Kahvilabrändi Espresso House tiedottaa lanseeraavansa joulukuun alussa palvelun, jollaista ei ole Suomessa ennen nähty - kahvin kausikortin. Idea kausikortissa on yksinkertainen: kahvilaketjun kortilla asiakas voi nauttia mielin määrin kahvia kiinteään kuukausihintaan.
– Kahvin kausikortti on uudenlainen konsepti ja uskomme siihen todella vahvasti. Olemme innoissamme ollessamme ensimmäisenä kahvilatoimijana tuomassa tämän palvelun Pohjoismaissa ja Saksassa. Suomessa juodaan eniten kahvia maailmassa ja Espresso Housella haluamme tarjota kaikille mahdollisuuden huippulaatuiseen kahviin erittäin houkuttelevaan hintaan, Espresso House Finlandin tuore maajohtaja Santtu Hellström kertoo ketjun antamassa tiedootteessa.
Kortin voi ladata 14,90 euron hintaan
Kahvin kausikortti on saatavilla Espresso Housen mobiilisovelluksessa. Kahvin kausikortin voi ladata 14,90 euron kiinteään kuukausihintaan, ja sen avulla nauttia vapaasti suodatinkahvista koko päivän ajan. Kahvin voi mobiilisti tilata myös ennakkoon, jolloin valmiiksi kupissa olevan kahvin voi käydä noutamassa kahvilasta ilman jonottamista kontaktivapaasti.
– Pandemian iskiessä viime keväänä meidän oli löydettävä uusia keinoja palvellaksemme vieraitamme. Lanseerasimme nopeasti ennakkotilauspalvelun ja aloitimme kotiinkuljetusyhteistyön Woltin ja Foodoran kanssa. Nyt uusi palvelumme, kahvin kausikortti, on ainutlaatuinen, nopea tapa miellyttävään kahvilakokemukseen, Santtu Hellström jatkaa.
Kahvin kausikortti on virstanpylväs Espresso Housen lähes 25 vuotisessa liiketoiminnassa.