Olen empatia-impotentti;...

Olen empatia-impotentti; toisten ilot tai surut eivät voisi vähempää kiinnostaa. On hyvin raskasta aina 'näytellä' oikea, yhteiskunnan odottama reaktio. Surunvalitteluihin en kykene ollenkaan: kun ex-poikaystäväni äiti kuoli keskellä yötä, ja mies itki sylissäni, minua vain ällötti miehen turpea naama ja täydellinen avuttomuus. En jaksanut katsella miestä allapäin, joten jätin hänet aika pian sen jälkeen.

Olen myös itsekäs, ja minun pitää pinnistellä jotta hyvien tapojen mukaisesti muistaisin kysyä toiselta "mitä kuuluu", ennen kuin alan selvittämään omia asioitani. Heidän vastauksensa eivät taaskaan kiinnosta pätkääkään.

Minua inhottaa, jos vieraat ihmiset koskevat minua tai tulevat liian lähelle. Etuilu jonoissa saa minut lähes raivon partaalle. Tervehdykseen vastaamatta jättäminen saa minut toivomaan ko. moukalle kaikkea pahaa.

Pidän itseäni älykkäämpänä kuin valtaosa väestöstä; puhun kuutta kieltä sujuvasti, kykenen analysoimaan tilanteet nopeasti ja vaivatta ja pystyn luoviin ratkaisuihin. Annan itsestäni myös älykkään ja rakastettavan ensivaikutelman, jonka varjolla sitten myöhemmin lusmuilen niin paljon kuin sielu sietää. Olen myös loistava luomaan ihmissuhteita, jotka edistävät uraani, enkä yleensä "hengaa" kenenkään kanssa, ellei hänestä ole minulle edes jotain hyötyä.

Toisaalta taas itken katsoessani "Animal Planetia", jos näen kaltoin kohdellun koiran.

  • 30 v nainen

90 kommenttia

Anonyymi

17.11.2005 21:50

Sosiopaatti olet. Onneksi olkoon.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

17.11.2005 21:53

zzzzzzZZZzzZZZz... hö, zzzz, röyh!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

17.11.2005 21:57

She thinks she all that, but she ain't.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

17.11.2005 22:03

kuulostat tosiaan ihastuttavalta ihmiseltä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

17.11.2005 22:49

narsistinen persoonallisuushäiriö. Olen pahoillani läheistesi puolesta

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

17.11.2005 23:51

Ajattelet samaalla tavalla kuin minä - toisaalta omasta mielestäni suuri osa maailman ihmisistä tulisi murhata systemaattisesti. Eläimistä en välitä sitäkään vähää.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 00:00

HOITOON!!!
Tai saunan taakse vielä mielummin!
pyrkyri!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 01:14

Sosiopaatti tai sitten ihminen, jonka psyyke suojelee herkkää mieltä omaksumalla ylpeän ja välinpitämättömän asenteen. Saattaa olla, että sun oikea ongelmasi on häpeä ja pelko paljastaa oikea minäs ihmisille. Ja ihmisten heikkouden näkeminen saattaa saada sut raivon partaalle, koska et kestä nähdä toisten ilmaisevan niitä tunteita, mitä itse inhoat itsessäsi. Jokatapauksessa, onnellisena sä et elämääsi voi noin elää.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 07:05

Niin, tai toisen avuttomuuden ja surun kestäminen voi olla liikaa ihmiselle, joka ei luota itseensä, on epävarma. Hän toivoisi tuon toisen olevan kontrollissa, sillä hänen oma kontrollinsa on ohut. Kyllä tuossa tunnustuksessa paistaa myös kyvyttömyys asettua toisen asemaan, vieraus ja vääristynyt omakuva. Ehkä se siitä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 07:34

Liian pitkä juttu, keskeytin, ei kiinnosta toisten ininät,,,

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 08:14

juuh aikamoista kakkaa...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 08:25

meitä mahtuu moneen junaan..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 09:20

Tunnustaja puki sanoiksi sen, millainen itsekin olen.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 09:34

Säälittävä tapaus. Ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 09:35

Voi, olen oikeasti pahoillani siitä minkälainen elämä sinulla on. Olisi kamalaa kantaa tuollaista taakkaa, kun ei siitä edes pääse irti. Ei kai omaa luonnettaan voi kauheasti muuttaa? Minulla on ehkä toisin päin, kärsinen yliempaattisuudesta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 09:52

Varmaan suurin osa pitää itseään keskivertoa älykkäämpänä. Varmaan on selvää, että kaikki eivät sitä voi olla. Varmaan tiedät, että jokainen tekee omasta mielestään "luovia ratkaisuja" ja jopa sangen nopeasti. Varmaan tiedät myös, että älykkyyttä on eri lajeja ja että hyvä "kielipää" on yksi niistä.

Haluaisin ajatella, että keskivertoa älykkäämmät ihmiset käyttävät aikansa muuhun kuin sen miettimiseen kuinka paljon ja millä tavoin he ovat keskivertoa älykkäämpiä. Haluaisin myös ajatella, että oikeasti keskivertoa älykkäämmän ihmisen ei tarvitsisi tuon toteamisen jälkeen esittää merkityksettömiä todisteita kuten koulutusta, ammattia tai taitoja, sillä he näkisivät ne nimettömyyden takia turhiksi ja kertovat vai huonosta itse tunnosta. Haluaisin ajatella, mutta en pysty, koska olen keskivertoa tyhmempi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 10:04

Vittu! Mistä helvetistä näitä saatanan horoja sikiää?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 10:06

hienoo kuule et osaat kuutta kieltä sujuvasti?
monelle on useamman vuoden prosessi päästä kasvamaan ulos tollasesta narsismista.
Onnea valitsemallasi tiellä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 11:29

Nyt kipin kapin jutskailemaan psykologin kanssa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 11:39

Mistä näitä ihmisiä tulee. Ei niin että sua kiinnostaisi, mutta mulle tuli paha mieli sun tunnustuksen lukemisesta. Onneksi itse puhun seitsemää kieltä ja näytän hyvältä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 11:59

Vai älykäs, no, et sinä tyhmältäkään vaikuta. Ainakin osaat kirjoittaa, toisin kuin suurin osa mm. täällä. Kiinnostaisi tietää, miten paljon tuo empatiakyvyttömyys sinua häiritsee. Ainakin olet ajatellut asiaa, kun kerran sen tunnustit.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 11:59

Ammattiauttajan puheille vaan, eiköhän siellä jotain saa paremmaks.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 12:25

Suosittelen pitempiaikaista terapiaa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 12:48

Kliinisen määritelmän mukaan psykopaatti. Tuleva sarjamurhaaja. Hanki apua kun vielä ehdit.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 12:51

Niin, tuo voi olla niin montaa eri asiaa. Se voi olla esim. tuo narsistinen persoonallisuushäiriö (nainen 28v) ja tämän lisäksi vielä useita pahoja tunnelukkoja menneisyydestä, joiden suojauksen tuloksena tuo häiriö. Defenssinä toimii tuo elämän järjestely ja järkeistäminen, plus lievä kehuminen:)
Moni on jo sanonut oikein, ammattiauttajalle puhumaan, eikä tosin sinnekään kannata mennä jos et ole valmis myöntämään ongelmaa ja kohtaamaan sitä. Olen nähnyt useamman tapauksen jossa potilas järjestelmällisesti "älyköi" itsensä auttamisesta ulos. Ammattiauttajaa ennen kannattaisi pyrkiä puhumaan asiasta esim. äidille joka pystyy todennäköisesti valaisemaan joitakin syitä tai antamaan tukea prosessillesi. Kaikki lähtee rehellisestä tunnustamisesta ainakin kaikkein lähimmäisilleen, tai terapeutille.

Mitä iloa olla pelkkä kuori itsestään kun voi kokea ainutlaatuisen elämän ja rakkauden?

-= Uskossa elävä =-

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 12:55

^Miten mulle tulee Kumman kaa-ohjelma mieleen?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 12:57

Jep, kuulostaa tutulta... *katsoo samalla peiliin*.
Minusta rankkaa ei ole huomata, että muut ihmiset kuin omat lapseni ovat aika lailla yhdentekeviä (lasteni äiti mukaan luettuna), vaan rankkaa on nimenomaan näytellä sitä jatkuvaa korrektiutta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 12:59

Sitä paitsi, en ymmärrä, mistä porukkaa repii sen hoitoon lähtemisen halun ja taakka-ajattelun.
Siinä mitään taakkaa ole. Hoitoon passittaisin ennemmin kaikki ne "tunteesta toiseen kolmessa sekunnissa" -tyypit.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 13:00

Mulkun tarpeessa kärvistelevä läski lehmä !!!!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 13:11

Re: Mies, 34v, "passittaisin ennemmin kaikki ne "tunteesta toiseen kolmessa sekunnissa" -tyypit. "

He tarvitsevat kanssa hoitoa, olet täsmälleen oikeassa. Tämähän tässä on juuri on niin surullista kun meidän yhteiskunta voi todella pahoin.

Mielestäni tunteesta toiseen tyypit yrittävät epätoivoisesti kääntää omaa sisäistä vaakaansa positiivisemmalle puolelle. Runsaat negatiiviset kokemukset yms ovat niin voitolla että haetaan hetken mielihyvää lähes addiktoitumalla johonkin mistä niitä fiilareita saadaan, jotta vaakaa kallistuisi edes hetkeksi (vaikkakin valheellisesti) jonkinlaiseen tasapainoon.

Mielestäni tuo tunneumpio on tuotakin pahempi, ja voi aiheuttaa toisillekin ihmisille vieläkin isompaa tuskaa. esim. olemalla 3 vuotta yhdessä ja toteamalla ettei koskaan ole rakastanutkaan. 3sekunnin tyypit ei siihen yleensä pysty. Heillä on hätä jota yrittävät korjata, ilman keinoja.

-= Uskossa elävä =-

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 13:15

Kaiken kaikkiaan kaikki ongelmat ovat kantajansa näkökulmasta aina erittäin rankkoja eikä voi monestikkaan oikeasti sanoa että tämä on nyt pienempi ongelma tai isompi.

Etten siis tarkoittanut varsinaisesti alkaa väittää että jonkin toisen ongelma on pienempi.

-= Uskossa elävä =-

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 13:44

Melkein kuin olis lukenu omaa tekstiä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 14:54

Et oo ainoa, vois olla toi teksti itseni kirjottama. Itekin pidän itseäni varsin tunteettomana ihmisenä. Empatiakykyä löytyy lähinnä tuntemattomille ihmisille mitä ihmeellisimmissä tilanteissa mutta läheisille sitten ei millään. Mutta eipä se oo elämääni haitannu.

Tosin animal planettia katsoessa en itke=)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 15:46

Ihanaa jälleen kerran huomata olevansa normaali, tunteisiin kykenevä ja itseensä tyytyväinen nainen :)

Olen myös empatiakykyinen, vaikka tämä tunnustus ei myötätuntoani herättänytkään.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 16:18

^Siis noihin kommentteihin sen verran kommentoidakseni, että pelkkä "olen älykäs" ei useinkaan riitä vakuuttamaan älykkyydestä. Niinpä heitin muutaman (työelämän) perustelun oheen. Kyllähän se margariinirasioiden kiinnittäjäkin voi sanoa olevansa älykäs (ja voi sitä ollakin, eipä silti!).

Tunneköyhyys kalvaa kyllä jonkin verran, mutta on niitäkin, jotka itkevät joka ilta itsensä uneen uutisten jälkeen. Kai se on joku defenssi sitten. Mielestäni se, että kuitenkin yritän käyttäytyä ympäristön odottamalla tavalla, kertoo siitä että ainakin yritän ottaa toisetkin ihmiset huomioon.

Murhaamaan en lähtisi, sillä siitähän voi jäädä vaikka kiinni ;)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 16:33

Mielestäni keskityt turhaan tuohon älykkyyteen. Jos olet älykäs niin ei sitä kukaan sinulta vie pois, eikä sitä tarvitse todistella itsellesikään kokoajan.
Sen sijaan nuo tunnelukot olisi todella hyvä purkaa. Itkeminen on kyllä enempi hyvästä, yritä itkeä joskus jos pystyt. (rationalisoimatta)

Tuohon "ympäristön odottamaan" tapaan kannattaa kanssa kiinnittää huomiota, paljonko se poikkeaa siitä (siis kaikessa tekemisessä, käyttäytymisessä jne) millainen sinä olisit vapaimmillasi ja tavallaan herkimmilläsi.

Totta on että teet lukuisia asioita ns. yhteiskunnallisesti oikein ja olet selvästi päässyt pitkälle, ainakin itse koet niin ja se on tärkeätä. Tuossa on vain se vaara ettet elä elämää läpi vaan otat vain murto-osan kaikesta. Elämä on kallista aikaa.

Psykopaatti ja murhausjutut jätän ihan omaan arvoonsa.Etkä ole yksin vaivasi kanssa, teitä on tuhansia.

Tämä tunnustushan voi olla uusi alku, voiko?
(enkä viittaa uskontoon vaan yleensä)

-= Uskossa elävä =-

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 17:37

En pysty edistämään sun uraa,mutta meidän pitäisi mennä kahville.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 17:43

^Siis kyllähän mä itken kun katson "Animal Planetia" - itku vaan projisoituu eläimiin eikä ihmisiin ;) Ajattelen jotenkin että ihminen ei ole sen itkun arvoinen. Ihmisillä on vapaa(hko) tahto, mutta (lemmikki)eläimet eivät voi vaikuttaa kohtaloonsa.

En minä siihen älykkyyteen nyt mitenkään erityisesti 'keskity', mutta ajattelin että jos kerran väitän olevani jotain, se pitää myös perustella.

Ja kyllä minä mielestäni elän ns. täyttä elämää; uskallan ottaa riskejä, myös ihmissuhteissa. Kai se on niin, että on vaan helpompi tietoisesti olla välittämättä ja mennä omia polkujaan, niin niitä kuoppia tiessä ei tule niin paljon vastaan.

Jos me kaikki olisimme välittämättä yhteiskunnan sosiaalisista (ja muistakin) säännöistä ja normeista, niin kyllähän suurin osa eläisi kuin pellossa... "Perushyviä" ihmisiäkin varmasti mahtuisi joukkoon, mutta he olisivat varmaan minoriteetti. Sitä vartenhan säännöt ym. ovat olemassa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 19:20

Heip! Olisit oikeasti jonkinlaisen terapian tarpeessa, suosittelen. Voit olla muutoin älykäs, älykkyyttä nääs on monia eri lahjakkuuden lajeja, mutta tunneäly sulla on aivan hukassa. Onnea itsesi kehittämisessä tällä alueella, se ei ole helppoa, mutta sitä tehdään koko ajan. Et ole ainoa ongelmasi kanssa!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 20:17

Tunneäly?!?!? Mikä 2000-luvun trendisana toi nyt on? Hyvin olen pärjännyt elämässä jo kohta 31 vuotta ilman sitäkin... Voin jo kuvitella kaikki ne 'tunnetyöpajat' joissa regressoidaan lapsuudenmuistoihin, opetellaan halaamaan ja tunnustetaan syvimmät angstit... Ei kiitos.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 20:46

Mitä ihmettä, ihmiset ovat perseestä ja koiratkin ansaitsevat enemmän sympatiaa? Niinhän se menee! Miksei menisi? Mitä enemmän tunnen ihmisiä, sitä enemmän rakastan koiraani.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 22:06

Aspergerin syndrooma.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 22:59

Säälittävää sakkia nuo kissojen ja koirien itkijät. Ovatko kaltoin kohdellut rotat, ruutanat tai kastemadot myös yhtä liikuttavia?

Joo, me rakastetaan eläimiä. Sodomia rules?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 23:16

^Entäpä aids-neekerit ja spitaaliset bangladeshilaiset? Moniavioiset muslimit? Rupiset, rammat ja haisevat täiset Kalkutan katulapset? Hyi helvetti.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 23:16

^^ eikös sodomia tarkoita peppupanoa, että mitä se eläimiin liittyy..?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

18.11.2005 23:43

Ihan tuli mieleen joku 17v teini :D No naiset kasvavat henkisesti hitaammin yleensä...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 00:01

^^Sodomia taitaa kuitenkin tarkoittaa nimenomaan eläimiin sekaantumista, juontunee raamatun Sodomassa harjoitetusta touhusta (olikohan ne Loot ja vaimonsa ja se suolapatsas-juttu siinä samassa).

Peppupanolle on toki monia nimiä, mutta sodomia ei ainakaan yksiselitteisesti tarkoita sitä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 00:08

Kuulut selvästi siihen pieneen prosenttiin ihmisistä, jotka ovat ns. "piileviä" psykopaatteja. Luonteen kylmyys, jopa läheisiä kohtaan, Narsismi, manipuloiva yms. Onneksi olkoon!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 00:13

^

Paskat se mikään psykopaatti kunhan henkisestijälkeen jäänyt intuatiivinen paska tai toisin sanoen nainen.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 01:24

joo, vahvasti vaikuttaa siltä että olet sosiopaatti. se saattaa tuoda ikäviä yllätyksiä tulevaisuudessa. onneksi voit mennä psykiatrille ja saada apua ongelmaasi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 02:15

^^Hehhee, kommenttisi uskottavuutta lisää roimasti yhdyssanojen oikeaoppinen käyttö sekä 'sivistyssanojen' kirjoitusasu.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 10:32

Perspektiivistäsi katsoen ongelmaa ei siis ole. Halusit vain jakaa "luonteenpiirtesi" ja
todistaa erinomaisuutesi, niinkö?

Yritähän sitten jatkaa seuraavat 30 vuotta samalla tavalla, sehän on loppujen lopuksi sinun elämäsi.

-= Uskossa elävä =-

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 10:35

Aspergerin syndrooma tuli minullekin ensin mieleen. En usko ettei asia olisi jo paljastunut 30 ikävuoteen mennessä muilla autismiin liittyvillä oireilla joita jokaisella As.synd. kärsivällä on. As. on ylidiagnisoitu (ennen lopullisia tutkimuksia, esiintyvyys > 1%), tuntuu epätodennäköiseltä että tässä olisi ns. varovainen As kyseessä.Sosiaalisen verkoston luominen omaa itseään varten onnistuu näennäisen hyvin, lisäksi 6 kieltä (sekä niiden osaamisen yleisyys) on hiukan liikaa pakonomaiseen perfektionismiin taipuvaisella As, myös oman tilan tarve on suuri ja se viittaa enempi muihin ongelmiin (kontrolliin yms).Samaten Touretten merkit eivät täysin täyty, "toivomaan pahaa" ei ole yleensä riittävä reaktio. Tourettea tosin ei ole kuin neljäsosalla As. ja tämän syndroomaa potevista voi jättää heti pois. Tunnereaktioita on aika paljon näissäkin teksteissä, kohteena vain eläimet ja itse.

-= Uskossa elävä =-

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 10:35

Ihan vain minun mielipiteeni. Voihan se olla mikä vain, ei näin lyhyestä keskustelusta kannata vetää johtopäätöksiä.

-= Uskossa elävä =-

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 10:39

Tuli merkkivirhe tuonne, ei > vaan < 1%.

Täsmennettynä: esiintyvyys siis < 0.5-0.8, tästä noin -25% pois Tourettesta.

-= Uskossa elävä =-

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 11:00

mies 35: älä jaksa paasata...

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 12:09

^^ Mies 35, uskottavuutesi nousisi potenssiin kymmenen jos lopettaisit ton Jeesus-läpän.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 13:05

Ei kuulosta Aspergerilta. Olen itse. Onhan se yksilöllistä miten se ilmenee, joten varma ei voi olla. Mies 35, lopeta nyt vittu toi paasaaminen. AS ei tod. ole ylidiagnosoitu. Juuri sun kaltaisten tyyppien takia lääkärit ei edes harkitse voisko aikuisen masennus ja muut ongelmat johtua vaikkapa Aspergerin syndroomasta. Lääkereseptiä vaan kehiin ja vittuun täältä tuhlaamasta meidän aikaa. Moni viiskymppinen on lyötänyt itsensä ja helpottunut suuresti kun lopulta on löytynyt nimi ongelmille.

Muuten, olen yliempaattinen. Joillakin AS:seilla on vaikeuksia tunnistaa, kokea ja ilmaista tunteita. Toinen ääripää itkee hyttysenkin kuolemaa. Kuulun jälkimmäiseen. Koen eläväni täysipainoista elämää ja olen onnellinen laajasta tunneskaalastani. Kukaan ei arvaisi minua Aspergeriksi.

>

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
5 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 13:07

Ihmettelin myös tuota jauhamistasi ihmisistä, joilla tunneskaala vaihtuu toiseen kolmessa sekunnissa. Minulle tosiaan saattaa käydä näin. En koe sitä ongelmaksi, sillä en toimi negatiivisten tunteiden yllättäessä minkään intuition mukaan, vaan osaan myös kontrolloida itseäni. Muutenkin nämä tunteet iskevät vain läheisten kanssa ollessa. Kukaan heistä ei tietääkseni koe tätä ongelmana, lähinnä hellyttävänä ja elämää rikastuttavana. Eipä ole ikinä tylsää.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 13:08

Vaikea yleensäkin käsittää, miksi jonkun mielestä on pienempi paha olla tunteeton ja ilkeä kusipää kuin impulsiivinen hyvä ihminen?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 13:16

Minäkin tunnistin itseni:( Ja vihaan itseäni sen takia.Haluaisin vain olla onnellinen,mutta maailma on paha paikka. Itkettää..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 15:55

Rankkaa olla niin täydellinen. Muut ampukoot itsensä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 16:52

Kyllä tää muija sai nyt mitä halusi. Paljon kommentteja/huomiota.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 20:06

Mun kaveri on vähän samankaltainen kuin sä. Enpä ihmettelisi, jos ainakin osittain tuo olisi ihan elimellinen "häiriö". Niin tai näin, luulenpa että juuri sunlaiset ihmiset menestyvät tänä päivänä. Toinen asia on kuitenkin se, mitkä asiat tuovat ihmiselle "todellisen" onnen ja rauhan tunteen.

Tunnustaja, etkö koskaan kaipaa yhteydentunnetta toisiin ihmisiin? Etkö kärsi yksinäisyydestä?

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

19.11.2005 20:16

Olet psykopaatti, pahasti luonnehäiriöinen. Hae apua!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.11.2005 16:11

^^Varsinaisesta yksinäisyydestä en kärsi, sillä minulla on laaja ystäväpiiri. Lisäksi elän avoliitossa, onneksi partnerini aika pitkälti jakaa ajatusmaailmani - kuten myös paras ystävättäreni.

Mutta totta on, että olen aika levoton, ja kyllästyn helposti. Pistän sen tietenkin ympäristön piikkiin (enkä siis omaan), siksipä kai asunkin nyt jo kolmannessa maassa kuuden vuoden sisällä. Samat naamat ja maisemat ei jaksa kovin kauaa napata. Onneksi koulutukseni antaa mahdollisuuden elää 'globaalisti'.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.11.2005 16:25

Olet ilmeisesti myös lukenut taannoisen Cityn narsisti-artikkelin, kun osasit luetella kaikki siinä mainitut asiat ja varmaan vielä oikeassa järjestyksessäkin.

Tunnen liian monta narsistia, mistä tämä vamma oikein kumpuaa? Ehkä ihmiset saavat liikaa vaikutteita Citystä. :D

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.11.2005 18:18

^^

Tarkoitat varmaan eu:n eri maiden sossuja ja ukkos varmaan on joku ählämi :D Jooh varmaan niihin lähiöden pubeihin kyllästyy melko nopeesti niin pitää sit vaihtaa toiseen ghettoon.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

20.11.2005 19:13

helvetinmoista egoboostausta koko teksti. erikoisuuden tavoittelu on vittumaisen typerää.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

21.11.2005 12:29

^^ Avomieheni on keskieurooppalaista rotua, en rasistina voisi edes kuvitella sotkeutuvani 'ählämiin'. Sossun luukulla ei ole koskaan tarvinut käydä, kiitos businesstutkinnon. Lähiöt - mitä ne on? Omakotitalo, iso piha, grillipatio ja vastikään rakennettu pihasauna -- landella elellään. Lisää rahalla rehennelläkseni, pihassa seisoo BMW ja Alfa Romeo. Että hajoa sinä Jakomäkeesi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

21.11.2005 14:02

Uskossa elävä. Kuole ja mene sinne taivaaseen banjoa soittelemaan meitä kiusaamasta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

21.11.2005 17:03

Tosi kiva että maailmassa on noin syvällisiä ja tunteellisia ihmisiä. Sinun kaltaisia lisää niin maailma on päivä päivältä parempi paikka elää.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

21.11.2005 21:50

nainen, 22 v: Hyvä että olet saanut asianmukaista hoitoa ja olet kunnossa.
Great!

>AS ei tod. ole ylidiagnosoitu

Mihinkä tämä väitteesi perustuu? Kaikkea mitä TV:ssä kerrotaan ei pidä ottaa niin tosissaan. Kokemus opettaa näkemään erilaisia perspektiivejä asioihin.

>Juuri sun kaltaisten tyyppien takia lääkärit

Niin "ne" lääkärit eivät kyllä kykene mihinkään nähtävästi:D

>Ihmettelin myös tuota jauhamistasi ihmisistä

Vai ihmettelit, ihmeitten aika ei siis tosiaan ole ohi:D En tosin puhunut sinusta. Otin hieman laajemman näkökulman yhteiskunnallisiin ongelmiin myös lääkärien tapaan diagnisoida.

"Kukaan ei arvaisi minua Aspergeriksi."

Siinä tapauksessa olet harvinainen tilastollinen poikkeus ja autismin ainakin näkyvät oireet ovat kenties erittäin lievät. Sehän on loistavaa. Mitäs hoitoja/lääkkeitä/määriä saat, ihan noin mielenkiinnosta?

-= UE =-
^ häiritseekö tämä vähemmän? Vai pitäiskö minun mennä teidän mielestä kaappiin uskoni kanssa??

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
1 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

21.11.2005 21:50

Mies 28v: "Kyllä tää muija sai nyt mitä halusi. Paljon kommentteja/huomiota."

Toi on myös hyvin totta. Tosin jos vertaa useampia muita tunnustuksia niin tässä on jokin mahdollisuus todellisuuspohjaan ja asia on tärkeä.

"Tänään 14:02 Uskossa elävä. Kuole ja mene sinne taivaaseen banjoa soittelemaan meitä kiusaamasta. "

Voihan sitä niinkin käydä. Minä siis kiusasin sinua, ja näin pahastikko? Kyllä tuokin koski minuun. Onnitteluni.

"nainen
19.11.2005 12:09 ^^ Mies 35, uskottavuutesi nousisi potenssiin kymmenen jos lopettaisit ton Jeesus-läpän. "

Tiedetään, tiedetään, mutta mitä tähän voin sanoa? Mielestäni olen kunnioittanut jokaista mielipidettä, ainakin pyrkinyt siihen. Onko liian paljon vaadittu että se olisi vastavuoroista? Tiedän toki nyt jo vastauksen.

-= UE =-

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

22.11.2005 09:36

Taas tämä eliittimarisija täällä. :(

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

22.11.2005 14:07

Joo joo läskisäkki, just kaltaistesi takia mä aina kiilaan jonossa ja en takuulla moikkaa kaikkia ääliöitä. Päästä se kissa, vaan nyt ulos..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

23.11.2005 17:26

Pystyn samaistumaan tilanteeseesi täydellisesti. Muitten ihmisten huolet eikä murheet voisi vähempää kiinnostaa. Argh. Haluan muuttaa yksin kauas pois erakoksi.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

23.11.2005 22:27

olisit voinut olla vähän empaattisempi miehellesi.. Mutta muuten GO GIRL!!!!! Suurin osa mieheistä on juuri tuollaisia ja ja niitä sanotaan vaan määrätietoisiksi tms. On hyvä että me naisetkin aletaan päästä sellasesta vitun nössöilystä..

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2005 01:10

Väittäisin että kyse tosiaan on aspergerin syndroomasta .Itse en koe että sen omaaminen olisi kovinkaan haitallista.On tosin kovin hankalaa vastata ihmisten nk.vaateisiin tunne puolella, pitäisin enenmän hillityistä ihmisistä. Yliherkät itkupillit tosiaan ärsyttävät lähinnä,hoitaisivat asiansa kuntoon niin ei tarvitsisi ulvoa.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2005 07:28

mies 35v 21.11.2005 21:50

Että voit olla tyhmä. Ottaisit nyt edes vähän asioista selvää ennen kuin tule nolaamaan itsesi. AS ei ole sairaus. En ole saanut hoitoa, koska en tarvitse. Olen itse opetellut elämään hankalampien piirteiden kanssa, niinkuin kaikkien AS:sien pitäisi. Jos tietäisit jotain, tietäisit myös, että AS on yleensä pahimmillaan lapsuudessa ja nuoruudessa, ei välttämättä enää aikuisiässä. Väitteeni perustuu omaan kokemukseen ja tuntemiini AS:seihin, joiden kanssa oln keskustellut. En katso TV:tä.

Ns. "tavalliset" lääkärit eivät tosiaan tiedä AS:sta tarpeeksi koska se on niin uusia asia ja monet ovat ennakkoluuloisia.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2005 07:29

>

Muutenkin ihmisillä on nähtävästi erittäin hatara käsitys Aspergereista. Älä sinä selitä minulle poikkeuksista. Niinkuin en tilastoja tietäisi. On tosiaankin epätavallista, että AS-henkilö tulee toimeen näinkin hyvin, ja en olekaan aivan pahimmanlaatuinen tapaus. Hoitoja AS:aan ei ole, tukihenkilö voi auttaa jos on ongelmia esim. arkirutiineissa, ihmissuhteissa jne. Lääkkeitä ei ole, AS on aivojen rakenteellinen muutos, jossa aivopuoliskojen toiminta on lievästi erilainen kuin tavallisesti. Kovin tarkkaa tietoa ei vielä ole. AS on perinnöllinen, mutta sen syytä ei myöskään tarkkaan tiedetä.

Olet säälittävä ja ylimielinen. Tutustuisit Jumalaan oikeasti niin loppuisi tuo tarve päteä. Ja uskoa ei tosiaan tarvitse salailla, mutta ei koko ajan tarvitse mainostaakaan. Siitä ei ole hyötyä kellekään, ei ainakaan, kun kyseessä on niin huono keskustelija kuin sinä.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2005 07:31

>

AS on oikein "käsiteltynä" rikkaus. En tunne yhtään noin ilkeää AS-henkilöä kuin tunnustaja, mutta kaipa niitä on. Ei vain kuulosta tyypilliseltä empatianpuutteelta. AS välittää ihmisistä, ei vain osaa ehkä ilmaista sitä tai tunnistaa tunteita muissa niin hyvin. Tunnustajalla on mielestäni narsistinen persoonallisuushäiriö.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
3 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

24.11.2005 21:19

Ei todellakaan as:ää vaan täysi narsisti, psykopaatti.. Tunneälyn eli älykkyyden tärkeimmän muodon puuttuminen osoittaa sen selvästi. He ovat keskuudessamme varokaa!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
4 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

26.11.2005 16:42

Aivan kuin minäkin, mahtavaa kuulla, että on olemassa samanlaisia naispuolisiakin täydellisyyksiä!

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
2 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

3.12.2005 10:22

Tajuat varmaan että olet psykopaatti. Harmi vaan sun kannalta.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

12.12.2005 20:30

Narsisti. Selkee tapaus. Eräs tuttava oli oikea arkkityyppinen esimerkki narsistisesta psykopaatista ja sinun kertomasi sopii hyvin yksiin.

Harmi vaan tosiaan. Tuosta "ominaisuudesta" ei voi koskaan päästä eroon.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

16.1.2006 02:05

Elokuva "American Psycho" tuli ensimmäisenä mieleen.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 2 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

22.2.2006 12:28

Aspergerin syndrooma.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 4 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

22.2.2006 12:29

Kas, joku muu oli jo pistänyt täsmälleen saman kommentin. :)

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
7 + 3 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Anonyymi

10.1.2008 19:55

epäsosiaalinen luonne.

Vastaa kommenttiin

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
6 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kirjoita kommentti

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
9 + 1 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi