ja laittavat itsensä verhoukseen etei vaan mitään näy?
Vai käytätkö bikineitä?
Mun mielestä kaikilla noilla on enemmän vaatteita päällä kuin millään normaali uimarannalla.

Ja noin muuten vinkiksi jos kuvat kiusaavat:

Internet Explorerista
Tools -> Internet Options -> Advanced
Kelaa Multimedia kohta ja ota ruksi pois kohdasta Show Pictures, niin ei tarvii valittaa.

[LAINAUS]living_in_uk kirjoitti 17.10.2003 klo 17:13:

pitaako laittaa tollasia puolialastomia ihmisia artikkelin sekaan (internet) meitsi tykkaa lukea internettiartikkeleita jotka on mielenkiintoisia muttei toimistotyossa pysty pitamaan "epailyttavan nakoisia " sivuja auki.ja juuri tyopaikalla tuleekin luettua suomalaisia sivuja.
so please laittakaa lehden sivuille mita vaan mutta voisittkeo katsoa mita panette netin sivuille.menee muuten monet artikkelit sivu suun.kiitos .
anna living in UK.[/LAINAUS]

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Jeagle

19.10.2003 01:45

[LAINAUS]Couac kirjoitti 10.10.2003 klo 12:34:
V***u, mitä p***aa jotkut tänne kirjoittavat![/LAINAUS]

puuttuvat kirjaimet i,t,t,a,s ja k! Peliin vaan kaikki! Mulla alkaa kans pikku hiljaa mennä kaapelit tosi pahasti ristiin näiden "homo on paska" -miesten kanssa!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Jeagle

19.10.2003 02:00

[LAINAUS]malboro kirjoitti 12.10.2003 klo 10:30:

Urheilu on maailman merkityksettömin asia ja en voi kuin sääliä niitä, jotka ottavat sen tosissaan ja tekevät sitä elääkseen[/LAINAUS]

Mitä vittua?!? Kenen mielestä urheilu voi olla merkityksetön asia?
Ihminen, ja aika pirun monet muutkin eläimet ovat kilpailleet keskenään aina. Siis AINA. Se on eläimille koko lailla luontaista toimimtaa ja viihdettä. Urheilu auttaa pitämään kunnossa ja näin ehkäpä parantamaan elämänlaatua ja pidentämää n itse elämää. Mallu tarkoitti varmaan yleisöurheilua, mikä ei todellakaan ole merkityksetöntä sekään. Ensinnäkin se on tätä nykyä iso bisnes. Suomen tapauksessa eritoten lätkä työllistää aivan hillittömän kasan ihmisiä. Sitä paitsi "tuttu roomasta" -slogania lainatakseni, mitä muuta ihminen tarvitsee kuin "leipää ja sirkushuveja"..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

mette27

20.10.2003 11:03

musta seksikkyys lähtee itsestä, pitkälti käyttäytymisestä.Ei se oo kiloista kiinni, herättääkö joku mussa tunteita. itse olen kokoa xl, mutta usein kuulen, että olen hyvinkin sexikäs. Älyä, käytöstä ja oikea asenne huolitellulla ulkonäöllä on tärkeempää.kunhan vaan saatais se nykynuorisonkin asenteisiin.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

vauva

20.10.2003 15:04

sain kanssa siitä jutun alusta sellasen kuvan, että ois ollu tulossa erilaisia asoita mitä yleensä pidetään seksikkäänä. en meinaa sillä että ois mitkään jutun henkilöiden seksikkäänä pitämät asiat väärin, mutta siitä alusta saa kyllä sellasen kuvan, että tulis enemmän muutakin kun ulkonäköä ja "tavallisia" asioita.
ja älkää yrittäkö nyt tarkotuksella ymmärtää väärin,vaikka onkin aika huonosti selitetty :)

tosi hyvä artikkeli oli kyllä, hienoa, että jotkut uskaltaa osallistua!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

vauva

20.10.2003 15:09

niin ja piti sanoa vielä, että jaska & riku näyttää niin uskomattoman onnelliselta parilta, voih. :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

DaBoy

20.10.2003 19:23

Hieman asiaan liittyen, kai..

Ihmeellistähän tässä "homot sucks"-keskustelussa on se, että usein noita mielipiteitä laukovat äijät eivät ollenkaan muista bi-miehiä... ;-) Varmaankaan siksi että omastakin kaveriporukasta ainakin joka kolmas käy tasaseen kiksauttamassa oman mimminsä sijaan jotain toista kundia/miestä. Että kuin pervoo se nyt sitten voiskaan olla, vihjeenä vain...;-))

Joo. Seksikkyys lienee se tietty itsetunto ja -tuntemus, joka leimuaa ihmisen silmistä ja koko olemuksesta aistikkaana viestinä ympäristölle.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

B_B

21.10.2003 03:36

Jos jollekin komea =lihaksikas, kannattaa etsiä käsiinsä painija. Sieltä löytyy kroppaa! =D Rahaa ei valitettavasti tipu siinä lajissa joten onnenonkijat pysyköön jäähallien nurkilla.

Toivottavasti ihmisiä päästään pian kloonaamaan, saadaan kaikille halukkaille kumppani siitä samasta muotista, olisi yksi huolenaihe vähemmän. Muut taidetaan sitten elää yhdessä omituisten fetissiemme kanssa ja kelpuuttaa kumppaneiksi ns tavallisia ihmisiä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

rahaeiratkaise

21.10.2003 08:42

[LAINAUS]B_B kirjoitti 21.10.2003 klo 03:36:

Jos jollekin komea =lihaksikas, kannattaa etsiä käsiinsä painija. Sieltä löytyy kroppaa! =D Rahaa ei valitettavasti tipu siinä lajissa joten onnenonkijat pysyköön jäähallien nurkilla. .[/LAINAUS]

Voi kuinka väärä kuva joillain on jääkiekosta ja rahasta. Muutamat pelaajat kyllä tienaa sievoiset summat, mutta suurin osa ihan normaalia palkkaa mitä saisi ns. tavallisestakin työstä. Nhl on asia erikseen. Ette varmaan tiedä, että esim. Mestiksessä pelaavat saavat suurimmalta osin ainoastaan muutaman sata euroa kuussa bensakuluja kattamaan ja sen lisäksi tekevät ns. normaalia työtä. Ei kaikki kiekkoilijoiden vaimot todellakaan ole onnenonkijoita varsinkaan mestispelaajien. Kaikista kiekkoilijoista vain muutama prosentti rikastuu pelaamalla.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

lontoosta_moi

21.10.2003 14:59

[LAINAUS]Ihmettelija kirjoitti 18.10.2003 klo 18:34:

Kyseinen ihminen taitaa olla niitä ihmisiä, jotka esimerkiksi rannalle mennessään häpeilevät ja laittavat itsensä verhoukseen etei vaan mitään näy?

Ei valttamatta. Taalla Englannin maalla vaan saattavat katsoa aika karsaasti, jos kovasti kiinnostaa nettisivut missa on puolialastomia ihmisia. Nailla kun on ihan oikeasti ongelmia seka seksuaalirikollisten, pedofiilien etta tyoaikana seksisivuilla surffailun kanssa.

Niin ja tradenomiksi opiskeleminen ei sitten tee viela kenestakaan alykasta. Katsokaa vaikka sisaanottomaaria. Kuka tahansa ammattikorkeaan paasee, jos vaan sattuu huvittamaan.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

ihmettelija

21.10.2003 16:09

Juu, sitä vähän uumoilin, kun on konservatiivisestä
Englannista kyse. Siksi annoinkin se toisen vinkin
kuvien Disablaamisesta itse Internet Explorerista.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

firedemon

21.10.2003 16:16

Täytyy sanoa, että itsekin olin menossa tuohon haastattteluun ihan muine ajatuksineni ja sen "vanilija" henkisyys olikin suuri shokki.

Artikkeli ja itse haastattelu tuli hieman kulman takaa, enkä ollut kerennyt siihen valmistautua sillä tavalla. Sen näkee jo vastaamisesta. Meillä Katariinan kanssa kuitenkin peruspointti lähtee seksikkyydestä korvien välistä, ei niin paljon ulkonäöstä. Se, että saatamme olla joidenkin mielestä "hyvännäköinen" pari on vain plussaa sen henkisen alkupääoman lisäksi, joka nivoutuu sitten lopulliseksi seksikkyydeksi.

[SIGNATURE]

_______________________

-=Mikael=-[/SIGNATURE]

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Tsapa

22.10.2003 14:12

[LAINAUS]ukkola kirjoitti 10.10.2003 klo 14:25:

Vai niin, taitaa kirjoittajalla itsellään olla vähän tyhjää päässä. Otetaanpa muutama esimerkki alan ihmisistä:

Vanessa+Kurri: 2 sivistynyttä miellyttävän oloista henkilöä, Kurri menestyvä bisnesmies, vaimo opiskelee tradenomiksi (entinen missi ja kiekkoilija)

Anitra Ahtola: yrittäjä, oma tanssikoulu, malli

Tiina Vierto: yrittäjä, pt-roimisto, juontaja, malli/ex-missi

Suvi Miinala+Tiilikainen: fiksun oloinen malli, jolla varmasti tavoitteita muuallakin kuin mallina + jääkiekkoilija, käsittääkseni fiksu sellainen

Janina Frostell: oma alusvaatemallisto, laulaja, malli. En ole saanut mitään aivoton tapaus kuvaa hänestä.

Tätä listaa voisi jatkaa mutten viitsi vaivautua. Kateus, se taitaa nostaa päätään eräillä...

------------------------------------------
Niin... miten näiden mallien/missien loistava äly tulee esille noissa nykyisissä ammateissaan: malli, laulaja, juontaja, omistaa oman tanssikoulun, jne jne? Hmmm.... ;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Nauttija

23.10.2003 08:44

Seksi on mahtavaa, se mitä voit toiselle ihmiselle antaa ja mitä voit saada. En tiedä mitään parempaa kuin kumppanista nauttiminen, ja se ei välttämättä ole aina pelkkää sängyssä touhumista, vaan kaikista asioista voi tehdä seksikästä. Seksi on elintärkeää minulle ja meille jokaiselle!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

jopas_jotain

23.10.2003 09:03

[LAINAUS]Tsapa kirjoitti 22.10.2003 klo 14:12:
Niin... miten näiden mallien/missien loistava äly tulee esille noissa nykyisissä ammateissaan: malli, laulaja, juontaja, omistaa oman tanssikoulun, jne jne? Hmmm.... ;)[/LAINAUS]

No omaa yritystä pyörittävien päässä yleensä liikkuu muutakin kuin ilmaa. Ei ihan dorkat pysty menestymään bisnesmaailmassa. Jos sen lisäksi on malli, juontaja ja jopa kaunis niin joidenkin mielestä ei voi älykäs vai?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

kisu-neiti

24.10.2003 12:04

[LAINAUS]Nauttija kirjoitti 23.10.2003 klo 08:44:

Seksi on mahtavaa, se mitä voit toiselle ihmiselle antaa ja mitä voit saada. En tiedä mitään parempaa kuin kumppanista nauttiminen, ja se ei välttämättä ole aina pelkkää sängyssä touhumista, vaan kaikista asioista voi tehdä seksikästä. Seksi on elintärkeää minulle ja meille jokaiselle![/LAINAUS]

Olen aivan samaa mieltä, viisasta puhetta ja niin kauniisti sanottu!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

pikkutaapero

8.11.2003 12:11

helouw.

mun täytyy nyt sanoa tähän yks juttu, kun puhuitte missien turhamaisuudesta, tyhmyydestä yms.

mä tanssin anitra ahtolan tanssikoulussa, ja anitra vetää mulle useimmat tunnit. tulisittepa kattomaan, minkä näkönen se siellä on! sillä on löysät verkkarit, löysä t-paita, vaan vähän jotain ripsarii ja tukkaki repsottaa löysäl ponnarilla. ilman anitran apua mä en olisi yks viime vuoden sm-mestareista.

lisäksi anitra on monessa lehdessä kommentoinut, miten outoa hänestä on olla ei niin oma itsensä lavoilla. joskus hänestä on inhottavaa keikistellä kameroiden edessä, mutta se kuuluu hänen työhönsä.

tanssikoulun lisäksi anitra on myös maikkarilla studioemäntänä, ja tulee saamaan ensi vuonna oman televiso-ohjelman.

luuletteko, että hän olisi saavuttanut tämän kaiken olemalla missi? lisäksi hänellä on muita yrityksiä, hän on kahden pojan äiti ja seurustelee kuusi vuotta nuoremman miehen kanssa.

anteeksi vaan, mutta älkää yleistäkö missien tyhmyyttä ja turhamaisuutta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

seppokin

2.1.2004 02:05

[LAINAUS]FireDemon kirjoitti 09.10.2003 klo 21:39:

Jokailelle jotain :-)

.. yksi tykkää äidistä ♫ vielä ja toinen tyttärestä, ♪ kolmannella on mielessään ♫ vain poikaystävä ...[/LAINAUS]
mikähän on kyseinen kappale..?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

voi hitto

5.7.2008 20:36

Homot on ihan perseestä, mikä siinä ruskeassa reiässä viehättää? ja isot miehet kun haukkuu homoja on ihan luusereita? no jaa no.... joskus kai ne isot miehet on oikeasssa, pelkuruutta on että yrittää turvautua siihen että "isot miehet" tyhmiä, no ei se ole pelkästään ISOT MIEHET ketkä niin ajattelee, vaan aika moni. vihaan homoja koske he vievät loputkin miehet ja muutenkin, eikö järki sano että muna pimppiin, eikä muna munaan? ei ne sovi. ja on olemassa äly testejä..... pala peli testejä.... palikat ei sovi yhteen miten vain, ja ne on helppoja... eli PALIKAT EI SOVI AINA YHTEEN!!! VINK VINK!!!!!, eli lyhyesti... homot sucks....

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi