Markku ja Elias haluavat haastaa perinteiset hampurilaispaikat : Tämä seikka erottaa uuden Barot's ketjun muista

Uuden kotimaisen hampurilaisketjun tavoitteena on laajentaa toimintansa ympäri maata - ja sen ulkopuolelle.

Lähes 80 prosenttia Barot’sin tuotevalikoimasta on hampurilaisia.
Lähes 80 prosenttia Barot’sin tuotevalikoimasta on hampurilaisia.
  • Mikä: Fast Casual -ketju
  • Missä: Järvenpää, Jyväskylä, Lahti, Kuopio, Seinäjoki, Raisio
  • Mitä: Ravintolatasoisia annoksia pikaruokamaisella nopeudella

Puuilon perustaja Markku Tuomaalan ja Scanburgerin perustaja Elias Sarajärven luoman Barot’s-ketjun ensimmäinen ravintola avattiin Järvenpäähän vuonna 2018 ja viimeisin Raisioon tämän vuoden helmikuussa. Kotimaiselle fast casual -ketjulle kuusi ravintolaa on kuitenkin vasta alkusoittoa.

Tulevaisuuden tavoitteena on nimittäin perustaa Suomeen yhteensä 30 ravintolaa ja laajentaa toimintaa myös kansainvälisille markkinoille. Pandemiasta ja maailmanpoliittisesta tilanteesta huolimatta yrittäjät luottavat toimialan kasvumahdollisuuksiin.

“Kirjasimme kansainvälistymisstrategiaamme ennen koronaa, että vuonna 2023 meillä on ensimmäinen ravintola ulkomailla. Parhaillaan tutkimme Espanjaa.”, Barot’sin toimitusjohtaja Toni Kivilahti kertoo.

Barot's on fast casual -ravintola, jossa voi nauttia ravintolatason annoksia pikaruokamaisesti moderneissa ravintoloissa, take-awaynä tai kotiin tilattuna.
Barot's on fast casual -ravintola, jossa voi nauttia ravintolatason annoksia pikaruokamaisesti moderneissa ravintoloissa, take-awaynä tai kotiin tilattuna.

Tällä hetkellä  ravintolaketju työllistää jo noin 90 avintola-alan ammattilaista. Kivilahden unelmana on työllistää satoja ammattilaisia ja luoda varsinkin nuorille uramahdollisuuksia ravintola-alalla.

Kastikkeet burgereiden keskiössä

Lähes 80 prosenttia Barot’sin tuotevalikoimasta on hampurilaisia. Tarjolla on myös laadukkaasti valmistettuja kasvisvaihtoehtoja sekä vegaanisia ja gluteenittomia tuotteita.

Erikoisuutena Barot’sissa on se, että asiakas valitsee aina itse hampurilaisensa kastikkeen seitsemän makuvaihtoehdon joukosta. Kivilahden mukaan tuotekokemuspalaute on ollut innostavaa.

“Olemme huikean ylpeitä omasta tuotteestamme ja etenkin kastikkeistamme, jotka olemme kehittäneet omalla reseptillämme. Olemme saaneet asiakkailta palautetta, kuinka tuote muuttuu ihan eri makuiseksi vain kastiketta vaihtamalla. Ylivoimaisesti myydyin kastike ja oma suosikkini on valkosipuli”, Kivilahti kertoo.

Barot'sissa asiakas valitsee kastikkeen hampurilaiseen aina itse.
Barot'sissa asiakas valitsee kastikkeen hampurilaiseen aina itse.

Kehitteillä on myös hybridikonsepti, jonka tavoitteena on palvella entistä paremmin sekä autolla paikan päälle saapuvaa että kotona ruokailevaa asiakasta.

“Kilpailuetuna olemme pystyneet luomaan fast casual -konseptia alusta alkaen. Tiedostamme myös vastuullisen kuluttamisen ja muut kasvavat ilmiöt, kuten arjen hektistymisen ja elämysten hakemisen. Ne luovat tarvetta nopeille ja helposti saataville ratkaisuille. Elämysten osalta panostamme paitsi hyvään ruokaan, myös asiakaskokemukseen ja tilojen viihtyisyyteen.”

LUE MYÖS: The Bro's Burgertruck tarjoilee heittämällä elämäsi parhaimmat burgerit

2 kommenttia

PaulaFox

17.6.2022 15:38

Hei) Nimeni on Paula ja olen 23-vuotias) Olen aloitteleva seksimalli 18+) Arvostele kuviani osoitteessa - https://ja.cat/id397034

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi juttua

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi