Idiootin Reklamaatio..

  • Suvini

Asiakas tulee kiukkuisena kassalle.. (yllätys)

Asiakas:
Minä haluan reklamoida tämän tuoteen ja vaadin saada uuden eheän tilalle!!
--asiakas lyö kuitin pöytään todella liioitellun dramaattisesti--

Minä:
Voi, olen todella pahoillani, että tuote on hajonnut välittömästi. Kuitin jo ojensittekin.. voisinko saada tuoteen myös, niin laitamme sen heti eteenpäin.

Asiakas:
EI MINULLA MITÄÄN TUOTETTA OLE!! SE MENI RIKKI! etkö sinä tajua!!!
Minä heitin sen roskiin!!

Minä:
Noh, tässä tapauksessa emme voi sitten reklamaatiota tehdä. Minä tarvitsen tuotteen jonka voin reklamoida eteenpäin.

Asiakas:
Mutta juurihan minä sanoin, että minä heitin sen roskiin!
Minä VAADIN saada uuden tuotteen rikki menneen tilalle.

Minä:
Kyllä, minä ymmärsin kyllä. Mutta ymmärrättehän te, että en voi reklamoida tuottetta, jota EI ole olemassa. Jos olisitte tuoneet tuotteen mukannne, niin reklamaatio olisi ollut mahdollinen. Nyt SE ei ole.

Asiakas:
---

Minä:
--selitän vielä tovin, että kuinka tärkeää on, että tuote on hyvä pitää tallessa, jos sen haluaa reklamoidan. Pelkkä kuitti ei riitä...

Tässä tapauksessa asiakas ymmärsi, että reklamaatiota ei voi tehdä vain kuitin kanssa. Mutta jälleen kerran HALOO HELSINKI!!!

(Pitäiskö kokeilla..
Ostin juuri 2000€ taulutelevision ja se ei toiminut! Tässä kuitti anna minulle uusi televisio tilalle! Heitin juuri hajonneen television roskiin!)

Det var en jävla dum apa, jälleen kerran ;)

1 kommentti

Anonyymi

5.12.2021 10:43

Täältä löydät pian seksiä, suhteita, Deittailua --> http://dating24.me

Vastaa kommenttiin

Henkilökohtainen verkkosivusi (kotisivu, blogi tms.)
8 + 5 = Kirjoita laskutoimituksen tulos tai kirjaudu sisään, jolloin tarkistetta ei kysytä.
Jätä tyhjäksi

Kommentoi kirjoitusta

Jos sinulla ei ole vielä tunnusta Cityssä tai Facebookissa, luo tunnus Cityyn. Se käy käden käänteessä ja on täysin ilmaista.

Luo ilmainen tunnus