• 29.4.2013

City uudistui

Onneksi olkoon, olet nyt uudistuneessa Cityssä! Tämä on vasta alkusoittoa Cityn tulevalle kehitykselle, mutta moni asia on jo muuttunut, ja tämä tiedote valottaa ne tärkeimmät muutokset.

Deitti.netin kuvat näkyviin

Aiemmin Deitti.netin käyttäjien kuvat olivat vain Deluxe-jäsenten katseltavissa. Uudistuksessa tämä muuttui, ja kuvat ovat nyt kaikkien deittaajien nähtävissä. Myös moni muu asia Deitissä muuttui, lue aiempi tärkeä tiedote Deitti.netin muutoksista.

Yksityisestä viestittelystä Deluxe-ominaisuus

Cityn Pikaviestit ja Deitin viestit yhdistyivät uudeksi Yksityisviestit-palveluksi, joka sujuvoittaa viestittelyä käyttäjien kesken sekä mahdollistaa myös yksityiset ryhmäkeskustelut ja kuvaviestit.

Yksityisviestit ovat osa 15 euroa kuukaudessa maksavia Deluxe-ominaisuuksia. Ennen uudistusta tilatut Deluxe-jäsenyydet säilyvät voimassa edelleen.

Kaikki Deitti.netissä ilmoittaneet ja viestejä lähettäneet saivat Deluxe-ominaisuudet käyttöönsä kuukaudeksi veloituksetta. Vanhoille Deluxe-käyttäjille kuukausi lisättiin voimassa olevan jäsenyyden jatkoksi.

Yksityisviestittely on ainoa maksullinen toiminto Cityssä.

Ei enää maksullista rekisteröitymistä

Nyt rekisteröityminen Cityyn onnistuu ilmaiseksi pelkällä sähköpostiosoitteella tai Facebook-tunnuksella. Ei enää tekstiviestin lähetystä tai luottokortin höyläämistä. Myös unohtuneen salasanan saa tilattua suoraan omaan postilaatikkoon.

Keskustelu siirtyi osaksi artikkeleita

Cityn niin hyvässä kuin pahassa legendaarinen keskustelupalsta lakkautettiin, ja keskustelu siirtyi osaksi ajankohtaisia artikkeleita ja blogeja. Suosituimpia kommentteja nostetaan esille, ja räväkimmät kirjoittajat pääsevät parrasvaloihin.

Uusi sarjakuva

Cityssä aloitti uusi viikottain ilmestyvä sarjakuva, Poliisikenkä-Adidas.

Sisäpiirin seuraava aste

Niksit-palvelu yhdistyi Sisäpiiriin. Kaikkien kaupunkitieteiden kunniatohtori Walter de Camp kutsuu kaikki käyttäjät mukaan antamaan oman näkemyksen aiheesta kuin aiheesta tässä täysin uusitussa osiossa. Walter vastaa henkilökohtaisesti osuvimpiin kysymyksiinne ja osallistuu keskusteluun kanssanne.

Keskuudestamme poistuivat...

Uudistuksen myötä tuli myös aika jättää ainakin hetkeksi hyvästit osalle palveluistamme. Keskustelujen lisäksi lakkautuslistalla olivat muun muassa Go-Go, jonka korvasi Kaupunkiopas, Peilikuva, Kyselyt, Esileikki, Match ja Anti-TV. Osa näistä palaa myöhemmin uusittuina versioina osan jäädessä elämään vain muistoissamme.

Siis mitä?

Mikä jäi epäselväksi? Haluatko tietää lisää uudistuksesta? Valotamme mielellämme hämärän peittoon jääneitä juttuja, joten utele lisää asiakaspalvelustamme.

Osallistu Cityn kehittämiseen

City kehittyy jatkossa vahvasti. Haluamme käyttäjät mukaan kehittämään uudistuvaa palvelua. Anna mielipiteesi uudistuneesta saitista ja mitä haluaisit nähdä City.fi:ssä jatkossa. Kaikki risut ja ruusut ovat tervetulleita!

Lähetä palautetta uudesta City.fi:stä