Hinnat pyritään laittamaan tuotteeseen niin tiukasti kiinni, että ne ei siitä tuotteesta irtoa kovemmassakaan pyörityksessä. Joskus kumminkin käy niin, että hintalappu irtoaa ja siitäkös asiakkaalle riemu repeää!!
Asiakas:
MYYYYYYYJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! MYYYYYJÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!
Minä:
Hei:) Kuinka voin auttaa?
Asiakas:
Tässä tuoteessa ei ole hintaa.
Minä:
Sepäs harmillista, pieni hetki..
--Haen toisen (saman) tuotteen mahd. eri kokoa.
Minä:
Tässä olkaa hyvät! Hinta on 145€
Asiakas:
Ei ole!
Minä:
Anteeksi nyt en ymmärrä?
Asiakas:
Tämä on ALE tuote! Tämä oli tuolla lattialla ale tuotteiden edessä!!
Minä:
Se ei valitettavasti ole ALE tuote. Tuotetta on nähtvästi sovitettu ja se on kulkeutunut väärään hyllyyn. Tuotteet löytyvät täältä.
--johdatan asiakkaan hyllyn luokse jossa on nätisti rivissä kaikki X tuotteen samanlaiset kaverit
Asiakas:
Te johdatte harhaan asiakkaita sijoittelmalla tuotteita ALE hyllyn eteen!
--asiakas paiskaa tuotteen maahan eteeni ja poistuu paikalta
Juu, Ihan kaikille tiedoksi, että me MYYYYYJÄT todellakin käytämme koko työpäviän siihen, että me revimme hintalappuja irti tuotteista. -KOSKA SE ON NIIN KIVAA. Me myyjät myös piiloittelemme tuotteita eripuolille taloa ja osastoa.. SEKIN ON NIIN KIVAA. Voi JUKU! Yhtään aikaa emme käytä siihen, että :
-tuotteet pysyvät oikeilla paikoillaan
+asiakaspalvelu
-tuotteet näyttävät siisteiltä
+asiakaspalvelu
-tuotteet on myyvän näköisesti esillä
+asiakaspalvelu
-tuotteissa on hinnat paikoillaan
+asiakaspalvelu
-tuotteita löytyy kaikissa kokoluokissa
+ sitten se asiakaspalvelu!
Ei ei ei... me vaan revitään lappuja irti tai juorutaan tai piilotellaan niitä vitun tuotteita!!
1 kommentti
Anonyymi
5.12.2021 10:43
Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me
Vastaa kommenttiin