• 9.11.2023

City Digital vahvistaa missiotaan paremmasta elämästä – Keventäjät liittyy konserniin

Digitaalisiin palveluihin keskittyvä City Digital -konserni laajentaa terveys- ja hyvinvointialalle ostamalla 50 % osuuden Keventäjät painonhallinta- ja kotitreenipalvelusta. City Digitalin kokonaisuuteen kuuluu useita tunnettuja kotimaisia palveluita, kuten Suomi24, City.fi, E-kontakti ja TableOnline.fi.

Yrityskauppa yhdistää City Digitalin teknologisen ja markkinoinnin osaamisen Keventäjien asiantuntemukseen, joka on auttanut yli 80 000 suomalaista saavuttamaan terveellisemmän elämäntavan. Yhdistävä tekijä on omistautuminen suomalaisten elämänlaadun parantamiseen.

– City Digitalin missio on aina ollut parantaa ihmisten arkea, ja Keventäjien liittyminen kokonaisuuteen vahvistaa entisestään tätä pyrkimystämme, City Digitalin toimitusjohtaja Ville Heinonen kertoo.

Keventäjistä luopuva yrittäjä Hans Valldén näkee tulevaisuuden positiivisena:

– Minulla on ollut ilo ja kunnia olla edistämässä terveellistä painonhallintaa kotimaiseen asiantuntemukseen perustuvien Keventäjien ja Kiloklubin parissa jo vuosikymmenen ajan. Luopumisen haikeudesta huolimatta olen vakuuttunut siitä, että City Digitalin omistuksessa Keventäjien tulevaisuus näyttää entistäkin valoisammalta.

Keskiössä luotettavuus

Painonhallintamarkkinat ovat kenttä, joka kuhisee monenlaista toimijaa. Liian usein alaa dominoivat hetkelliset trendit ja pikaratkaisuja tarjoavat, itseoppineet “asiantuntijat" sosiaalisessa mediassa. Trendi-ilmiöt saattavat houkutella lupauksillaan, mutta niiden teho ja luotettavuus jäävät usein kysymysmerkeiksi.

– Keventäjät teki meihin vaikutuksen luotettavuudellaan. Menetelmä on tutkitusti tehokas ja sen taustalla on vankka asiantuntemus. Pitkä historia alalla osoittaa, että ohimenevän trendin sijaan Keventäjät on luotettava ratkaisu niille, jotka haluaa tehdä elämässään kestäviä ja terveellisiä valintoja, Heinonen kertoo ajatuksista yrityskaupan taustalla.

Parempaa elämää

City Digitalissa nähdään Keventäjät ennen kaikkea elämäntapamuutoksen mahdollistajana. Jojodieetit, joissa paino nousee ja laskee voimakkaasti, ovat tunnettu ongelma monille. Toimitusjohtaja Ville Heinonen arvostaa Keventäjien tarjoamia konkreettisia työkaluja, jotka ovat auttaneet tuhansia ihmisiä löytämään tasapainoisen ja terveellisen tavan elää:

– Palvelun avulla asiakkaat voivat tehdä terveellisiä valintoja päivittäin, ja integroida liikunnan osaksi arkea. Olen itse huomannut kuinka valtavan iso merkitys päivittäisellä liikunnalla on kiireisessä arjessa jaksamiseen ja on mahtavaa kun pääsemme nyt myös City Digitalissa jakamaan terveellisten elämäntapojen ja liikunnan ilosanomaa eteenpäin.

Loppuvuoden juhlat ja vuodenvaihde ovat aikaa, jolloin elämäntapamuutos nousee usein otsikoihin. Erityisinä hetkinä voi kuitenkin elää huoletta täysillä tietäen, että arjen terveellisiin rutiineihin palaamiseen saa tukea Keventäjistä.

– On normaalia esimerkiksi ottaa kesällä hieman rennommin tai herkutella jouluna ilman turhaa stressiä. Keventäjien avulla käyttäjämme pääsevät kuitenkin takaisin terveellisemmän syömisen ja liikkumisen pariin nopeasti, Heinonen korostaa.

Lisätietoja:

Ville Heinonen
City Digital
ville.heinonen@city.fi
040 776 5098

City Digital on innovatiivinen teknologiayhtiö, jonka alustoja miljoonat ihmiset käyttävät löytääkseen inspiraatiota, hyötyä ja iloa arkeen, vapaa-aikaan ja työhön. Yhdistämme digitaalisten palveluiden avulla yritykset ja asiakkaat vaikuttavasti, interaktiivisesti ja kustannustehokkaasti.

City Digitalin brändejä ovat Suomi24, TableOnline, City, SYÖ!-viikot, E-kontakti, Treffit24, Deitti.net, Ratkojat, Improve Media, Kokemuksia.fi ja Keventäjät.

www.citydigital.fi