• 27.9.2013

Uudistuksia Deitti.netissä

Deitti.net on saanut kaksi tärkeää uudistusta: spämmirajoituksen ja mahdollisuuden maksaa Deluxe-tilaukset laskulla. Lue alta tarkemmat tiedot ominaisuuksista.

Spämmirajoitus karkottaa huijarit ja häiriköt

Uudistuneen Deitti.netin suosion ovat huomanneet myös epämääräiset tahot. Kesän aikana palvelussa oli spämmiongelmia, jolloin muutamat ulkomaalaiset häiriköt lähettelivät sadoittain viestejä Deitti.netin käyttäjille. Pahoittelumme kaikille, jotka näitä viestejä vastaanottivat. Olemme estäneet kyseisten käyttäjien pääsyn palveluun ja poistaneet heidän lähettämänsä viestit. Halusimme kuitenkin ratkaista ongelman lopullisesti ja taata käyttäjillemme mahdollisimman luotettavan palvelun.

Deitti.netiin on nyt lisätty häirikköviestien varalle uusia suojauksia, jotka rajoittavat epämääräistä viestittelyä. Suojaukset ovat aluksi testikäytössä ja tulemme säätämään niiden tasoa aktiivisesti. Jos rajoitukset estävät myös normaalia viestittelyä, ota yhteys ylläpitoon. Vain käyttäjäpalaute auttaa meitä kehittämään suojauksista tehokkaat, mutta mahdollisimman vähän rehtiä käyttöä rajoittavat.

Emme valitettavasti voi kertoa tarkemmin rajoitusten luonteesta, jotta niiden kiertäminen olisi mahdollisimman vaikeaa.

Tilaa Deluxe laskulla – saat 1,5 - 3 kuukautta maksuaikaa

Onko sinulla puhelimessa palvelunumeroesto ja luottolimiitti täynnä? Ei hätää, Deitti.net/Deluxen tilaus onnistuu nyt myös laskulla. Edullisten 3 ja 6 kuukauden Deluxe-tilausten maksamisen voi suorittaa nyt laskulla.

Testaa heti ja löydä parempaa seuraa.

Lempein terveisin,
Deitti.net Headquarters

Mikä ihmeen Deitti.net?

Deitti.net on vuodesta 1997 toiminut kotimainen seuranhakupalvelu. Palvelun ylläpidosta vastaa suomalainen yhtiö ja sen palvelimet sekä käyttäjärekisterit sijaitsevat Suomessa. Palvelun asiakaspalvelu ja ylläpito toimivat Helsingin Vallilassa. Deitti.net noudattaa Suomen lakeja ja asetuksia.

Kuva: Thinkstock